بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون

6
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
0 نظر 1069 بازدید

بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون 

با این برنامه‌های ویرایش عکس و فیلتر فوق‌العاده برای آیفون و آیپد، عکس‌های خود را بهبود بخشید.

-----

سافت‌مک: جدیدترین آیفون‌ها و آیپدها از دوربین‌های بسیار خوبی برخوردار هستند و برنامه‌های زیادی برای ویرایش عکس و فیلترگذاری وجود دارد که می‌توانند به عکس‌های شما ظاهری زیبا و افسانه‌ای ببخشند.

در این مقاله بهترین برنامه‌های دوربین و عکس برای آی. او. اس معرفی شده‌اند تا عکس‌های شما را بهبود بخشند.


Afterlight 2

بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون

:: 2.99 دلار

جلوه‌ها، بافت‌ها، فیلترها و قاب‌های قابل ویرایش که به زیبایی در نظر گرفته شده‌اند، AfterLight را برای هر کسی که چیزی فراتر از یک عکس معمولی آیفون می‌خواهد، به یک برنامهٔ عکس ضروری تبدیل کرده است. در حال حاضر توسعه دهندگان آن AfterLight 2 را معرفی کرده‌اند که ویژگی‌های پرطرفدار اصلی را حفظ کرده است.

قاب‌ها کمک می‌کنند تا عکس‌ها به همان حالتی که دوست دارید تبدیل شوند و از زمینه برجسته شوند، مخصوصاً در اینستاگرام. در همین حال، نشت نور اغواگرانه با استفاده از فیلم 35 میلیمتری به شما کمک می‌کند تا عکس‌های شما از بافت طبیعی‌تری برخوردار شوند. ابزارهای دیگری شامل وضوح، کنتراست، نوردهی، صاف کردن و مواردی از این دست نیز برای تنظیم دقیق عکس‌های شما در دسترس هستند.


Enlight

بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون

:: 3.99 دلار

Enlight یکی از برنامه‌های سال 2015 اپل بود. این برنامه ویژگی خلاقانه و خارق‌العاده‌ای را ارایه می‌دهد که می‌تواند تصاویر آیفون شما را به کارهای هنری خیره کننده‌ای تبدیل کند. شما می‌توانید تصاویر را برای جلوه‌های نوردهی دو برابری با هم ترکیب کنید، به آن متن اضافه کنید، از ماسک و موارد دیگر استفاده کنید تا دوستان و دنبال کنندگان خود را متعجب کنید.

ما ساعت‌ها برای ویرایش تصاویر با برنامهٔ Enlight وقت صرف کردیم و دائماً تحت تأثیر خروجی این برنامهٔ عکس قرار گرفتیم. این برنامه ارزش بسیار زیادی دارد.


Facetune

بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون

:: 3.99 دلار

Facetune یکی از بهترین برنامه‌هایی است که برای ویرایش عکس‌های پرتره و سلفی با آن برخورد داشته‌ایم و برنامهٔ شماره یک عکس و فیلم در بیش از 100 کشور دنیا بوده است. این برنامه ابزاری به سبک فتوشاپ را ارایه می‌دهد که اگر به درستی استفاده شود به صورت شگفت‌انگیزی دقیق است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا دندان‌ها را سفید کنید، لکه‌ها را از بین ببرید، یک پوست صاف ایجاد کنید، جزئیاتی را اضافه کنید، رنگ پوست را ویرایش کنید، قسمت‌های کچلی را پر کنید و از شر قرمزی چشم‌ها خلاص شوید.

همچنین می‌توانید ویرایش‌های عمیق‌تری بر روی عکس‌های خود انجام دهید، مناطقی را از حالت فوکوس خارج کنید، و فیلترها و قاب‌هایی را به عکس‌های خود اضافه کنید.


Instagram

بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون

:: رایگان

به احتمال زیاد این برنامه را پیش از این هم داشته‌اید. اینستاگرام طی چند سال گذشته با عضو شدن سلبریتی‌ها و برندهای جهانی، یک موج جهانی را به طرف خود جلب کرده است.

به صورت سنتی، اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که فقط تصاویر مربعی را به اشتراک بگذارید، اما در حال حاضر می‌توانید تصاویر را به هر صورتی به اشتراک بگذارید و فیلترهای از پیش تعیین شدهٔ اینستاگرام را برای بهبود عکس‌های خود استفاده کنید.


Layout

بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون

:: رایگان

اگر پیش از این یک کاربر اینستاگرام بوده‌اید، ممکن است Layout را دوست داشته باشید، زیرا به شما این امکان را می‌دهد که چندین تصویر را برای به اشتراک گذاشتن در اینستاگرام در یک تصویر ترکیب کنید.


ProCamera

بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون

:: 5.99 دلار

پنج پوند مبلغ کمی برای خرید این برنامهٔ عالی دوربین است که تجربهٔ عکاسی آی. او. اس را بی‌نهایت بهبود می‌بخشد. این مارکتینگ «همان سطح کنترل دوربین پیشرفتهٔ DSLR» را نوید می‌دهد. این شاید کمی قابل بسط دادن باشد، اما اگر تمام عکسبرداری خود را از طریق آیفون انجام می‌دهید، احتمالاً تمایل داشته باشید که بر روی آن سرمایه‌گذاری کنید.

برای یک برنامهٔ پر درآمد کمی شرم‌آور است که هنوز هم برای به دست آوردن تمام ویژگی‌های آن باید خریدهای درون برنامه‌ای داشته باشید. اما اگر می‌خواهید با مبلغ ناچیزی به دنیای عکاسی شیرجه بزنید، ارزشش را دارد.


Retrospecs

بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون

:: رایگان (1.99 دلار برای دسترسی به تمام ویژگی‌ها)

Retrospecs با یک برنامهٔ فیلتر جذاب که طرفداران سخت‌افزارهای قدیمی را به خود جلب خواهد کرد (به عبارت دقیق‌تر سخت‌افزارهای دههٔ 1970 تا 1990). این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا عکس‌های خود را به سبک نمایش Sega Genesis، Commodore 64، Atari 2600 و غیره در بیاورید.

یک آرایهٔ از پیش تعیین شده موجود است، اما علاوه بر آن می‌توانید با تنظیم پارامترها سیستم مجازی دلخواه خود را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید طیف وسیعی از انیمیشن‌ها (چشمک زدن روی صفحه یا رندر آرام تصاویر از بالا به پایین) برای تقلید کامل‌تر از یکپارچه‌سازی با سیستم عامل استفاده کنید و آن را به عنوان یک ویدیو یا GIF صادر کنید.


Snapseed

بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون

:: رایگان

به لطف یک معامله را گوگل، Snapseed اکنون رایگان است. با این حال طیف وسیعی از ابزارها و پیشرفت‌های عالی را ارایه می‌دهد که با بسیاری از برنامه‌های عکس خریدنی رقابت می‌کند. Snapseed از ویژگی Auto Correct (تصحیح خودکار) و ابزارهای برش و صاف کردن تصاویر گرفته تا گزینه‌های خلاقانه‌تری مانند Retrolux، Vintage، Drama، Black and White، Grunge و Tilt-Shift دارای ویژگی‌های کاملی است و شایستهٔ قرار گرفتن در صفحه Home شما است.

به صورت بصری و لمسی، شما با کشیدن انگشت خود جلوه‌ها را تنظیم می‌کنید، و این حالتی ایده‌آل برای رفع سریع اشکالات و ویرایش‌های بسیار پیشرفته است. Snapseed همچنین از توانایی وارد کردن تصاویری که قبلاً گرفته‌اید هم بسیار بهره می‌برد. می‌توانید بر روی آنها کار کنید و سپس آنها را با رزولوشنی که هنگام اشتراک‌گذاری ناامید کننده نباشند صادر کنید.


Spectre

بهترین برنامه‌های عکس و دوربین آیفون

:: 2.99 دلار

Spectre مانند سایر برنامه‌های مربوط به دوربین ما، یک برنامهٔ دوربین چند منظوره نیست، اما هنوز هم لیاقت یک جایگاه در این لیست را دارد. برنامهٔ Spectre به جای ارایهٔ مجموعه‌ای از ابزارهای عکس، فقط یک عملکرد را ارایه می‌دهد - که عملکرد بسیار چشمگیری است.

برنامهٔ Spectre از هوش مصنوعی و حسگرهای داخلی آیفون شما برای گرفتن عکس‌های شگفت‌انگیز با نوردهی طولانی بدون نیاز به سه پایه استفاده می‌کند. در حقیقت نتایج به قدری چشمگیر است که می‌توانید هنگام نگه داشتن گوشی خود، عکس‌هایی کاملاً فوکوس با نوردهی طولانی بگیرید.

این برنامه جلوه‌های شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند، به ویژه با عکس‌های آبی، که زمانی فقط مختص DSLRهای سطح بالا و عکاسان حرفه‌ای بودند. اگر عکاسی با آیفون را جدی می‌گیرید، Spectre یک برنامهٔ عالی است که باید آن را در زرادخانهٔ خود داشته باشید.

همچنین بخوانید:

- چگونه می‌توان یک عکس را در آیفون معکوس کرد

- روش وارد کردن عکس‌ها در Photos مک

- روش حذف کردن عکس‌ها از آیفون

- روش بازیابی عکس‌های حذف شده در مک

- روش اجرای فیلترهای عکس سبک اینستاگرام با برنامه جدید Photoshop Camera

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘