روش دریافت مایکروسافت آفیس رایگان در آیپد پرو

21
بهمن 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
3 نظر 6072 بازدید

روش دریافت مایکروسافت آفیس رایگان در آیپد پرو 

آیا مایکروسافت آفیس برای آیپد را رایگان می‌خواهید؟ اگر آیپدی کمتر از 10.1 اینچی داشته باشید می‌توانید، اما اگر آیپد پرو دارید باید هزینهٔ آن را پرداخت کنید… آیا این کار را می‌کنید؟ در این مقاله ما نگاهی به گزینه‌های رایگان مایکروسافت ورد رایگان در آیپد به همراه اکسل و پاورپوینت خواهیم انداخت.

-----

سافت‌مک: شما می‌توانید برنامه‌های آفیس ورد، اکسل، پاورپوینت و آوت‌لوک را به صورت رایگان در آیفون و آیپد دریافت کنید، اما اگر آیپد پرو (iPad Pro) داشته باشید، عملکردهای رایگان را از دست داده و باید در آفیس 365 مشترک شوید.

همان طور که در مقالهٔ دیگری با عنوان روش دریافت مایکروسافت آفیس رایگان در آیپد و آیفون، توضیح دادیم، مایکروسافت نسخه‌های رایگان برنامه‌های آفیس را فقط برای دستگاه‌های کوچک‌تر از 10.1 اینچی ارایه می‌دهد. و حالا که تمامی آیپد پروها بزرگ‌تر از 10.1 اینچ هستند، به این معنی است که دارندگان آیپد پرو برای انجام کارهایی بیشتر از خواندن و چاپ فایل‌های آفیس، به یک اشتراک آفیس 365 احتیاج دارند. با این حال گزینه‌هایی وجود دارد که می‌تواند شما را قادر به استفادهٔ رایگان از برنامه‌های آفیس در آیپد پرو سازد. ما در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

روش دریافت مایکروسافت آفیس رایگان در آیپد پرو

 

چرا باید یک اشتراک آفیس 365 تهیه کنید

اگر یک آیپد پرو با صفحه نمایش 10.5 اینچ یا 12.9 اینچ دارید، شما باید عضویت آفیس 365 را داشته باشید تا بتوانید فایل‌ها را در آیپد پروی خود ویرایش کنید.

دلیل این امر این است که مایکروسافت تصور می‌کند که اگر در حال استفاده از دستگاهی با صفحه نمایشی بزرگتر از 10.1 اینچ هستید، از آن دستگاه برای اهداف حرفه‌ای استفاده می‌کنید. اگر از برنامه‌ها برای کار استفاده می‌کنید، مایکروسافت نیاز به اشتراک آفیس 365 دارد. اگر می‌خواهید از ورد، اکسل، پاورپوینت و آوت‌لوک برای مقاصد تجاری استفاده می‌کنید، پس نیاز به آبونه شدن دارید.

مسئله لزوماً این واقعیت نیست که اشخاص برای استفاده از برنامه‌ها باید مبلغی بپردازند، بلکه این واقعیت است که میکروسافت از چند سال پیش به سمت یک مدل آبونمان حرکت کرد. ممکن است برخی اشخاص در مورد پرداخت اجارهٔ نرم‌افزار احساس ناراحتی کنند.

در مدل آبونمان مزایایی نیز وجود دارد. از جمله این که اگر دیگر نیازی به نرم‌افزار ندارید و دیگر از آن استفاده نمی‌کنید، یا گزینهٔ دیگری را پیدا کرده‌اید که آن را ترجیح می‌دهید، می‌توانید اشتراک خود را پایان دهید. اگر این نرم‌افزار را خریداری می‌کردید، پول آن قبلاً پرداخت می‌شد. همچنین به خاطر داشته باشید که بسته‌های آفیس قبلاً هزینهٔ بیشتری نسبت به قیمت اشتراک امروز دارند - برای مثال نسخهٔ استاندارد Office 2008 برای مک 349.99 پوند هزینه دارد. وقتی اشتراک سالانه را با این هزینه مقایسه کنید، ممکن است چندان چشمگیر به نظر نرسد. به خصوص این که می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید به این اشتراک خاتمه دهید. ما در ادامه در مورد چگونگی لغو اشتراک آفیس 365 توضیح خواهیم داد.

با اشتراک آفیس 365 می‌توانید عملکرد کامل برنامه‌های iOS Office را در اختیار داشته باشید. این به این معنی است که به دلیل استفاده از یک آیفون یا یک آیپد با صفحه نمایش کوچک‌تر، از امکانات بیشتری برخوردار خواهید شد.

با آفیس 365 شما نسخه‌های پرمیوم برنامه‌های آفیس را دریافت خواهید کرد: Word، Excel، PowerPoint، Outlook - از جمله ردیاب تغییرات پیشرفته، رفع محدودیت در روش‌هایی که می‌توانید از سبک پاراگراف استفاده کنید، و ابزار پیشرفتهٔ نمودار، جدول و قالب‌بندی تصاویر. بعلاوه برای هر نفر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی آنلاین در OneDrive دریافت خواهید کرد (بدون اشتراک در آفیس 365 فقط 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دریافت می‌کنید).

 

چگونه می‌توان ورد، اکسل و پاورپوینت را در آیپد پرو به صورت رایگان دریافت کرد

اما اگر قصد استفاده از برنامه‌ها برای اهداف تجاری را نداشته باشید چه؟ شاید واقعاً شما ورد را فقط برای این می‌خواهید که بتوانید مقداری مطلب در آن تایپ کنید و یا از اکسل برای تنظیم بودجهٔ خانواده استفاده کنید.

یا شاید هم شما دانش‌آموز هستید، یا می‌خواهید بچه‌های شما بتوانند از برنامه‌های آفیس برای تکالیف مدرسهٔ خود استفاده کنند. خوشبختانه اگر آن را برای مصارف تحصیلی استفاده می‌کنید گزینه‌هایی وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان اشتراک دریافت کنید. ابتدا نگاهی به این گزینه خواهیم انداخت.

اگر شما یک دانش‌آموز هستید و یا در آموزش و پرورش مشغول به کار هستید، می‌توانید یک اشتراک رایگان در آفیس 365 دریافت کنید. تمام آنچه که شما نیاز دارید یک آدرس ایمیل معتبر مدرسه است.

برای ثبت نام در نسخهٔ رایگان تحصیلی آفیس، آدرس ایمیل مدرسهٔ خود را وارد کنید. نسخهٔ رایگان تحصیلی، نسخه‌های برنامه‌های آفیس مبتنی بر وب را ارایه می‌دهد. همچنین موارد پرداختی برای نسخه‌های تحصیلی وجود دارد که با ماهیانه 2.50 دلار / 2.20 پوند برای دانشجویان شروع می‌شود.

روش دریافت مایکروسافت آفیس رایگان در آیپد پرو

در ضمن اگر در دانشگاه هستید، می‌توانید Office 365 University را با مبلغ 59.99 پوند دریافت کنید. در اینجا شما باید موقعیت خود به عنوان یک دانشجو را ثابت کنید.

اگر فقط می‌خواهید به نسخه‌های آی. او. اس برنامه‌های آفیس برای مصارف خانگی دسترسی پیدا کنید، چند روش برای انجام این کار وجود دارد.

یکی از گزینه‌ها ثبت نام در یک نسخهٔ آزمایشی رایگان یک ماهه است. اگر فقط می‌خواهید به صورت موقت دسترسی داشته باشید، ممکن است مناسب باشد.

اگر بیشتر از یک ماه نیاز به استفاده از برنامه‌های آفیس دارید، می‌توانید یک اشتراک شخصی Office 365 Personal را انتخاب کنید و زمانی که دیگر نیازی به آن ندارید، آن را فسخ کنید. این گزینه 5.99 پوند / 6.99 دلار در ماه، یا 59.99 پوند / 69.99 دلار در سال هزینه خواهد داشت.

همچنین یک گزینهٔ اشتراک Office 365 Home با مبلغ 7.99 پوند / 9.99 دلار در ماه (یا 79.99 پوند / 99.99 دلار در سال) وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که آن را با تمام اعضای خانوادهٔ خود (حداکثر 6 نفر) به اشتراک بگذارید.

در ادامه می‌خواهیم چگونگی لغو اشتراک را بررسی کنیم.

روش لغو اشتراک آفیس 365

امکان لغو اشتراک آفیس 365 وجود دارد. چگونگی آن در اینجا آمده است:

1. جزئیات ورود خود را در این صفحه وب وارد کنید.

2. به Services and Subscriptions بروید.

3. جزئیات اشتراک خود را پیدا کنید.

4. بر روی Manage کلیک کنید.

5. حالا از بین گزینه‌ها، گزینهٔ Cancel (لغو) را انتخاب کنید.

6. در نهایت، بر روی Confirm (تأیید) لغو کلیک کنید.

اگر در مدت 30 روزهٔ آخرین پرداخت خود اشتراک را لغو کنید، شما حق استرداد وجه را خواهید داشت. اگر ماهیانه پرداخت می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید که بقیهٔ روزهای ماهی که پرداخت کرده‌اید استفاده از برنامه را ادامه دهید، یا می‌توانید درخواست استرداد وجه کرده و توانایی ویرایش برنامه‌ها را از دست بدهید. به همین ترتیب، اگر هزینهٔ یک سال را پیش‌پرداخت کرده‌اید و درخواست استرداد وجه کرده‌اید، برنامه عملکرد کامل خود را از دست می‌دهد.

 

گزینه‌های دیگر به جای آفیس برای آی.او.اس

به هیچ وجه لازم نیست حتماً از برنامه‌های آفیس استفاده کنید. اپل نسخه‌های خاص خود از برنامه‌های آفیس را به صورت رایگان برای مکینتاش‌ها، آیپدها و آیفون‌ها ارایه می‌دهد.

مجموعه اداری اپل شامل Pages (پردازش کلمه)، Numbers (صفحه گسترده)، و Keynote (ارایه) است. شما می‌توانید فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت را با استفاده از برنامه‌های معادل آنها در آیپد، آیفون یا مک باز کرده و در صورت نیاز به ارسال آنها برای شخصی که از برنامه‌های اپل استفاده نمی‌کند، می‌توانید فایل‌ها را به صورت نسخهٔ آفیس آنها ذخیره کنید.

در عین حالی که ممکن است با برنامه‌های آفیش آشنا باشید، اما نسخه‌های اپل نیز عملکرد بسیار مشابهی را ارایه می‌دهند و با ورد، پاورپوینت و اکسل سازگار هستند. بنا بر این، به هیچ وجه، نیازی به نصب آفیس بر روی آیپد نیست.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘