بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات برای آیفون

22
مرداد 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
0 نظر 845 بازدید

بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات برای آیفون 

یک ایمیل حیاتی به صورت تصادفی حذف شده است، یا سعی در دسترسی به فایل‌ها در یک تلفن آسیب دیده را دارید؟ ما بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات برای آیفون را گردآوری کرده‌ایم که می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند.

-----

سافت‌مک: آیفون شما به مرور با اسناد و اطلاعات گرانبهای شما پر می‌شود، اسناد و اطلاعاتی از قبیل: عکس‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، مخاطبین، پیام‌ها و ایمیل‌های مهم و حتی اسناد کاری. به همین دلیل تهیهٔ نسخهٔ پشتیبان از اطلاعات بسیار مهم است، و در صورت بروز فاجعه و خراب شدن تلفن شما، شما را نجات خواهد داد.

اما اگر فراموش کرده باشید که نسخهٔ پشتیبان تهیه کنید یا (در یک سناریوی وحشتناک‌تر) نسخهٔ پشتیبان شما از بین رفته باشد یا خراب شده باشد چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا هنوز هم می‌توان برخی یا تمام اطلاعات را از یک دستگاه خراب شده بازیابی کرد؟ بله، شاید. بسیاری از شرکت‌ها نرم‌افزارهایی برای بازیابی اطلاعات ارایه می‌دهند که می‌توانند اطلاعات شما را نجات دهند.

در جای دیگری «روش بازیابی آیفون یا آیپد از نسخه پشتیبان آی‌کلود یا آی‌تیونز» را توضیح داده‌ایم. در این مقاله، بهترین نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات را گردآوری می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تا راه حل مناسب برای خود را پیدا کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که هیچ کدام از این برنامه‌ها، بازیابی یک فایل خاص یا در واقع هرگونه اطلاعاتی را 100 درصد تضمین نمی‌کنند. بازیابی اطلاعات یک روند پیچیده است و نمی‌شود به آن اتکا کرد. خیلی بهتر است که از قبل چندین نسخهٔ پشتیبان تهیه کنید. اما اگر چارهٔ دیگری نداشتید، اینها می‌توانند نجات دهندگان شما باشند.

 

مشاوره عمومی خرید

همان طور که خواهید دید، نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات گران هستند: آنها به این دلیل می‌توانند گران باشند زیرا افرادی که به آن احتیاج دارند اغلب ناامید هستند. با این حال، قبل از این که مقدار زیادی پول را خرج کنید، ببینید که آیا یک نسخهٔ آزمایشی رایگان از برنامه در دسترس هست یا خیر. و توجه داشته باشید که حتی اگر نسخهٔ رایگان نیز داشته باشد، ممکن است متوجه شوید که آن نسخهٔ آزمایشی رایگان یک ویژگی مهم را ندارد.

متأسفانه احساس ما نیز این است که درصد زیادی از این بازار کلاهبرداری است. دلیل این که ما فقط سه محصول را در زیر آورده‌ایم این است که به نظر می‌رسید تمام موارد دیگری که امتحان کردیم کمی فریبکارانه بودند. و بسیاری از این حیله‌گران بازار علاقه دارند که در کامنت‌ها و پست‌های انجمن‌ها حضور داشته و محصول خود را تبلیغ کنند. بنا بر این مراقب استفاده از نرم‌افزارهایی که در مورد آنها شنیده‌اید باشید، مگر این که: الف) کسی که واقعاً آن را امتحان کرده توصیه کرده باشد و ب) مطمئن شوید که یک حساب کاربری جعلی نیست.

ما همچنین مقالهٔ دیگری در مورد «بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات برای مک» داریم که می‌توانید مطالعه کنید.

 

 

بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات

 


نرم‌افزار بازیابی اطلاعات Dr. Fone

بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات برای آیفون

:: 69.95 دلار

نرم‌افزار Dr. Fone را بر روی مک یا PC خود نصب کنید، آیفون خود را از طریق یک کابل لایتنینگ متصل کنید، و شما آماده هستید تا جستجوی فایل‌های حذف شده یا غیر قابل دستیابی را شروع کنید.

این نرم‌افزار می‌تواند فایل‌ها را مستقیماً از دستگاه آی. او. اس بازیابی کند، اما همچنین قادر به اسکن نسخهٔ پشتیبان آی‌کلود یا آی‌تیونز نیز می‌باشد. می‌تواند عکس‌ها، پیام‌ها، تقویم و موارد یادآوری، سابقهٔ تماس، بوکمارک‌ها، پست صوتی، یادداشت‌ها، پیوست‌های واتساپ و موارد دیگر را پیدا کند.

رابط کاربری فعلی - ما نسخهٔ 9.2. 1 را مورد آزمایش قرار دادیم - کاملاً بصری است: شما فقط باید ماژول Recover (بازیابی) را انتخاب کنید، انواع فایل مورد نظر خود را جستجو کرده و به Start Scan (شروع اسکن) ضربه بزنید. ما متوجه شدیم که حتی جستجوی زیر مجموعهٔ کوچکی از فایل‌ها، حدوداً پنج تا ده دقیقه طول می‌کشد، بنا بر این انتظار نتایج آنی را نداشته باشید.

نتیجه نیز تضمین نمی‌شود، همان طور که در این بازار مرسوم است (متأسفانه)، اما ما نرخ موفقیت آن را به طرز چشمگیری بالا دیدیم.

توجه داشته باشید که، در عین حالی که یک نسخهٔ آزمایشی نیز وجود دارد، کمکی به شما نمی‌کند: شما با نسخهٔ آزمایشی قادر خواهید بود فایل‌ها را جستجو کنید (و پیدا کنید)، اما بازیابی فایل‌ها به نسخهٔ کامل و پولی نرم‌افزار نیاز دارد. با این حال، قبل از پرداخت هرگونه وجهی، حداقل می‌دانید که نرم‌افزار چه چیزهایی را می‌تواند بازیابی کند.

نسخهٔ کامل نرم‌افزار 69.95 دلار هزینه دارد، با فرض این که شما فقط بیت Recover (بازیابی) را می‌خواهید. یک بستهٔ نرم‌افزاری نیز در دسترس است که مجموعه‌ای از ابزارهای مرتبط را نیز شامل می‌شود.


نرم‌افزار بازیابی اطلاعات EaseUS MobiSaver

بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات برای آیفون

:: نسخهٔ رایگان؛ هزینهٔ نسخهٔ Pro (حرفه‌ای) 59.95 دلار

مانند Dr. Fone، نرم‌افزار EaseUS نیز می‌تواند فایل‌ها را از یک iDevice یا از یک نسخهٔ پشتیبان آی‌کلود یا آی‌تیونز بازیابی کند. از این نرم‌افزار نسخه‌های جداگانه‌ای برای مک. او. اس و ویندوز وجود دارد.

ما نتوانستیم EaseUS را متقاعد کنیم که یک آیفون را اسکن کند، زیرا به طور مداوم گزارش می‌داد که اتصال لایتنینگ در حال قطع شدن است. ما با همین کابل با سایر برنامه‌ها این مشکل را نداشتیم و به نظر می‌رسد که از این نظر به طرز غیر معمولی حساس است. ممکن است شما شانس بیشتری داشته باشید و قبل از خرید نسخهٔ کامل آن بتوانید با استفاده از نسخهٔ آزمایشی رایگان آن متوجه شوید که آیا برای شما کار می‌کند یا خیر.

با این حال، هنگام اسکن نسخهٔ پشتیبان آی‌تیونز قدیمی، رفتار نرم‌افزار تغییر کرد. هزاران تصویر و پیام که مدت زمان زیادی بود که حذف شده و فراموش شده بودند را پیدا کرد.

در هر حال اسکن کردن آن یک روند طولانی مدت است. توصیه می‌کنیم در حالی که منتظر هستید، یک فنجان چای میل کنید.

چیزی که ما در مورد EaseUS بیشتر از همه دوست داریم این است که نسخهٔ رایگان آن در واقع کمی مفید است. اکثر نسخه‌های رایگان برنامه‌های بازیابی اطلاعات، قبل از بازیابی هر چیزی، فقط اسکن می‌کنند؛ اما نسخهٔ رایگان این نرم‌افزار یک عکس و حداکثر پنج مخاطب را بازیابی می‌کند. این مقدار چندان هم زیاد نیست، اما می‌توان شرایطی را تصور کرد که همین مقدار کم هم مفید باشد.

نسخهٔ کامل آن (Pro) 59.95 دلار قیمت دارد و پرداخت این هزینه ویژگی‌های بازیابی را به صورت کامل فعال می‌کند.


نرم‌افزار بازیابی اطلاعات Stellar Data Recovery for iPhone

بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات برای آیفون

:: 47.99 دلار

گزینهٔ سوم نرم‌افزار Stellar Data Recovery است که هدف آن بازیابی تمام اطلاعات از دست رفتهٔ شما از طریق آیفون یا آیپد است. همچنین می‌تواند برخی از اطلاعات نسخهٔ پشتیبان آی‌تیونز و آی‌کلود را نیز بازیابی کند.

متوجه خواهید شد که می‌تواند عکس‌ها، ویدیوها، مخاطبین، سابقهٔ تماس‌ها، پیام‌ها، یادداشت‌های صوتی و بوکمارک‌های iDevices شما را نجات دهد. ضمن این که می‌تواند اطلاعات پاک شده از برنامه‌های واتساپ، وی‌چت، وایبر و سایر برنامه‌ها را بازگرداند.

همچون EaseUS، نرم‌افزار Stellar نیز نسخه‌های جداگانه‌ای برای مک. او. اس و ویندوز دارد.

مانند Stellar با EaseUS نیز مشکل ارتباط با آیفون را داشتیم، اما به لطف نسخهٔ رایگان، می‌توانید قبل از هزینه کردن هر مبلغی، متوجه شوید که آیا این نرم‌افزار برای شما کار می‌کند یا خیر. نسخهٔ رایگان این امکان را به شما می‌دهد تا دستگاه خود را اسکن کرده و پیش‌نمایش فایل‌هایی را که می‌توانید بازیابی کنید را مشاهده کنید. به این ترتیب می‌دانید که آیا ارزش هزینه کردن را دارد یا خیر.

هزینهٔ آن 36.79 پوند / 47.99 دلار است و برای آزمایش یا خرید در وب سایت Stellar در دسترس است.

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘