بهترین برنامه‌های ایمیل برای آیفون

1
آبان 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 9 دقیقه
0 نظر 2718 بازدید

 بهترین برنامه‌های ایمیل برای آیفون

نمی‌دانید کدام برنامهٔ ایمیل برای آیفون بهتر است، یا این که Outlook بهتر از Mail است؟ جستجوی بیشتر نیازی نیست - ما در اینجا چند مورد را آزمایش کرده‌ایم.

-----

سافت‌مک: با آی. او. اس 14 که اکنون به شما این امکان را می‌دهد تا برنامهٔ پیش‌فرض ایمیل در آیفون خود را تغییر دهید، زمان آن فرا رسیده است که برنامهٔ Mail اپل را کنار بگذارید و یک جایگزین جدید مناسب برای آن پیدا کنید. اینها برنامه‌های ایمیل مورد علاقهٔ ما برای آیفون هستند، آزمایش و مقایسه شده‌اند تا شما بتوانید بهترین برنامهٔ ایمیل را برای استفاده در آیفون خود پیدا کنید.


Apple Mail

قیمت: رایگان

برای بسیاری از افراد، برنامهٔ Mail اپل همان برنامه‌ای است که از آن استفاده می‌کنند به این دلیل ساده که هنگام خرید آیفون جدید از قبل بر روی آن وجود داشته است. تا کنون انگیزه‌های دیگری نیز برای استفاده از برنامهٔ Mail وجود داشته است، زیرا همیشه وقتی بر روی لینک‌ها برای ایجاد پیام جدید کلیک می‌کنید، آی. او. اس به صورت پیش‌فرض از برنامهٔ Mail استفاده می‌کند. خُب، اکنون که آی. او. اس 14 به کاربران خود امکان انتخاب برنامهٔ پیش‌فرض را می‌دهد، Mail باید ارزش خود را ثابت کند. بنا بر این، چه چیزی برای ارایه دارد؟

رابط کاربری تمیز و بی‌تکلفی دارد. در صندوق ورودی امکان درج چندین حساب ایمیل یا در صورت تمایل نگه داشتن همهٔ آنها به صورت جداگانه را فراهم می‌کند. با کشیدن ایمیل بر روی لیست، دسترسی سریع به دستوراتی مانند بایگانی یا خوانده نشده امکانپذیر می‌شود و این موارد را می‌توانید به سلیقهٔ شخصی خود تنظیم کنید. اگر چه شما باید برای انجام این کار برنامه را ترک کنید و به Settings (تنظیمات) بروید، که متأسفانه چنین عملی در سال 2020 دیگر منسوخ شده است.

ایجاد ایمیل‌ها به شما امکان می‌دهد از طریق آیفون یا سرویس ابری که بر روی دستگاه خود متصل شده‌اید، رسانه داشته باشید، بعلاوه می‌توانید اسناد را اسکن کرده یا حتی بر روی صفحه طراحی کنید.

رفتار با پیام‌هایی که رسیده‌اند اساساً به پاسخ دادن، انتقال پیام به یک پوشه، پرچم‌گذاری آن یا بایگانی محدود می‌شوند. هیچ ویژگی مدیریتی مانند یادآوری خودکار یا توانایی به تعویق انداختن ارسال ایمیل‌ها وجود ندارد تا در یک زمان از پیش تعیین شده ارسال شوند.

اعلان‌ها نیز به جای کنترل‌های دقیق‌تر ارایه شده توسط برنامه‌های ذکر شده در زیر، بسیار کم، و در حد روشن یا خاموش بودن هستند.

نسخهٔ آی. او. اس برنامهٔ Mail یکی از نمونه برنامه‌هایی است که در مک بسیار بهتر از آیفون و آیپد است. در مک می‌توانید Smart Folders (پوشه‌های هوشمند) ایجاد کنید که یک روش فوق‌العاده برای سازماندهی صندوق ورودی با قوانین خودتان است تا ایمیل مهمی را از دست ندهید (و می‌توانید موارد غیر مهم را نادیده بگیرید!) متأسفانه این Smart Folders (پوشه‌های هوشمند) به برنامه Mail در آیفون منتقل نمی‌شوند. خوشبختانه VIPs شما این کار را می‌کند، اما این تنها ویژگی مفیدی است که توسط هر دو برنامه به اشتراک گذاشته شده است.

به زبان ساده، برنامهٔ Mail همان طور به نظر می‌رسد که هست، برنامه‌ای که به دلیل فرزند مورد علاقهٔ اپل بودن مجبور به تلاش زیادی نبوده است. صادقانه بگویم، هر کسی با هر حسی باید آن را کناری بیندازد و به سمت یکی از رقبای آن در این لیست برود، زیرا سازندگان آنها برای مدتی طولانی مشتاق‌تر و نوآورتر بوده‌اند.


Gmail

قیمت: رایگان | دانلود Gmail |

سرویس ایمیل گوگل یکی از محبوب‌ترین‌ها در این زمینه است، بنا بر این تعجب‌آور نیست که برنامهٔ Gmail یک برنامهٔ کامل و خوب طراحی شده باشد. شما می‌توانید چندین حساب، نه فقط Gmail بلکه Hotmail، iCloud، Yahoo یا سایر سرویس‌های معروف را راه‌اندازی کنید و ایمیل‌ها را در صندوق‌های ورودی جداگانه یا یک صندوق همگانی نمایش دهید.

یک حالت تاریک در دسترس است و حرکات کشیدنی تعریف‌پذیر به شما این امکان را می‌دهند تا پیام‌ها را بایگانی کنید، انتقال دهید یا حتی آنها را به تعویق بیندازید تا زمانی که فرصت دارید که به آنها پاسخ دهید دوباره ظاهر شوند. ایجاد برچسب به این معنی است که می‌توانید ایمیل‌ها را بیشتر در پوشه‌های سفارشی مرتب کنید و هنگامی که پیام‌های جدیدی را برای افراد می‌نویسید، می‌توانید از ویژگی نوشتن هوشمند استفاده کنید که کلمهٔ بعدی را بر اساس روشن نوشتن شما پیشنهاد می‌دهد.

هنگامی که آمادهٔ ارسال پیام هستید، می‌توانید بلافاصله این کار را انجام دهید یا آن را برنامه‌ریزی کنید تا در ساعت یا تاریخ دیگری ارسال شود. اگر محتوای ایمیل حساس باشد، یک حالت Confidential (محرمانه) نیز وجود دارد که محدودیت‌های انقضاء را تعیین می‌کند و برای گیرنده برای دسترسی به اطلاعات به رمز عبور نیاز دارد.

 

Spark

قیمت: رایگان | دانلود Spark |

Spark یکی از برنامه‌های ایمیل مورد علاقهٔ ما است، زیرا نه تنها از چندین حساب و یک صندوق ورودی همگانی پشتیبانی می‌کند، بلکه دارای یک Smart Inbox (صندوق ورودی هوشمند) نیز می‌باشد که نامه‌های ورودی را به انواع مختلف دسته‌بندی می‌کند. این قابلیت خبرنامه‌ها و موارد تبلیغاتی را از آنچه توسط انسان‌های واقعی ارسال شده است جدا می‌کند، و دومی را بالاتر از اولی قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید ایمیل‌های خاصی را پین (سنجاق) کنید، سپس آنها را در بالای لیست نگه دارید تا زمانی که پین آنها را بردارید.

اعلان‌های کم‌تری دارد، به این صورت فقط هنگامی که پیام جدیدی از شخصی که می‌شناسید دریافت می‌کنید اعلانی به شما ارسال می‌شود. این به این معنی است که دیگر هیچ مزاحمتی از طرف شرکت‌هایی که در مورد آخرین محصول خود به شما یادآوری می‌کنند، دریافت نخواهید کرد. همچنین می‌توانید ایمیل‌ها را برای قرار دادن در تاریخ دیگری برنامه‌ریزی کنید و Spark ایمیل‌های مهمی را که هنوز به آنها پاسخ نداده‌اید را به شما یادآوری می‌کند.

بهترین برنامه‌های ایمیل برای آیفون

حرکات کشیدنی قابل تنظیم روش‌های آسان و سریعی برای مدیریت کاری که می‌خواهید با پیام‌ها انجام دهید را در اختیار شما قرار می‌دهد. بعلاوه Spark از چندین امضاء پشتیبانی می‌کند، بنا بر این می‌توانید به هر ایمیل شخصی یا کاری امضای جداگانه‌ای اختصاص دهید. این برنامه می‌تواند طیف گسترده‌ای از پیوست‌ها را اداره کند، و همچنین می‌تواند با تعدادی از برنامه‌ها و سرویس‌های ابری مانند Google Drive، Dropbox، iCloud Drive و سایر برنامه‌ها لینک برقرار کند تا پیوست‌ها را مستقیماً در فضای ذخیره‌سازی آنلاین شما ذخیره کند.

با ورود آی. او. اس 14، برنامهٔ Spark اکنون دارای یک ویجت است تا بتوانید آخرین پیام‌های خود را در یک نگاه مشاهده کنید. بعلاوه یک تقویم داخلی نیز دارد، بنا بر این می‌توانید تمام برنامه‌ریزی‌های خود را از طریق برنامه انجام دهید.

 

Outlook

قیمت: رایگان | دانلود Outlook |

مایکروسافت برای مدت زمان طولانی یک بازیکن بزرگ در فضای ایمیل بوده است. بسیاری از کاربران ویندوز به Outlook قسم می‌خورند، اما برای استفاده از آنچه که این برنامه ارایه می‌دهد نیازی به استفاده از سیستم عامل مایکروسافت نیست.

همان طور که استاندارد سرویس‌های ایمیل مدرن است، Outlook به شما این امکان را می‌دهد تا تمام حساب‌های ایمیل خود را به یک برنامه بیاورید، و به شیوه‌ای مشابه Spark Focused Inbox (صندوق ورودی متمرکز) ی را ارایه می‌دهد که فقط ایمیل‌های مهمی که مورد علاقهٔ شما هستند را به شما نشان می‌دهد. البته هنوز هم می‌توانید به بقیه دسترسی پیدا کنید و اگر علاقه‌ای به Focused Inbox (صندوق ورودی متمرکز) ندارید، می‌توانید آن را خاموش کنید.

حرکات کشیدنی تعریف‌پذیر هستند، همراه با انتخاب مناسبی از گزینه‌های موجود، و شما می‌توانید سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری را مستقیماً به برنامه لینک دهید تا بتوانید مستقیماً از طریق آنها فایل‌ها را دانلود کرده یا به اشتراک بگذارید. Outlook از میانبرهای Siri و برنامه‌های تقویم مورد علاقهٔ شما پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند برنامه‌های سودمندی مانند Evernote، Slack و Trello را در گردش کار قرار دهد.

شما می‌توانید سطح اعلان‌های دریافتی را تنظیم کنید، از همهٔ موارد گرفته تا افراد مورد علاقهٔ خود، و اکنون می‌توانید از داخل برنامه انتخاب کنید که کدام برنامه‌های مرورگر و نقشه، لینک ایمیل را باز کنند. یک حالت تاریک می‌تواند تجربهٔ کار با برنامه را برای چشم‌های شما آسان‌تر کند و اگر سطح امنیتی بیشتری را ترجیح می‌دهید، بسته به نوع آیفون خودتان می‌توانید نیاز به Touch ID یا Face ID را فعال کنید.

 

Boomerang

قیمت: رایگان | دانلود Boomerang |

یکی دیگر از سرویس‌های ایمیل معروف که طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارایه می‌دهد Boomerang است. با طراحی ساده و مینیمالیستی، یک برنامهٔ کمک کننده است که به راحتی می‌توانید با آن کنار بیایید. Boomerang از چندین حساب پشتیبانی می‌کند، اما در لیست محدودتری نسبت به برخی از رقبای خود. در زمان نوشتن این مقاله می‌توانید از حساب‌های Gmail، G Suits، Outlook. com، Office 365 و Microsoft Exchange استفاده کنید، اما متأسفانه نمی‌توانید از iCloud، Yahoo یا سایر سرویس‌ها استفاده کنید.

اگر یک آدرس ایمیل سازگار داشته باشید، می‌توانید از استفاده از برنامه لذت ببرید. Boomerang دارای گزینه‌های پیکربندی فراوانی است، با کشیدن انگشت به سمت راست بر روی یک ایمیل در صندوق ورودی، اجرای یکی از چندین احتمالی را ممکن می‌سازد، در حالی که با کشیدن انگشت به سمت چپ، منویی باز می‌شود که از طریق آن می‌توانید یکی از پنج فرمان موجود را انتخاب کنید، از جمله Archive (بایگانی)، Move (انتقال)، Snooze (تعویق) یا Delete (حذف کردن). یکی از ساده‌ترین اما مفیدترین ویژگی‌ها، کشیدن انگشت به چپ و راست در حالی که در یک ایمیل باز هستید، شما را به پیام قبلی یا پیام بعدی منتقل می‌کند، بنا بر این مجبور نیستید به صندوق ورودی برگردید یا مانند Mail اپل برای کنترل‌های موجود بالای صفحه بسط داده شود.

در بالای صفحهٔ یک ایمیل باز گزینه‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که یکی از آنها آیکون Boomerang است. با ضربه زدن بر روی آن، یک منوی جامع باز می‌شود که می‌توانید زمان یا تاریخ مختلفی را انتخاب کنید که این ایمیل به عنوان یک مورد جدید به صندوق ورودی شما بازگردد. در اصل این یک یادآوری است، اما قابلیت تنظیم آن، این ویژگی را بسیار سودمند می‌کند.

بهترین برنامه‌های ایمیل برای آیفون

به اینها یکپارچه‌سازی با Google Calendar و Outlook Calendar، یک دستیار صوتی برای کنترل و کار با برنامه، یک تجزیه و تحلیل مفید از سبک نوشتن شما هنگام نوشتن ایمیل، پشتیبانی از نام‌های مستعار حساب‌های جی‌میل، برنامه‌ریزی ایمیل و یک ویژگی عالی به نام Brief Me که به شما این امکان را می‌دهد تا کارهای لازم در آن روز را انجام دهید، را اضافه کنید و خواهید دید که Boomerang یک روش بسیار مؤثر برای کار با ایمیل است.

اگر به دنبال راهی برای مدیریت ایمیل‌های خود در دسکتاپ هستید، مقالهٔ دیگر ما با عنوان «بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک» را مطالعه کنید. همچنین مقاله‌ای با عنوان «روش اضافه کردن ایمیل به مک‌بوک یا مک» داریم.

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘