روش رفع مشکلات باتری اپل واچ با واچ.او.اس 7

9
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 1142 بازدید

روش رفع مشکلات باتری اپل واچ با واچ.او.اس 7 

آیا متوجه شده‌اید که باتری اپل واچ شما از زمان به روز رسانی به واچ. او. اس 7 سریع‌تر تمام می‌شود؟ این راهنمای سریع رفع مشکل به شما کمک خواهد کرد.

-----

سافت‌مک: طی دو سال گذشته هر روز اپل واچ سری 4 را به دست می‌کردم. تا زمان به روز رسانی واچ. او. اس 7، که در هنگام خواب کلاً 45 تا 55 درصد از شارژ باتری باقی می‌ماند، که نشان می‌دهد نظارت بر خواب فقط با تغییرات جزئی در روال شارژ من امکانپذیر است.

اما به نظر می‌رسد که به روز رسانی واچ. او. اس 7 دوام شارژ باتری را کم می‌کند. در ابتدا وقت زیادی صرف کردم: نصب یک فرآیند نسبتاً طاقت‌فرسا بود و روز جمعه را با شور و شوق صرف امتحان کردن عملکردهای جدیدی مانند تایمر شستن دست و شنیدن اعلان‌های سلامتی کردم. اما تا روز شنبه مشخص شد که اتفاق جدی‌تری در جریان است.

من که از روز قبل نگران از دست دادن سریع شارژ باتری بودم، شروع به بررسی دقیق‌تر کردم. بعد از چند دقیقه کار کردن شارژ باتری به 95 درصد رسید؛ و بعد از یک ساعت به 80 درصد رسیده بود. ساعت را 7 صبح از شارژ آن خارج کرده بودم و ساعت 2:30 بعدازظهر شارژ آن تمام شده بود. و روز بعد هم اوضاع به همان بدی بود.

سعی کردم ویژگی‌های سلامت شنوایی را به حالت قبل برگردانم، اما به سرعت متوجه شدم که آنها علت مشکل نیستند. بنا بر این چه مشکلی وجود داشت و چگونه می‌توانستم آن را برطرف کنم؟ اینجا بود که به یک راه حل اساسی دست پیدا کردم.

ساعت را از آیفون جفت شده با آن جدا کنید و آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید. وقتی کارتان تمام شد، آیفون از شما می‌پرسد که آیا باید با ساعت جفت شود یا نه، اما برای اولین بار گزینهٔ تنظیم آن را برای یکی از اعضای خانواده را نیز در اختیار دارید - این یک گزینهٔ جدید در آی. او. اس 14 و واچ. او. اس 7 است.

برای امنیت بیشتر، ساعت را به صورت یک ساعت جدید تنظیم کردیم: آن را از نسخهٔ پشتیبان‌گیری شده بازگردانی نکنید، زیرا ممکن است همین علت مشکل باتری باشد.

و انجام این کار به نظر می‌رسد که مشکل را برطرف می‌کند. همان طور که روز دوشنبه متوجه شدم، راه حل پایدار است: بعد از یک ساعت تمرین دوچرخه‌سواری، من هنوز هم 95٪ شارژ داشتم، و در شب نیز بیش از 50٪ شارژ داشت. نظارت بر خواب مجدداً قابل استفاده بود.

راه حل آقای جیسون اسنل که در توییتر گزارش داده است، کمی رادیکال‌تر بود. او نیز در اپل واچ سری 5 با مشکلات مشابهی مواجه شد و بدون نیاز به ریست کردن همهٔ تنظیمات، توانست مشکلات را به سادگی و با خارج کردن اپل واچ از حالت جفت بودن با آیفون و سپس جفت کردن مجدد آن برطرف کند.

همچنین بخوانید:

- روش استفاده از اپل واچ - ترفندها و ویژگی‌های مخفی

- چگونه یک اپل واچ گمشده را پیدا کنیم

- روش استفاده از اپل واچ برای باز کردن قفل مک

- روش استفاده از واکی‌تاکی در اپل واچ

- روش استفاده از فروشگاه اپل واچ

- بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘