بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

16
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 12 دقیقه
0 نظر 772 بازدید

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019 

با راهنمای ما در مورد بهترین درایوهای وایفای اکسترنال و وسایل ذخیره‌سازی فلش با قابلیت لایتنینگ، ظرفیت ذخیره‌سازی آیفون یا آیپد خود را افزایش دهید.

-----

سافت‌مک: کمبود فضای ذخیره‌سازی اغلب برای دارندگان آیفون و آیپد مسئله‌ساز است. اما با حذف برنامه‌هایی که به ندرت استفاده می‌شوند، انتقال فایل‌ها به فضای ابری و به طور کلی بهینه‌سازی روش مدیریت ذخیره‌سازی، می‌توانید کارهای بیشتری فراتر از آزادسازی فضای ذخیره‌سازی انجام دهید.

اگر دستگاهی با ظرفیت کم خریداری کرده‌اید، احتمال بروز مجدد این مشکل وجود دارد، زیرا نمی‌توانید یک آیفون یا آیپد را برای داشتن فضای ذخیره‌سازی بیشتر ارتقاء دهید: یک آیفون 32 گیگابایتی برای همیشه یک آیفون 32 گیگابایتی باقی خواهد ماند.

اما قبل از این که برای خرید یک تلفن جدید عجله کنید، کمی صبر کنید. ممکن است نتوانید مشخصات فضای ذخیره‌سازی داخلی iDevice را ارتقاء دهید، اما می‌توانید فضای ذخیره‌سازی بیشتری را با لوازم جانبی خارجی اضافه کنید. و انواع زیادی از این وسایل ذخیره‌سازی جانبی وجود دارد.

در ادامه راهنمای ما برای بهترین وسایل ذخیره‌سازی اکسترنال برای آیپد و آیفون را بخوانید. همچنین مقاله‌های دیگر ما در مورد «چگونه در آیفون فضای آزاد ایجاد کنیم» و برای محصولات مشابه سازگار با مک «بهترین هارد دیسک‌های مک» و همچنین «روش تهیه نسخه پشتیبان از آیفون یا آیپد در یک درایو خارجی» را نیز مطالعه کنید.


بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019


Leef iBridge 3

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

:: شروع قیمت از 29.99 دلار

Leef iBridge اصلی یکی از اولین وسایل ذخیره‌سازی با رابط کاربری دوگانه بود که شامل هر دو رابط USB و Lightning بود تا بتوانید به راحتی فایل‌ها را بین مک‌ها، PCها و دستگاه‌های آی. او. اس‌ی انتقال دهید.

از آن زمان به بعد با Leef iBridge 3 جدیدترین مورد اضافه شده به خانواده، به روز شده است. از ویژگی‌های آن می‌توان به USB 3.1 و Touch ID نیز اشاره کرد که انتقال سریع و مطمئنی را برای شما فراهم می‌کند.

همچنین دارای یک گزینهٔ 256 گیگابایتی است - که به اندازهٔ بسیاری از لپتاپ‌های مک‌بوک این روزها و بیشتر از رقبای حافظهٔ جانبی خود است.

با استفاده از برنامهٔ iBridge 3 می‌توانید به تمام عکس‌ها، فیلم‌ها و موسیقی خود دسترسی پیدا کنید (به غیر از فایل‌های محافظت شده با DRM) بدون این که در دستگاه آی. او. اس‌ی خود فضای ذخیره‌سازی را اشغال کنید.

با استفاده از iBridge Camera، یک ویژگی داخلی در برنامهٔ iBridge، می‌توانید عکس بگیرید و مستقیماً آنها را در دستگاه ذخیره‌سازی ذخیره کنید.

اگر می‌خواهید با انتقال عکس از دستگاه آی. او. اس‌ی خود فضای ذخیره‌سازی دستگاه را آزاد کنید، این کار از طریق برنامه نیز امکانپذیر است - سپس می‌توانید با اتصال iBridge به مک یا PC خود این موارد را کپی یا منتقل کنید.

iBridge 3 فقط 12 گرم وزن دارد، بنا بر این حمل و نقل آن در جیب راحت است و پوستهٔ سیلیکونی و آلومینیومی آن می‌تواند با ضربات داخل کوله‌پشتی در هنگام مسافرت کنار بیاید.

با آیفون 5 یا بالاتر، آیپد تاچ (نسل پنجم) و آیپد 3 یا بالاتر سازگار است.

قابلیت اتصال: USB 3.1 و Apple Lightning


Leef iAccess iOS Micro SD

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

:: 34.99 پوند

همچون iBridge با رابط دوگانه، Leef نیز گزینهٔ ذخیره‌سازی دیگری را برای دستگاه‌های آی. او. اس‌ی شما ارایه می‌دهد. به نظر می‌رسد که iAccess شباهت زیادی به iBridge دارد، اما به جای داشتن حافظهٔ فلش داخلی، به شما این امکان را می‌دهد که یک کارت حافظهٔ SD را برای ذخیرهٔ فایل‌های خود وارد کنید.

این وسیله در درجهٔ اول به این منظور طراحی شده است که شما بتوانید عکس‌ها و ویدیوها را از دوربین اکشن یا هلی‌شات به آیفون یا آیپد خود منتقل کنید. اما روند انتقال به هر دو روش عمل می‌کند، بنا بر این می‌توانید به همین راحتی فایل‌ها را برای محافظت از دستگاه‌های آی. او. اس‌ی خود بر روی یک کارت حافظه کپی کنید.

مزیت دیگر iAccess این است که شما می‌توانید به راحتی کارت حافظه به آن اضافه کنید تا فضای ذخیره‌سازی اضافی مورد نیاز شما را فراهم کند.

قابلیت اتصال: 1x Lightning و 1x microSD card reader


PKparis K'ablekey

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

:: 59.99 دلار

K'ablekey محصول شرکت Pkparis مستقر در پاریس است که طرحی کمی متفاوت با سایر وسایل معرفی شده در این مجموعه را ارایه می‌دهد.

K'ablekey با ظاهری آلومینیومی براق و آهن‌ربایی ساخته شده است که دو نیمهٔ دایره‌ای را برای جابجایی آسان به هم چسبیده نگه می‌دارد. زمانی که می‌خواهید از کابل استفاده کنید، به راحتی انتهای لاستیکی نارنجی آن را بیرون آورده و دو قسمت را از هم جدا می‌کنید.

K'ablekey سه عملکرد را در اختیار شما قرار می‌دهد: امکان ذخیره‌سازی و دسترسی به رسانه در دستگاه آی. او. اس‌ی شما، انتقال آسان فایل‌ها از مک یا PC به آی.او.اس، و قابلیت شارژ هنگام اتصال به شارژر / کامپیوتر / پاوربانک.

برای کسانی که فضای ذخیره‌سازی کمی دارند ایده‌آل است، زیرا برنامهٔ آی. او. اس این امکان را دارد که نه تنها تمام عکس‌ها و ویدیوهای خود را کپی کنید، بلکه می‌توانید آنها را به K'ablekey منتقل کنید تا فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز خود را آزاد کنید و از طریق حافظهٔ USB به تمام کتابخانهٔ خود دسترسی پیدا کنید.

همچنین روش ساده‌تری برای تماشای فیلم از طریق آیفون یا آیپد را ارایه می‌دهد: انتقال فیلم به USB و تماشای آن در برنامهٔ Pk Memory راحت‌تر است از تبدیل و بارگذاری آن از طریق آی‌تیونز.

تنها مشکل ما مربوط به خود برنامهٔ Pk Memory است: این برنامه ضعیف طراحی شده است و استفاده از آن بسیار گیج کننده است، زیرا به شدت به آیکون‌هایی تکیه دارد که خود توضیحی نیستند.

انتقال کل کتابخانهٔ رسانه به / از دستگاه ذخیره‌سازی به اندازهٔ کافی آسان است، اما جنبه‌های دیگر کمی گیج کننده‌تر هستند. ضمن این که راهی وجود ندارد که متوجه شوید چه مقدار فضای ذخیره‌سازی در برنامه استفاده شده یا چه مقدار باقی مانده است - اگر گزینهٔ ذخیره‌سازی پایین را انتخاب کنید، این موضوع اهمیت دارد.

قابلیت اتصال: USB و Apple Lightning


LaCie Fuel 1TB Wireless

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

:: 269.99 دلار

Fuel دارای یک پورت USB 3.0 است که اجازه می‌دهد تا از آن به عنوان یک هارد دیسک معمولی با مک یا PC استفاده شود. در عین حال وایفای داخلی نیز دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت لزوم فایل‌ها را به آیفون یا آیپد منتقل کنید.

یافتن نسخهٔ 1 ترابایتی آن در انگلیس دشوار است، اما خریداران انگلستان می‌توانند نسخه‌ای 2 ترابایتی را به قیمت 170 پوند پیدا کنند. خریداران آمریکایی می‌توانند نسخهٔ 1 ترابایتی LaCie Fuel را با قیمت 269.99 دلار در آمازون پیدا کنند.

LaCie می‌گوید باتری آن تا 10 ساعت به خوبی دوام دارد.

قابلیت اتصال: 1x USB 3.0 و 802.11n wifi


Verbatim iStore «n» Go

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

:: 29.50 دلار (16 گیگابایت)، 35 دلار (32 گیگابایت)، 42 دلار (64 گیگابایت)

به صورت مشترک با سایر لوازم جانبی نوع درایو فلش USB در یک دسته جای دارد. Verbatim Store «n» Go یک حافظه فلش است که در انتهای آن یک پورت USB اندازه کامل و در طرف دیگر یک پورت لایتنینگ وجود دارد، اما این یک پورت سریع USB 3.0 است که با USB 2.0 نیز سازگار است.

این فلش مموری باعث سهولت در به اشتراک‌گذاری، کپی یا انتقال فایل‌ها بین مک‌ها، PCها، لپتاپ‌ها و iDeviceها یا استفاده از خود فلش برای تهیهٔ نسخهٔ پشتیبان از محتوای iDevices یا پخش مجدد رسانه‌های ذخیره شده در Verbatim در آیفون یا آیپد می‌شود. اتصال Verbatim یک پورت سریع USB 3.0 است که با USB 2.0 سازگار است.

ما از طراحی کوچک و جمع و جور این فلش مموری USB/Lightning خوشمان می‌آید، اما فقط یکی از دو درپوش انتهایی پلاستیکی شفاف اتصال داده می‌شود و آن دیگری به راحتی می‌تواند نادیده گرفته شود. بند آن به شما امکان می‌دهد که Verbatim را به یک جاکلیدی متصل کنید.

اولین بار که Verbatim را به آیفون یا آیپد متصل می‌کنید، از شما خواسته می‌شود که یک برنامهٔ همراه رایگان را از App Store دانلود کنید و سپس می‌توانید از این طریق برای پخش رسانهٔ ذخیره شده بر روی فلش مموری، پشتیبان‌گیری از محتوا یا ذخیرهٔ مستقیم عکس‌های دوربین در آن استفاده کنید.

Verbatim Store «n» Go با آیفون‌ها و آیپدهایی که آی. او. اس 7 یا بالاتر را اجرا می‌کنند، Mac OS X 10.4 یا بالاتر، و Windows XP یا بالاتر سازگار است. در ظرفیت‌های 16 و 32 و 64 گیگابایتی در دسترس است.

قابلیت اتصال: 1x USB 3.0 و Lightning


Buffalo MiniStation Air 2

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

:: 238.98 دلار (بعلاوهٔ ارسال)

MiniStation Air 2 از جهات مختلفی نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت کرده است. یافتن Air 2 در ایالات متحده به راحتی انجام نمی‌شود، اما نسخهٔ اصلی Ministation Air را می‌توان با قیمت 239.99 دلار پیدا کرد.

Air 2 نسبت مدل اصلی باریک‌تر و سبک‌تر است و اکنون حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی هارد دیسک در اختیار شما قرار می‌دهد.

دوام باتری نیز در این مدل بسیار بهتر است و هنگام استفاده از وایفای برای 10-12 ساعت دوام می‌آورد و حتی به اندازهٔ کافی قدرت دارد که باتری آیفون شما را نیز شارژ کند.

یک پورت پر سرعت USB 3.0 نیز دارد تا در صورت نیاز بتوانید از آن مانند یک هارد دیسک معمولی همراه با مک یا PC خود استفاده کنید. شرم‌آور است که هیچ اسلات کارت SD بر روی آن وجود ندارد.

قابلیت اتصال: 1x USB 3.0 و 802.11n WiFi


Kingston MobileLite G3

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

:: 26.95 دلار

MobileLite به خودی خود هیچ حافظهٔ داخلی ندارد، اما به عنوان یک آداپتور بی‌سیم همه کاره عمل می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا سایر وسایل ذخیره‌سازی که از قبل در اختیار دارید را متصل کنید.

هر دوی اسلات‌های USB و کارت SD بر روی آن وجود دارد تا بتوانید به سرعت یک فلش مموری USB یا کارت حافظه را وصل کرده و سپس عکس‌ها و سایر فایل‌ها را از طریق وایفای داخلی MobileLite منتقل کنید.

حتی از یک پورت Ethernet نیز برخوردار است. به این معنی که می‌توانید از آن به عنوان یک روتر پرتابل سودمند برای دستگاه‌هایی که وایفای داخلی ندارند استفاده کنید.

باتری قابل شارژ در G3 بیش از 10 ساعت دوام خواهد آورد و حتی می‌توانید از آن برای شارژ کردن باتری آیفون یا آیپد خودتان نیز استفاده کنید.

قابلیت اتصال: 1x USB 2.0 و 1x SD card slot و 1x Ethernet و 802.11n WiFi


Mophie Spacestation

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

:: 149.99 دلار

Mophie Spacestation یک دستگاه چند منظوره دم دستی است که شارژ باتری و حافظه فلش را در یک پوشش محافظ محکم برای آیفون شما قرار داده است.

البته شما می‌توانید از Space Pack فقط همراه با یک آیفون استفاده کنید. بنا بر این اگر کمی انعطاف بیشتر می‌خواهید، می‌توانید به جای آن Spacestation را ببینید.

Spacestation قبل از هر چیز یک شارژر است، همراه با یک باتری 6000 میلی آمپر ساعت که برای شارژهای متعدد آیفون 7 به اندازهٔ کافی قدرتمند است. اما همچنین شامل 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است تا بتوانید هنگام شارژ باتری از فایل‌های خود نسخهٔ پشتیبان تهیه کنید.

کمی گران است، اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به راحتی فقط یک دستگاه واحد داشته باشید تا در هنگام سفر هم فضای ذخیره‌سازی و هم شارژ باتری را تأمین کند.

در ایالات متحده Spacestation به صورت مستقیم در دسترس نیست. اما شما می‌توانید با هزینهٔ 14.99 دلار (در مقایسه با هزینهٔ اصلی 149.99 دلار) نسخهٔ معتبر مرمت شده‌ای را از آمازون تهیه کنید. اگر ترجیح می‌دهید که یک جدید آن را خریداری کنید، می‌توانید آن را با قیمت 54.94 دلار در آمازون تهیه کنید - که هنوز هم به صرفه است.

قابلیت اتصال: Lightning


SanDisk Connect Wireless USB 2.0 Flash Drive 32GB

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

:: 39.99 دلار

SanDisk Connect یک فلش مموری کوچک جیبی است که حداکثر 200 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند. این فلش مموری از وایفای برای اتصال به دستگاه‌های آی. او. اس‌ی شما استفاده می‌کند، و برنامهٔ SanDisk دارای یک گزینهٔ پشتیبان‌گیری سودمند است که به صورت خودکار عکس‌ها و ویدیوهای جدید را از Camera Roll شما مستقیماً به Connect کپی می‌کند.

همچنین شما می‌توانید Connect را به یک پورت USB در مک یا PC نیز وصل کنید. اگر چه عجیب است که SanDisk به یک رابط USB 3.0 ارتقاء نیافته است، زیرا USB 2.0 برای انتقال فایل‌های ویدیویی بزرگ کمی کند است.

قابلیت اتصال: USB 2.0 و 802.11n Wi-Fi


SanDisk iXpand

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

:: 59.99 دلار

iXpand برای اتصال مستقیم به دستگاه‌های آی. او. اس‌ی شما، به جای وایفای یک کانکتور Lightning را انتخاب کرده است (البته نه مدل‌های قدیمی با کانکتور 30 پین اصلی).

iXpand فقط تا 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد، اما کانکتور Lightning سرعت انتقال سریع‌تری نسبت به وایفای برای ویدیوهای 4K و سایر فایل‌های بزرگ را فراهم می‌کند. همچنین دارای یک رابط سریع USB 3.0 است تا بتوانید از آن همراه با یک مک یا PC نیز استفاده کنید.

قابلیت اتصال: 1x USB 3.0 و 1x Lightning


فضای ذخیره‌سازی ابری

بهترین ذخیره‌سازهای اکسترنال برای آیفون و آیپد 2019

گزینه‌های زیادی برای بارگذاری فایل‌ها از آیفون یا آیپد شما در سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین مبتنی بر ابر وجود دارد، از جمله iCloud مخصوص اپل و همچنین رقبایی مانند Dropbox، Google Drive و OneDrive مایکروسافت.

همهٔ اینها گزینه‌های رایگان با مقادیر مختلف فضای ذخیره‌سازی آنلاین را فراهم می‌کنند. آی‌کلود به شما 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان می‌دهد، در حالی که گوگل به شما امکان داشتن 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان را می‌دهد.

اگر چه فقط به خاطر داشته باشید که برای بارگذاری فایل‌ها در این سرویس‌ها، عمدتاً به وایفای متکی خواهید بود، که برای ویدیوها و سایر فایل‌های بزرگ بسیار کند خواهد بود.

همچنین این سرویس‌ها تمرکز خود را بر روی همگام‌سازی فایل و نه پشتیبان‌گیری گذاشته‌اند. این به این معنی است که اگر فایلی را از آیفون خود حذف کنید، آن فایل از فضای ذخیره‌سازی ابری شما نیز حذف می‌شود.

بنا بر این اگر به فضای ذخیره‌سازی اضافی یا پشتیبان‌گیری برای آیفون یا آیپد خود نیاز دارید، از نظر سرعت و ایمنی، استفاده از یکی از وسایل ذخیره‌سازی اکسترنال که در اینجا بررسی شده کاملاً ارزشمند است.

ما در دو مقالهٔ دیگر با عنوان «بهترین برنامه‌های ذخیره‌سازی ابری برای آیفون 2020» و همچنین «بهترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری برای مک» بهترین سرویس‌های ابری را به صورت کامل معرفی کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘