بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

29
اسفند 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 11 دقیقه
0 نظر 1770 بازدید

 بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

انواع مختلفی از کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد شما در دسترس است. ما بهترین موارد موجود را در اینجا گردآوری کرده‌ایم. برای این که ممکن است بخواهید کابل جدیدی را جایگزین کابل اصلی اپل کنید، رنگ دیگری را امتحان کنید، یا بخواهید یکی از کابل‌های زمخت و حالت‌پذیر لایتنینگ را تهیه کنید.

-----

سافت‌مک: این روزها بیشتر محصولات اپل همراه با یک کابل لایتنینگ (Lightning) عرضه می‌شوند. این شرکت در حال حاضر در اکثر آیفون‌ها و آیپدها از این نوع اتصال استفاده می‌کند. هر چند شروع به انتقال به استاندارد جدید USB-C در آیپدهای خود کرده است.

با وجود استفادهٔ روزمره و ایجاد فرسودگی اجتناب ناپذیر، بعضی مواقع شاهد بیرون زدگی سیم‌ها از روکش کابل هستید که لازم است آن را تعویض کنید.

می‌توانید مستقیماً به اپل مراجعه کنید، اما تعداد زیادی گزینه‌های جالب توجه وجود دارد - فقط یک کابل لایتنینگ ارزان خریداری نکنید. بنا بر این، ما موارد مورد نظر خود را برای بررسی و انتخاب شما در اینجا جمع‌آوری کرده‌ایم.

برخی از شرکت‌ها ادعا می‌کنند که کابل‌هایشان شکننده نیستند، برخی می‌توانند با استفاده از مگنت سرهای کانکتور را تعویض کنند، و سایرین بیخیال USB-A شده و کلاً فقط با USB-C کار می‌کنند. اما شما همهٔ ویژگی‌های لایتنینگ را می‌خواهید، درست است؟


Apple Lightning to USB cable

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 19 دلار

به اندازهٔ هندزفری سفید نیست، اما با این حال سفید و مفید است، و ممکن است بخواهید آن را مستقیماً از اپل خریداری کنید. که بسیار هم خوب است! کابل استانداردی که همراه با اغلب محصولات اپل ارسال می‌شود، طول کابل یک متر است و اضافه کردن یک 10 دلاری به قیمت آن یک متر اضافی برای شما به ارمغان می‌آورد.

در اینجا چیز دیگری برای گفتن نیست - این کابل توسط اپل ساخته شده است و یک کابل لایتنینگ است. کاری که ادعا می‌کند را انجام می‌دهد. همچنین بسته به نوع استفادهٔ شما، خیلی سریع رنگ آن خاکستری تیره می‌شود.


Zendure SuperCord

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 24.99 دلار (1 متر)؛ 29.99 دلار (2 متر)

این کابل لایتنینگ نایلونی با روکش بافتنی DuPont Kevlar از شرکت Zendure برای تقویت دوام از الیاف ضد گلوله استفاده کرده است. کیفیت کابل آن بسیار قابل اطمینان است و همراه با SuperCord یک ضمانت مادام‌العمر را ارایه می‌دهد.

شرکت Zendure ادعا می‌کند که این کابل 10 برابر قوی‌تر از گزینه‌های دیگر است و اتصالات تقویت شده بین کانکتور در هر دو انتهای آن وجود دارد. این شرکت وعدهٔ حداکثر 50.000 بار استفاده قبل از شروع نشان دادن هرگونه خسارتی را می‌دهد - این مقدار منصفانه‌ای برای شارژهایی که برای آیفون یا آیپد شما انجام می‌دهد است.

آنچه خوب به نظر می‌رسد، موجود بودن این کابل در رنگ‌های سیاه، خاکستری یا - همان طور که در اینجا آزمایش کرده‌ایم - قرمز است. شما می‌توانید این کابل را در طول 1 متر / 3 فوت یا 2 متر / 6 فوت انتخاب کنید و تفاوت زیادی در قیمت بین این دو وجود ندارد.

کابل‌های لایتنینگ شرکت Zendure دارای مجوز MFI هستند، بنا بر این بر خلاف کابل‌های ارزان‌تر، آنها بعد از به روز رسانی بعدی آی. او. اس بلااستفاده نمی‌شوند. این نسخه از لایتنینگ برای شارژ حداکثر 12W و انتقال اطلاعات 480Mbps مناسب است.

همچنین شما نسخه‌های USB-C و Micro-USB SuperCord را نیز پیدا خواهید کرد.


Nomad Kevlar Lightning Cable

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: شروع قیمت از 34.95 دلار

مانند Zendure SuperCord تمام مجموعه کابل‌های لایتنینگ Nomad از ویژگی DuPont Kevlar K-29 بهره می‌برد، اما بر خلاف موارد فوق، این ویژگی Kevlar هم در بافت روکش و هم در هستهٔ داخلی کابل است. نتیجهٔ نهایی یک کابل لایتنینگ است که نه تنها از دوام چشمگیری برخوردار است بلکه از مقاومت در برابر گرما و استحکام کششی بالایی نیز برخوردار است.

در کنار K-29 kevlar، انواع Nomad در قسمت اتصال سر کابل و بدنهٔ کابل به هم طراحی مجدد شده است - یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مربوط به کابل‌های لایتنینگ خود اپل - که باید به طول عمر کابل‌ها کمک کند.

این شرکت همچنین مجموعه‌ای از گزینه‌ها، از جمله Lightning to USB-C یا Lightning to USB-A، طول 1.5 متر و 3 متر و حتی یک گزینهٔ Universal را ارایه می‌دهد که می‌تواند microUSB و Lightning و USB-C را در یک کابل واحد ترکیب کند.


UNBREAKcable Lightning cables

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 11.99 دلار

مگر این که بخواهید با چاقو به آن آسیب بزنید، در غیر این صورت UNBREAKcable (به معنی: کابل خراب نشدنی) همچون اسم خود عمل می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که این کابل قادر است 20 برابر بیشتر از کابل‌های دیگر دوام بیاورد و بیش از 20.000 بار خم‌شدگی را تحمل می‌کند.

استحکام کششی آن توسط هسته فیبر آرامید فوق‌العاده قوی با عملکرد بالا تأمین می‌شود و این امکان را برای پشتیبانی از بارهای بیش از 275lb (125kg) را فراهم می‌کند. (آرامید: نوعی از الیاف مقاوم در برابر حرارت و الیاف مصنوعی قوی می‌باشد. آرامید در هوا فضا و برنامه‌های نظامی، زره بالستیک و مواد مرکب بالستیک کاربرد دارد).

در رنگ‌های سفید یا سیاه و به طول 1 متر یا 2 متر موجود است.


StarTech Short Lightning cable

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 18.99 دلار

گاهی اوقات، به جای این که یک مار پیتون لاغر روی میز کار خود داشته باشید، شما فقط به یک کابل کوتاه نیاز دارید.

یکی از بهترین کابل‌های کوتاه لایتنینگ که ما دیده‌ایم، از StarTech. com همیشه قابل اعتماد است.

طول آن 15 سانتیمتر (6 اینچ) است و در رنگ‌های سیاه یا سفید موجود است.

این شرکت همچنین نسخهٔ 3 متری آن را نیز به فروش می‌رساند، اما اگر به دنبال یک کابل کوتاه لایتنینگ هستید، همان 6 اینچ آن کافی است.


Tech Charge 2 in 1 Keyring Cable

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 12 پوند

بیایید 6 اینچ را پشت سر بگذاریم، این کابل جاسوئیچی از Tech Charge بسیار کوچک است - نزدیک به 3.5 اینچ، هر چند حتی اگر حلقهٔ جاسوئیچی آن را به بغل بخوابانید، حتی از آن هم کوچک‌تر می‌شود.

عدم در دسترس بودن یک کابل لایتنینگ مشکل شایعی است، و داشتن یک کابل لایتنینگ که همراه با جاسوئیچی شما باشد و همیشه در هنگام نیاز در دسترس باشد بسیار مفید است.

از آنجایی که به صورت یک جاسوئیچی ساخته شده است، احتمالاً منطقی‌تر است که کلیدهای خود را به آن وصل کنید، زیرا هنگام استفاده ازکابل هیچ چیز برای نگه داشتن این دو در کنار هم وجود ندارد.

این وسیلهٔ کوچک و زیبا طراحی بسیار هوشمندانه‌ای دارد، نه تنها به عنوان یک کابل Lightning to flat USB-A عمل می‌کند، بلکه یک Micro-USB نیز هست. البته در حالی که کابل لایتنینگ برگشت‌پذیر است، اما Micro-USB نیست، بنا بر این باید مطمئن شوید که آن را به روش اشتباه وصل نکنید.


Mous FlexLine Lightning cable

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 39.99 دلار

ما مطمئن نیستیم که کاربران آیفون با کابل‌های خود چه می‌کنند، اما لوازم جانبی خیلی کمی برای سالم جان به در بردن از یک منطقهٔ جنگی طراحی شده‌اند.

کابل FlexLine Lightning از شرکت Mous برای مقاومت در برابر بیش از 10.000 بار خم‌شدگی طراحی شده است و ظاهراً آنقدر بادوام هست که 140 کیلوگرم بار را تحمل کند و حتی یک اتومبیل را نیز کشیده است (ما این را آزمایش نکردیم).

برای دوام بیشتر، سرهای کابل با تقویت دو برابری نقطهٔ اتصال به کابل طراحی شده‌اند.

این یک کابل نایلونی درهم بافته شدهٔ 1.5 متری USB-A to Apple Lightning Port (MFi تأیید شده توسط اپل) است و 29.99 پوند، 39.99 دلار یا 34.99 یورو قیمت دارد.


Moshi USB Cable with Lightning Connector

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 35 دلار

کابل لایتنینگ Moshi در چند اندازه ارایه می‌شود اما مورد علاقهٔ ما همان طولانی‌ترین آن یعنی 3 متر / 10 فوت است. اگر پریز برق در اتاق شما از مکانی که شما هستید فاصلهٔ زیادی دارد، این کابل مناسب شما است.

همچنین برای گذراندن کابل در اطراف فضای ماشین نیز مفید است. از کابل اپل ضخیم‌تر است و از دوام بیشتری نیز برخوردار است و باید بتواند مدتی را دوام آورده و برای شما کار کند - محصولات Moshi بسیار خوب ساخته شده‌اند.


Easyacc USB-C to Lightning Cable

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 13.99 دلار

به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد اتصال لایتنینگ آیفون و آیپد خود را در دستگاه‌های همراه خود با استاندارد جدید و (در حال تبدیل شدن) جهانی USB-C جایگزین کند. مک‌بوک‌ها پیش از این از USB-C یا همان Thunderbolt 3 در عین حال سریع‌تر استفاده می‌کنند.

این کابل نایلونی بافته شدهٔ دارای مجوز MFI اپل از شرکت EasyAcc هر دو را با هم ترکیب می‌کند، بنا بر این می‌توانید آیفون یا آیپد خود را مستقیماً از لپتاپ اپل خود شارژ کنید، که با کانکتور USB-A کلاس قدیمی مورد استفاده در بیشتر کابل‌های لایتنینگ مورد بررسی قرار گرفته در اینجا، کار نخواهد کرد.

این کابل همراه با یک شارژر USB-C PD (منبع تغذیه) می‌توانید شارژی با سرعت بالای 18 وات را تحویل دهد.

این USB-C 3.1 نسل اول است، بنا بر این داده‌ها را برای همگام‌سازی حداکثر 480 مگابیت بر ثانیه ارایه می‌دهد، و در طول‌های 3 فوت یا 6 فوت در دسترس است.


Nomad Lightning

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 29.95 دلار

در حالی که ما بر روی کابل‌های مستحکم متمرکز هستیم، نظرتان دربارهٔ سفارش کابل لایتنینگ Ultra Rugged شرکت Nomad چیست؟

این کابل از «نایلون بالستیک» ساخته شده است که به همراه هستهٔ kevlar و روکش پی. وی. سی بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. اگر کابل‌های شما مستعد احتراق خود به خود بوده‌اند، قدر این کابل را می‌دانید.

این کابل در اندازه‌های 1.5 متر / 5 فوت یا 3 متر / 10 فوت در دسترس است و دارای یک کابل سیلیکونی داخلی برای مدیریت آسان کابل است.


Anchor cable

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 39 دلار

این کابل بسیار زیبای Anchor یک جایگزین فلزی برای کابل لایتنینگ است که می‌توانید برای آیفون خود به دست آورید. اما یک ترفند در آستین خود دارد.

اگر فقط یک کابل برای تمام دستگاه‌های خود می‌خواهید، این همان کابل است. انتهای آن مغناطیسی است و دارای کانکتورهای Lightning، USB-C و micro-USB است. به عنوان مثال اگر یک تلفن دیگر یا یک Kindle داشته باشید، آنها را نیز پوشش می‌دهد.

انتهای آن به شدت مغناطیسی است و این باعث می‌شود یک همراه مناسب در زمان جابجایی باشد. پس از شروع پخش در Kickstarter اکنون در سراسر جهان در دسترس است.


Fuse Chicken Titan Loop

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 24.95 دلار

با ادعای مستحکم‌ترین کابل زنجیر کلیدی روی زمین، Titan Loop از شرکت شگفت‌انگیز Fuse Chicken یک تناوب شارژ جالب توجه است. چرخش حلقه‌های کابل از انتهای کانکتور لایتنینگ شروع شده و به یک درپوش در کنار اتصال USB وصل شده است که تشکیل یک حلقهٔ فلزی مرتب را می‌دهد.

این کابل می‌تواند به راحتی دور یک کیف حلقه و قلاب شود، یا به عنوان یک زنجیر کلید استفاده شود. یا فقط می‌تواند یک کابل مرتب و بادوام باشد. این کابل یک انتخاب عالی دیگر برای همگام‌سازی یا شارژ است، البته تا زمانی که کامپیوتر یا وسیله‌ای که به آن متصل می‌کنید زیاد از شما فاصله نداشته باشد.


AmazonBasics Lightning cables

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 6.49 دلار

محصولات موجود در حیطهٔ AmazonBasics کارکن و بسیار ارزان هستند. ارزان بودن به معنای بد بودن نیست - هزینهٔ کابل 90 سانتیمتری (3 فوت) یک پرداخت 5 دلاری همراه با تحویل رایگان است. بنا بر این اگر فکر نمی‌کنید که حتماً باید کالاهای مارک اپل داشته باشید، می‌توانید سه کابل را با قیمت تقریبی یک کابل اپل خریداری کنید.


Belkin Lightning cables

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 24.99 دلار

کابلی طولانی‌تر از اندازهٔ متعارف، با امکان انتخاب رنگ و از یک برند معتبر تکنولوژی. کابل لایتنینگ استاندارد Belkin با طول 1.2 متر / 4 فوت اندازهٔ بلندتری دارد، مقرون به صرفه و قابل اعتماد است.


Anker Lightning cables

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 9.99 دلار

اگر به دنبال چیزی کمی بلندتر هستید، این کابل از Anker یک گزینهٔ عالی 3 فوتی است. همچنین کابل 2 متر / 6 فوت با قیمت 6.99 پوند یا 11.99 دلار در دسترس است.

Anker ادعا می‌کند که این کابل بسیار مستحکم است و در آزمایش انجام شده 4000 بار خم شده است که هیچ تغییری در عملکرد آن نداشته است. کابل‌ها خسته کننده هستند، درست است، اما اگر یکی از آنها خراب شود، می‌تواند دستگاه‌های شما را بی‌مصرف کند. Anker اینجاست تا این روند را تغییر دهد، آن هم با یک قیمت عالی.


Just Mobile Aluminium Lightning Cable

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 24.95 دلار

این کابل نه تنها سودمند است (خُب، همهٔ آنها هستند، همه یکسان هستند) بلکه طراحی آن مربوط به زمان استفاده از تلفن‌های سیمی است. این مارپیچ در هم پیچیده روی میز یا در راهروی منزل شما، تلفن‌ها را مدیریت کرده است تا این که آنها بی‌سیم شده‌اند، اما شارژ بی‌سیم هنوز برای تمام محصولات اپل در دسترس نیست.

این ارزان‌ترین کابل نیست، اما برای موقعیت‌های مختلف به راحتی قابل استفاده است - اگر نمی‌خواهید دائماً یک سیم بلند را جمع کنید فوق‌العاده کارآمد خواهد بود، اما در صورت لزوم تا 1.8 متر نیز امتداد خواهد یافت. و نگران نباشید، به نظر می‌رسد بر خلاف سیم تلفن‌های قدیمی، در هم گره نمی‌خورد.


Native Union Night cable

بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد

:: 39.99 دلار

اگر عملکرد اصلی و فرم کلی آن را در نظر بگیرید، احتمالاً یکی از لوکس‌ترین لوازم جانبی باشد. کابل Native Union NIGHT مشکلی را که احتمالاً تا به حال به آن توجه نکرده‌اید را برطرف کرده است. اگر شما بر روی پاتختی یا جایی که معمولاً آیفون یا آیپد خود را شارژ می‌کنید، بخواهید تلفن خود را به کابل وصل کنید، دیگر نیازی نیست که برای یافتن انتهای کابل روی کف دست به دنبال آن باشید.

کابل NIGHT یک گره بزرگ دارد که می‌توانید با کشیدن سیم، طول سیم را کم و زیاد کنید (از همان ماده است اما بخشی از کابل نیست). ما طرفدار این کابل هستیم، واقعاً خوب کار می‌کند. و زمانی که یکی از این کابل را در کنار تخت خود قرار می‌دهید، یکی دیگر را هم برای بقیهٔ دستگاه‌های خود می‌خواهید. یک سیم تقویت شده به معنی پایان گره خوردگی سیم و عمری طولانی بدون فرسودگی است.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘