روش استفاده از فروشگاه اپل واچ

17
اسفند 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 798 بازدید

 روش استفاده از فروشگاه اپل واچ

با لطف به روز رسانی واچ. او. اس 6 حالا می‌توانید برنامه‌ها را مستقیماً و بدون نزدیک کردن آن به آیفون، در اپل واچ خود نصب کنید. در اینجا روش یافتن و دانلود برنامه‌های اپل واچ آورده شده است.

-----

سافت‌مک: با عرضهٔ واچ. او. اس 6 در پاییز سال 2019، اپل برای اولین بار این امکان را فراهم کرد که به جای نصب برنامه‌ها بر روی آیفون جفت شده با اپل واچ و سپس همگام‌سازی آنها، برنامه‌ها را مستقیماً از اپل واچ خودتان جستجو و نصب کنید. این یک کار بزرگ و دومین قدم مهم در ایجاد ساعت به عنوان یک دستگاه مستقل و نه یکی از لوازم جانبی آیفون بود.

اما چگونه شروع به استفاده از فروشگاه برنامه (App Store) مبتنی بر مچ دست می‌کنید و آیا واقعاً استفاده از آن به همان راحتی استفاده در آیفون است؟ در این مقاله ما راهنمایی‌های مفصلی را ارایه خواهیم داد.


روش یافتن برنامه‌ها در فروشگاه برنامه اپل واچ

برای شروع کار با فروشگاه برنامهٔ متصل به اپل واچ، دکمهٔ Digital Crown در کنار ساعت را فشار دهید تا برنامه‌های خود را مشاهده کنید. App Store را پیدا کرده و برای باز کردن آن به آن ضربه بزنید.

شما اکنون در فروشگاه برنامه هستید، اما بلافاصله متوجه خواهید شد که تفاوت آن با نسخه‌های فروشگاه برنامهٔ مک، آیپد، آیفون و اپل تی. وی چیست. این بسیار ساده شده است: به جای چندین برگه، فقط یک نوار جستجو در قسمت بالا وجود دارد، به دنبال آن یک ستون مجزا از برنامه‌ها و دسته‌بندی برنامه‌ها، و در انتها هم یک لینک به حساب کاربری شما.

روش استفاده از فروشگاه اپل واچ

اگر هر یک از گزینه‌ها توجه شما را به خود جلب کرد، برای دیدن جزئیات بیشتر، تصاویر، رتبه‌بندی‌ها و موارد دیگر، بر روی آن ضربه بزنید.

برای جستجوی موردی خاص، بر روی نوار جستجو در قسمت بالای صفحه ضربه بزنید، سپس با استفاده از دیکته کردن صوتی یا ویژگی Scribble (همان جایی که با استفاده از انگشت خود یک متن را به صورت همزمان بر روی صفحه نمایش ساعت خود می‌نویسید) یک عبارت جستجو را وارد کنید. مثل همیشه، این را به خاطر داشته باشید که استانداردهایی که از موتورهای جستجوی اختصاصی انتظار می‌رود به ندرت در جای دیگری مشاهده می‌شود، و این که جستجوی فروشگاه برنامه اپل به همان اندازه به کمک بیشتر شما نیاز دارد: در صورت امکان نام را کاملاً درست وارد کنید و تعجب نکنید اگر حتی پس از آن هم یک برنامهٔ مغایر (و متفاوت در نام) در رتبه‌بندی بالاتری قرار بگیرد.

روش استفاده از فروشگاه اپل واچ

روش نهایی برای کشف برنامه‌ها کمتر مشهود است. بر روی نوار جستجو ضربه بزنید اما به جای تایپ کردن یا دیکته کردن، به زیر آن نگاه کنید. لیستی از موضوعات دسته‌بندی شده را مشاهده خواهید کرد. برای پرش به جستجویی در یکی از دسته‌بندی‌ها، به یکی از آنها ضربه بزنید.


نصب برنامه‌ها

این قسمت کمی سخت است. برای شروع این روند، همانند آیفون، در فهرست برنامه بر روی Get (دریافت) یا قیمت ضربه بزنید. اکنون لازم است که هویت خود را تأیید کنید؛ اپل واچ سنسور اثر انگشت یا اسکنر صورت ندارد، بنا بر این باید با استفاده از رمز عبور شناسه اپل (Apple ID) خود، این کار را به روش قدیمی انجام دهید. می‌توانید این مورد را با استفاده از Scribble وارد کنید، یا آن را در آیفون مرتبط شده با اپل واچ وارد کنید.

روش استفاده از فروشگاه اپل واچ

(این مرحله کمی ناامید کننده است زیرا شما نمی‌توانید از Face یا Touch ID روی آیفون استفاده کنید - باید زحمت تایپ کردن رمز عبور را بکشید.)

خبر خوب این است که برای نصب‌های بعدی، دیگر نیازی به وارد کردن رمز عبور شناسه اپل خود ندارید. فقط کافیست هنگام فرمان دادن دکمهٔ جانبی را دو بار فشار دهید و کد عبور ساعت خود را وارد کنید.

هنگامی که هویت خود را با موفقیت تأیید کردید، نصب برنامه شروع می‌شود. پس از اتمام، بر روی Open ضربه بزنید.


برنامه‌های موجود در اپل واچ خود را به روز رسانی کنید

برگردیم به صفحه اول فروشگاه برنامه و به پایین اسکرول کنید. ابتدا بر روی Account (حساب کاربری) و سپس بر روی Updates (به روز رسانی‌ها) ضربه بزنید. به روز رسانی‌های برنامه‌هایی که موجود هستند به شما نشان داده می‌شود.

روش استفاده از فروشگاه اپل واچ


آیا باید از فروشگاه برنامه در آیفون یا اپل واچ استفاده کنم؟

از آنجایی که انجام کارها در آیفون راحت‌تر است ما سعی می‌کنیم از آن استفاده کنیم. تایپ کردن برای جستجو و رمز عبور (نمی‌توانید از Face ID استفاده کنید) در اپل واچ کار بیهوده‌ای است و نمی‌توانید برنامه‌ها و بازی‌ها را تفکیک شده مشاهده کنید.

این که برای انجام کارها در ساعت گزینه‌ای داشته باشید خوب است، اما توصیهٔ ما در حال حاضر این است که از همان فضای وسیع آیفون استفاده کنید.

در مورد اپل واچ بیشتر بخوانید:

- روش راه‌اندازی یک اپل واچ

- روش استفاده از اپل واچ برای باز کردن قفل مک

- مقایسه اپل واچ سری 5 و سری 4

- روش نصب واچ. او. اس 6 در اپل واچ

- چگونه یک اپل واچ گمشده را پیدا کنیم
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘