تمام روش‌هایی که می‌توانید اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان دریافت کنید

14
شهریور 1401
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 11 دقیقه
0 نظر 1947 بازدید

تمام روش‌هایی که می‌توانید اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان دریافت کنید

اگر بخواهید نمایش‌های اپل تی وی پلاس (+Apple TV) را تماشا کنید، باید اشتراک ماهانه 4.99 دلاری آن را داشته باشید. ما در این مقاله در مورد روش‌هایی که می‌توانید اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان دریافت کنید صحبت خواهیم کرد! با سافت مک همراه باشید.

-----

 

اپل تی وی پلاس، سرویس پخش آنلاین اپل، در پایان سال 2019 بوجود آمد، بنابراین مدتی است که حضور دارد، اما به تازگی مطرح شده است، زیرا افراد بیشتری برنامه‌های آن را دنبال می‌کنند. نمایش‌هایی همچون Ted Lasso و For All Mankind و همچنین فیلم‌هایی مانند Greyhound با بازی تام هنکس پخش می‌کند. شما حتی می‌توانید هر جمعه شب چند بازی MLB را تماشا کنید.

اشتراک اپل تی وی پلاس ماهیانه 4.99 دلار هزینه دارد که کمتر از سایر سرویس‌های پخش آنلاین است. اما همچنین محتوای کمتری هم نسبت به بسیاری از سرویس‌های پخش آنلاین دارد، و فاقد کاتالوگ‌های عظیم فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی است که توسط نتفلیکس، آمازون پرایم، هولو، یا دیزنی پلاس ارائه می‌شود.

ممکن است بخواهید یکی از برنامه‌های پخش شده توسط اپل را تماشا کنید، اما ممکن است اشتراک ماهانه برای شما جالب نباشد. آیا نمی‌دانید چگونه می‌توانید اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان دریافت کنید؟ گزینه‌هایی که پیش‌رو دارید بررسی خواهیم کرد.

یکی از این گزینه‌ها این است که شرکت‌های مختلفی همراه با خدمات خودشان اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، گزینه‌ای برای دریافت اشتراک سالیانه رایگان اپل تی وی پلاس با T-Mobile وجود دارد (البته اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید)، همچنین با یک پلی استیشن 5 می‌توانید اشتراک رایگان 6 ماهه اپل تی وی پلاس را دریافت کنید.

همچنین بخوانید:

روش راه‌اندازی اپل تی وی

روش به روز رسانی نرم‌افزار اپل تی وی

روش لغو اشتراک اپل تی وی پلاس

 

اپیزودهای اول را در اپل تی وی پلاس رایگان تماشا کنید

راه‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید برنامه‌ها را در اپل تی وی پلاس به صورت رایگان تماشا کنید. اپل نسخه‌های آزمایشی از نظر زمانی محدودی را ارائه می‌کند (که در ادامه به آن خواهیم پرداخت)، و این سرویس همچنین این امکان را به شما می‌دهد که قسمت اول بسیاری از نمایش‌ها را به صورت رایگان تماشا کنید. در واقع ده‌ها قسمت، از جمله اپیزودهای اول Ted Lasso و The Morning Show و See و Trying و بسیاری موارد دیگر برای تماشای رایگان در دسترس هستند.

تمام روش‌هایی که می‌توانید اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان دریافت کنید

 

7 روز اپل تی وی پلاس را رایگان دریافت کنید

اگر می‌خواهید یک نمایش را تماشا کنید، و تا مدت‌ها بعد فرصت تماشا ندارید، می‌توانید دوره آزمایشی هفت روزه رایگان خود را فعال کرده و آن نمایش را تماشا کنید!

شما می‌توانید با رفتن به وبسایت اپل یا از طریق برنامه Apple TV در دستگاه خود مشترک اپل تی وی پلاس شوید.

با این حال، دوره آزمایشی 7 روزه به صورت خودکار به یک اشتراک ماهانه تمدید می‌شود، بنابراین اگر نمی‌خواهید چنین اتفاقی بیفتد و هزینه‌ای از شما کسر شود، باید آماده باشید که قبل از به پایان رسیدن این یک هفته اشتراک خود را لغو کنید.

اگر فکر می‌کنید می‌توانید یک سریال کامل را در یک هفته تماشا کنید، دوره آزمایشی 7 روزه ممکن است جذاب به نظر برسد. اما مطمئن شوید که سریال کامل است، زیرا اپل معمولاً قسمت‌های جدید را به صورت هفتگی اضافه می‌کند.

ساده‌ترین راه برای لغو اشتراک این است که در آیفون خود به Settings (تنظیمات) بروید و بر روی بخش Apple ID کلیک کنید. بر روی Subscriptions (اشتراک‌ها) ضربه بزنید. + Apple TV را در Active list پیدا کرده و سپس Cancel Subscription (لغو اشتراک) کنید. جزئیات بیشتر در مورد روش لغو اشتراک در ادامه خواهد آمد. توجه داشته باشید که تا پایان دوره آزمایشی، + Apple TV را در Active list پیدا نخواهید کرد.

اگر بتوانید کل یک فصل را در یک هفته تماشا کنید خیلی خوب است، اما اگر به این نتیجه برسید که به زمان بیشتری نیاز دارید چه؟

 

با خرید سخت‌افزار اپل، سه ماه اپل تی وی پلاس را رایگان دریافت کنید

شما با خرید یک آیفون، آیپد، اپل تی وی یا مک از اپل، می‌توانید سه ماه اپل تی وی پلاس رایگان دریافت کنید. فقط باید ظرف 90 روز از پیشنهاد فوق استفاده کنید.

وقتی که سه ماه رایگان تمام شد، اشتراک 4.99 دلاری در ماه بلافاصله شروع می‌شود - اما شما می‌توانید این اشتراک را لغو کنید.

متأسفانه اگر قبلاً شما یا خانواده شما یک سال پیشنهاد رایگان اپل تی وی پلاس را پذیرفته باشید، این پیشنهاد در دسترس نخواهد بود.

 

سه ماه رایگان را به هشت ماه افزایش دهید

همان طور که در بالا ذکر کردیم، با خرید یک سخت‌افزار از اپل، می‌توانید سه ماه اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان دریافت کنید. اما در صورتی که یک اپل تی وی خریداری کنید، می‌توانید یک کوپن 50 دلاری نیز دریافت کنید که می‌توانید از آن برای پرداخت ماه‌های بیشتر اشتراک اپل تی وی پلاس با 4.99 دلار در ماه استفاده کنید.

 

با پلی استیشن 5 شش ماه اپل تی وی پلاس رایگان دریافت کنید

اگر به اندازه کافی خوش‌شانس هستید که از قبل یک پلی استیشن 5 دارید - یا اگر موفق به خرید آن شده‌اید، می‌توانید یک اشتراک شش ماهه رایگان برای اپل تی وی پلاس دریافت کنید. این پیشنهاد تا 22 ژوئیه 2022 ادامه خواهد داشت. اگر پلی استیشن 4 دارید، می‌توانید یک دوره آزمایشی سه ماهه رایگان دریافت کنید.

آنچه نیاز دارید:

  • شما به یک PS5 یا PS4 جدید، یک حساب کاربری PlayStation Network و یک اپل آیدی نیاز دارید.
  • این پیشنهاد در بریتانیا و ایالات متحده و همچنین آرژانتین، استرالیا، فرانسه، آلمان، هند، مالزی، نیوزیلند، روسیه و آفریقای جنوبی معتبر است.

ما می‌توانیم تأیید کنیم که حتی اگر قبلاً از نسخه آزمایشی رایگان اپل تی وی پلاس استفاده کرده‌اید، همچنان می‌توانید با این پیشنهاد پلی استیشن، 6 ماه دیگر هم به صورت رایگان استفاده کنید.

روش درخواست پیشنهاد PS5 از این قرار است:

باید بتوانید برنامه Apple TV را در نوار جستجوی PS5 پیدا کنید. اگر نمی‌توانید آن را به این صورت پیدا کنید، در بخش رسانه در زیر تمام برنامه‌ها به دنبال آن باشید. در PS4 به بخش TV and Video مراجعه کنید.

  1. برنامه را دانلود کنید.
  2. برنامه را باز کرده و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.
  3. با اپل آیدی خود وارد شوید.

 

دریافت اپل تی وی پلاس رایگان به مدت 12 ماه با T-Mobile

T-Mobile در حال حاضر اپل تی وی پلاس را به مدت یک سال به مشتریان جدید و فعلی خود رایگان ارائه می‌دهد، البته اگر پلن واجد شرایطی داشته باشید (اکثر پلن‌ها واجد شرایط هستند).

مشتریان می‌توانند با ورود به برنامه T-Mobile یا حساب کاربری T-Mobile خود به صورت آنلاین از آن استفاده کنند. کسانی که در Sprint (اکنون متعلق به T-Mobile است) هستند می‌توانند با مراجعه به promotions.t-mobile.com و با استفاده از کد 2021APPLETVP1 از این پیشنهاد استفاده کنند. مشتریان Magenta نیز می‌توانند با همین روش از این پیشنهاد استفاده کنند.

این پیشنهاد با اشتراک‌های فعلی و پیشنهادات رایگان همراه است! T-Mobile از 30 ژوئن 2022 ارائه کدها را متوقف خواهد کرد و کدها پس از 31 ژوئن 2022 کار نمی‌کنند.

 

3 ماه اپل تی وی پلاس رایگان در صورت خرید یک محصول اپل

قبلاً این طور بود که اگر یک محصول جدید واجد شرایط اپل را خریداری می‌کردید، می‌توانستید یک سال کامل اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان دریافت کنید.

اکنون که قرارداد «یک ساله رایگان» به پایان رسیده است، اپل به هر کسی که یک آیفون، آیپد، اپل تی وی، یا مک جدید خریداری کند، سه ماه اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان ارائه می‌کند.

لازم است ظرف مدت 90 روز پس از راه‌اندازی دستگاه جدید خود، این پیشنهاد را درخواست کنید.

دستگاه‌های واجد شرایط شامل هر آیفون، آیپد، اپل تی وی، یا مک جدید می‌شود. اپل واچ، هوم‌پاد، ایرپاد و سایر دستگاه‌های اپل واجد شرایط نیستند. به طور خلاصه، اگر یک دستگاه جدید اپل باشد که بتواند برنامه تی وی را اجرا کند و محتوای اپل تی وی پلاس را نمایش دهد، واجد شرایط است.

 

با Currys سه ماه اپل تی وی پلاس را رایگان دریافت کنید

Currys نیز سه ماه اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان در بریتانیا ارائه می‌کند، اما در این مورد نیازی به خرید محصول اپل نیست. این یکی از مزایای Currys Perks است.

این سرویس عضویت جدید Currys است که به اعضاء امکان دسترسی به تخفیف‌های انحصاری، پیشنهادات برندهای برتر، مزایای شریک و شانس برنده شدن جوایز را می‌دهد.

 

از طریق Best Buy سه ماه اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان دریافت کنید

کسانی که در ایالات متحده هستند می‌توانند سه ماه اپل تی وی پلاس را به صورت رایگان از طریق Best Buy دریافت کنند، حتی بدون اینکه هیچ خرید واجد شرایط خاصی انجام دهند. کافیست به صفحه تبلیغاتی + Best Buy Apple TV بروید، Add to Cart را بزنید و بررسی کنید. دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا به دانلود دیجیتال خود دسترسی پیدا کنید، این کدی است که می‌توانید در اولین ثبت نام برای اپل تی وی پلاس به مدت سه ماه رایگان وارد کنید. این کد فقط برای مشترکین جدید کار می‌کند.

این کد باید در حین ثبت نام استفاده شود، بنابراین احتمالاً این کدی است که باید ابتدا از آن استفاده کنید، قبل از استفاده از پیشنهادات دیگر مانند 3 ماه رایگان برای خرید یک محصول واجد شرایط اپل.

 

اشتراک دانشجویی در اپل موزیک از جمله تی وی پلاس دریافت کنید

روش دیگر برای دریافت رایگان اپل تی وی پلاس ثبت نام برای اشتراک دانشجویی در Apple Music است. اگر واجد شرایط تحصیل در آموزش عالی باشید، می‌توانید اپل موزیک را نیم بها دریافت کنید، و از تابستان 2021، اپل اشتراک‌های رایگان اپل تی وی پلاس را با اشتراک دانشجویی در اپل موزیک که قیمت آن 4.99 دلار است، همراه کرده است.

 

روش درخواست دوره آزمایشی رایگان اپل تی وی پلاس از اپل

پس از انجام یک خرید واجد شرایط، یا تصمیم به امتحان کردن دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، تنها کاری که باید انجام دهید از این قرار است:

  1. مطمئن شوید که دستگاه آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار خود را اجرا می‌کند.
  2. برنامه TV را در مک، آیفون، آیپد، یا اپل تی وی جدید خود باز کنید.
  3. به اپل آیدی خود وارد شوید.
  4. بر روی نمایشی که می‌خواهید تماشا کنید کلیک کنید - باید گزینه Enjoy Three Months Free (لذت بردن از سه ماه رایگان) را مشاهده کنید. توجه: این گزینه فقط در صورتی ظاهر می‌شود که دستگاه جدیدی خریداری کرده باشید، در غیر این صورت فقط پیشنهاد دوره آزمایشی 7 روزه را مشاهده خواهید کرد.
  5. بر روی Continue (ادامه دادن) کلیک کنید.
  6. تأیید کنید که می‌خواهید دوره آزمایشی رایگان را فعال کنید.
  7. پیامی را مشاهده خواهید کرد مبنی بر اینکه دوره آزمایشی رایگان بلافاصله شروع می‌شود و تا پایان دوره آزمایشی ادامه خواهد داشت و در آن زمان برای اشتراک ماهانه تمدید می‌شود. اگر می‌خواهید اشتراک را لغو کنید، می‌توانید این کار را انجام دهید.

شما از زمان خرید یک دستگاه جدید 90 روز فرصت دارید تا اشتراک سالیانه رایگان را شروع کنید، بنابراین باید قبل از گذشتن این مدت از زمان خرید محصول جدید اپل، دوره آزمایشی خود را فعال کنید. همچنین اگر دوره آزمایشی رایگان را قبل از پایان آن متوقف کنید، نمی‌توانید آن را مجدداً راه‌اندازی کنید.

اگر بعد از مشترک شدن در اپل تی وی پلاس یک دستگاه جدید اپل خریداری کردید چه؟ آیا می‌توانید از اشتراک خود به دوره آزمایشی رایگان تغییر دهید؟ به نظر ما بهترین راه برای انجام این کار این است که قبل از ثبت نام مجدد از طریق دوره آزمایشی سه ماهه، اشتراک خود را لغو کنید.

 

اشتراک اپل تی وی پلاس را با خانواده خود به اشتراک بگذارید

همچنین شما می‌توانید اشتراک تی وی پلاس را با شش عضو خانواده - خودتان و پنج نفر دیگر - به اشتراک بگذارید.

برای انجام این کار، همه‌ی شما باید بخشی از یک گروه Family Sharing (اشتراک‌گذاری خانوادگی) باشید.

با پیوند دادن حساب‌های کاربری اپل خود به یکدیگر در گروه اشتراک‌گذاری خانوادگی، همه‌ی شما قادر خواهید بود:

  • موسیقی خریداری شده از فروشگاه آیتونز را به اشتراک بگذارید
  • اشتراک‌گذاری دسترسی به Apple Music (تا زمانی که یک اشتراک خانوادگی اپل موزیک داشته باشید)
  • برنامه‌های خریداری شده از اپ استور را به اشتراک بگذارید (خریدهای درون برنامه‌ای را نمی‌توان به اشتراک گذاشت)
  • Apple Books را به اشتراک بگذارید
  • دسترسی به بازی‌ها در پلتفرم بازی Arcade اپل (با یک اشتراک)
  • یک اشتراک +News را به اشتراک بگذارید
  • یک پلن فضای ذخیره‌سازی آیکلود را به اشتراک بگذارید

 

روش لغو اشتراک اپل تی وی پلاس

اینها چند روش برای دریافت رایگان اپل تی وی پلاس، حداقل برای مدتی کوتاه، یا با اشتراک‌گذاری یک اشتراک با اعضای خانواده بود.

با این حال، ما فکر می‌کنیم بهترین راه برای دسترسی به اپل تی وی پلاس این است که طبق معمول مشترک شوید، و هر زمان که نخواستید اشتراک خود را لغو کنید. شما می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید در طی یک ماه تماشا کنید و سپس در ماه آینده اشتراک خود را متوقف کنید و فقط 4.99 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

برای لغو اشتراک اپل تی وی پلاس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه Settings (تنظیمات) را در آیفون یا آیپد خود باز کنید.
  2. بر روی قسمت Apple ID در بالا با نام خودتان ضربه بزنید.
  3. بر روی Subscriptions (اشتراک‌ها) ضربه بزنید.
  4. حالا بر روی هر اشتراکی که می‌خواهید لغو کنید (در این مورد +Apple TV) ضربه بزنید.
  5. در صفحه بعد بر روی Cancel Subscription (لغو اشتراک) ضربه بزنید.

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘