روش نظارت بر خواب شما به وسیله اپل واچ

1
مرداد 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 1304 بازدید

روش نظارت بر خواب شما به وسیله اپل واچ 

در پاییز امسال و همراه با عرضهٔ واچ. او. اس 7 پیمایش خودکار خواب به اپل واچ خواهد آمد. در اینجا چگونکی عملکرد آن توضیح داده شده است.

-----

سافت‌مک: اپل واچ مدت پنج سال است که بر روی مچ دست ما قرار دارد، اما در مقایسه با رقبا هنوز هم یک نقطه ضعف دارد. اگر برایتان جای سؤال است که «آیا اپل واچ خواب را پیمایش می‌کند؟ » پاسخ در حال حاضر خیر است - مگر این که یک برنامهٔ شخص ثالث نصب کنید.

با این حال این وضعیت با آمدن واچ. او. اس 7 در پاییز امسال تغییر خواهد کرد.

روش کار پیمایش خواب اپل واچ با روش عملکرد آن در Fitbit و سایر برنامه‌های شخص ثالثی که در حال حاضر در ساعت موجود است متفاوت است. اپل مفهوم روش انجام تجزیه و تحلیل خواب را بازنویسی کرده است. اپل به جای این که مراحل مختلف خواب را به کاربر نشان دهد، همان طور که برنامه‌های معمول خواب انجام می‌دهند، به کاربر نشان می‌دهد که چه مدت زمان در رختخواب بوده و چه مقدار از این مدت را خواب بوده است. اپل ادعا می‌کند که مراحل خواب یک شخص به اندازهٔ میزان خواب او مهم نیست - و این همان مدت زمانی است که اپل ارزیابی می‌کند.

این تنها نظارت بر خواب نیست که اپل به آن توجه دارد، بلکه سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که به شما در آماده شدن برای خواب نیز کمک می‌کند.


روش نظارت بر خواب با اپل واچ در واچ.او.اس 7

پیمایش خودکار خواب در زمان عرضهٔ واچ. او. اس 7 در پاییز امسال، به اپل واچ خواهد آمد. چگونگی عملکرد آن در اینجا آمده است:

1. شما باید زمان خواب مطلوب خود را در بخش Sleep برنامهٔ Health تنظیم کنید.

2. در صفحهٔ بعدی می‌توانید الزام‌های خود برای مدت زمانی که می‌خواهید بخوابید را تنظیم کنید.

3. در مرحلهٔ بعدی، زمان شروع خوابیدن و زمان بیدار شدن را تنظیم کنید.

4. می‌توانید ساعت زنگ زدن خودکار را نیز تنظیم کنید.

روش نظارت بر خواب شما به وسیله اپل واچ

علاوه بر زمان اختصاص یافته برای خواب شما، سیستم زمانی را برای آرامش قبل از رفتن به رختخواب اختصاص می‌دهد تا به آرام شدن شما برای خواب کمک کند. با استفاده از Siri Shortcuts می‌توانید این کار را به حالت معمول خواب خود پیوند دهید تا آیفون شما نور را تنظیم کند، موسیقی مناسب را پخش کند و حتی یک کتاب را در برنامهٔ Books باز کند. با فرا رسیدن «زمان خواب»، دستگاه‌های شما به حالت خواب خواهند رفت. روشنایی صفحه نمایش پایین آمده و Do Not disturb (مزاحم نشوید) فعال می‌شود.

روش نظارت بر خواب شما به وسیله اپل واچ

در طول شب صفحه نمایش ساعت شما کم‌نور می‌شود - بنا بر این شما فقط قادر خواهید بود که زمان فعلی و زمانی که برای زنگ زدن تنظیم شده است را ببینید. و از همه مهم‌تر، ویژگی‌هایی که موجب بیدار شدن شما شوند غیرفعال می‌شوند، بنا بر این شما به این دلیل که حرکت دادن دست شما باعث روشن شدن صفحهٔ ساعت شود از خواب بیدار نخواهید شد.

شما می‌توانید داده‌ها را در برنامهٔ Sleep بر روی ساعت و برنامهٔ Health بر روی آیفون خود مشاهده کنید.

روش نظارت بر خواب شما به وسیله اپل واچ

اگر نگران پیامدهای ماندگاری باتری هستید، خوشحال خواهید شد اگر بدانید که می‌توانید تنظیم کنید که اگر یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب باتری شما کمتر از 30 درصد شارژ داشت به شما اطلاع دهد. بنا بر این شما فرصت دارید که قبل از خواب آن را به برق وصل کرده تا شارژ شود. خوشبختانه اکثر ساعت‌های اپل باید بتوانند در مدت زمانی حدود 30 دقیقه برای 24 ساعت مصرف خود شارژ دریافت کنند. فقط فراموش نکنید که باز هم این کار را انجام دهید.

در حال حاضر اگر می‌خواهید از اپل واچ برای پیمایش خواب خود استفاده کنید، می‌توانید برنامه‌های شخص ثالثی مانند Sleep Watch (رایگان، خرید درون برنامه‌ای) یا Sleep Cycle (رایگان، خرید درون برنامه‌ای) را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

- Activity Trends در اپل واچ و Ios 13 برآورد کاملی از روند فعالیت‌های شما ارایه می‌دهند

- روش استفاده از اپل واچ برای باز کردن قفل مک

- روش استفاده از واکی‌تاکی در اپل واچ

- چگونه یک اپل واچ گمشده را پیدا کنیم

- روش روی فرم آمدن بدن با استفاده از آیفون و اپل واچ

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘