بررسی کامل اپل واچ سری 6

7
آبان 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 17 دقیقه
0 نظر 3016 بازدید

 بررسی کامل اپل واچ سری 6

جدیدترین ساعت هوشمند اپل بدون تغییر در قالب همیشگی، دستخوش تغییراتی می‌شود، اما قالب همیشگی آنقدر خوب است که به سختی می‌توان عصبانی شد. برای یک بررسی جامع از اپل واچ سری 6 با سافت‌مک همراه باشید.

-----

آیا باید اپل واچ سری 6 را خریداری کنم؟

اپل واچ سری 6 یک تغییر دهندهٔ بازی نیست، اما یک ساعت هوشمند عالی است. به همین دلیل ساده که اپل واچ‌ها به طور کلی عالی هستند و این جدیدترین و بهترین مدل در این محدوده است. این اپل واچ تمام پیشرفت‌های پنج نسل قبلی را در خود جمع کرده و آنها را در یک بسته‌بندی بهتر قرار داده است.


قیمت در زمان بررسی

شروع قیمت از 379 دلار


بررسی کامل اپل واچ سری 6

جدیدترین ساعت اپل با عنوان اپل واچ سری 6 در رویداد Time Flies در 15 سپتامبر رونمایی شد و به همان اندازهٔ قابل پیش‌بینی، مجموعه‌ای از اصلاحات کوچک اما دلپذیر را به آن اضافه کرده است.

اگر از قبل سری 5 را در اختیار داشته باشید، بعید می‌دانید که این ساعت جدید ارزش هزینه کردن را داشته باشد، اما ساعت‌های اپل برای چرخهٔ ارتقاء کندتری طراحی شده‌اند. به همین دلیل بررسی اپل واچ سری 6 ما تمام تلاش خود را خواهد کرد تا دستگاه را در مقایسه با مدل قبلی کاملاً بر اساس ارزش خود ارزیابی کند.

ما یک هفته را با اپل واچ سری 6 سپری کرده‌ایم و به منظور ارایه یک مشاورهٔ دقیق، سرعت، کاربرپسندی، ویژگی‌ها و عملکرد باتری آن را آزمایش کرده‌ایم. هدف ما این است که تمام اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری صحیح در مورد خرید آن را فراهم کنیم، خواه شما یک مشتری قدیمی اپل واچ هستید که صاحب تمام مدل‌ها از سری صفر باشید، یا تازه واردی که به سختی دکمهٔ کناری را از دکمهٔ Digital Crown تشخیص می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مقالهٔ دیگر ما با عنوان «روش راه‌اندازی یک اپل واچ» را نیز مطالعه کنید.

 

قیمت و در دسترس بودن

اپل واچ سری 6 در حال حاضر برای خرید در دسترس است. در 15 سپتامبر اعلام شد و در 18 سپتامبر فروش آن آغاز شد.

قیمت اپل واچ سری 6 از 379 پوند / 399 دلار آمریکا / 599 دلار استرالیا برای مدل‌های دارای GPS شروع می‌شود:

  • 40 میلیمتر: 379 پوند / 399 دلار آمریکا / 599 دلار استرالیا
  • 44 میلیمتر: 409 پوند / 429 دلار آمریکا / 649 دلار استرالیا

اگر بخواهید اتصال سلولار را به این ترکیب اضافه کنید، شما باید انتظار شروع قیمت از 479 پوند / 499 دلار آمریکا / 749 دلار استرالیا را داشته باشید:

  • 40 میلیمتر: 479 پوند / 499 دلار آمریکا / 749 دلار استرالیا
  • 44 میلیمتر: 509 پوند / 529 دلار آمریکا / 799 دلار استرالیا

توجه داشته باشید که این قیمت‌ها مربوط به نسخهٔ آلومینیومی است، و همان چیزی است که ما به عنوان بهترین انتخاب با بندهای اصلی توصیه می‌کنیم. اما اگر بودجهٔ شما انعطاف‌پذیر است، می‌توانید به جای آن، نسخهٔ استیل گران قیمت‌تر و بندهای فانتزی و/یا مد روز را انتخاب کنید.

می‌توانید آن را مستقیماً از اپل خریداری کنید، اما ممکن است بتوانید آن را با قیمتی کمی پایین‌تر از یک خرده فروشی دیگر پیدا کنید.

بررسی کامل اپل واچ سری 6


طراحی و کیفیت ساخت

اپل در طول پنج سال گذشته فقط دو طرح ساعت را عرضه کرده است: نسخهٔ اصلی که تا سری 3 ادامه داشت و سپس صفحه بزرگ‌تر که برای سری 4 و 5 و 6 استفاده شده است. و صادقانه بگویم، غیر از کوچک شدن لبه‌ها و گرد کردن گوشه‌ها، تفاوت زیادی بین این دو وجود ندارد.

بنا بر این واقعاً نباید از نظر طراحی فیزیکی منتظر هیچ شگفتی باشید. سری 6 یک اپل واچ است و این تقریباً همهٔ آنچه را که از نظر زیبایی‌شناسی باید بدانید را به شما می‌گوید. اما این لزوماً چیز بدی نیست، به ویژه اگر این اولین تلاش شما برای ورود به ساعت‌های هوشمند اپل باشد.

این ساعت یک مربع باریک است - یا بهتر است بگوییم مربعی با لبه‌های گرد، ظاهراً شکل مورد علاقهٔ استیو جابز است - که به راحتی بر روی مچ دست می‌نشیند. سنسورهای موجود در زیر شاسی در برجستگی‌ای بزرگ‌تر از آنچه انتظار دارید بیرون آمده است، اما این برجستگی به جای این که باعث باعث بیرون‌زدگی ساعت شود، به راحتی در گوشت مچ دست شما فرو می‌رود.

بررسی کامل اپل واچ سری 6

باریک بودن و نرم بودن برای یک ساعت هوشمند، به ویژه برای یک ساعت مچی که قرار است برای نظارت بر خواب استفاده شود مهم است؛ مهم است که دارندهٔ ساعت از پوشیدن آن احساس آگاهی نداشته باشد. بر خلاف ساعت سبک‌تر FitBit که من گاهی اوقات شب‌ها آن را به دست می‌کنم، من هرگز از پوشیدن سری 6 آگاه نبودم، و در واقع یک روز صبح در حالی که چانه‌ام روی صفحهٔ مسطح و نرم آن قرار گرفته بود از خواب بیدار شدم.

چهارگوش بودن ممکن است انتخابی خلاف انتظار برای یک ساعت به نظر برسد، به خصوص اگر قصد استفاده از صفحه مدرج آنالوگ سنتی را داشته باشید، اما برای سایر عملکردهای صفحه نمایش بسیار کاربری‌تر است: به عنوان مثال، بررسی کنندگان دریافتند که ساعت‌های هوشمند دایره‌ای شکل برای نمایش متن کم‌تر مناسب هستند.

بررسی کامل اپل واچ سری 6

طراحان اپل در مجموعه محصولات خود تمایل دارند تضادهای دلپذیری بین سطح مات و براق ایجاد کنند و اپل واچ سری 6 نیز از این قاعده مستثنی نیست، حاشیهٔ صفحه براق در کنار فلز مات بدنهٔ ساعت قرار گرفته است. این یک طراحی ظریف و مینیمالیستی است که باعث جلب توجه نمی‌شود.

البته اگر بخواهید توجه دیگران را به خود جلب کنید، ممکن است دوست داشته باشید رنگ‌های جدید امسال مثل آبی، یک آبی ناوی تیره که فوق‌العاده به نظر می‌رسد، و با اکثر رنگ‌هایی که دوست دارید بپوشید مطابقت دارد را انتخاب کنید.

اپل واچ سری 6 نیز مقاوم در شناور شدن است. رتبه‌بندی مقاومت در برابر آب آن 50 متر است.

بررسی کامل اپل واچ سری 6


دوام باتری

به دلیل وجود ویژگی نظارت بر خواب در واچ. او. اس 7 که معمولاً شارژ شبانه را پیچیده می‌کند، دوام باتری بیش از هر زمان دیگری مهم است.

اپل ادعا می‌کند که دوام باتری آن 18 ساعت است، اما من عملکرد بسیار چشمگیرتری را شاهد بودم. با روشن بودن اعلان‌ها و تمام ویژگی‌های معمول، یک روز کامل، سپس یک شب کامل (که در آن دستگاه برای نظارت بر خواب استفاده شد) و سپس یک روز دیگر همراه با استفادهٔ معمول، سرانجام پس از 36 ساعت استفادهٔ بدون وقفه در اواخر روز دوم باتری آن تمام شد.

از نظر تئوری عملکرد نسبتاً ضعیف‌تری نسبت به سری 2 قدیمی دارد که با آزمایش جدید ما 54 ساعت دوام آورد، اما دستگاه هیچ وظیفه‌ای در طول شب نداشت. و سری 2 در این مورد جزو بهترین‌ها بود: مدل‌های بعدی به منظور داشتن صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر یا همیشه روشن، اتصال سلولار و غیره، دوام باتری آنها کم‌تر شده است.

اپل واچ سری 3 به مدت 39 ساعت و سری 4 به مدت 31 ساعت دوام آوردند، و باز هم هر دو وظایف نظارت بر خواب را اجرا نکردند. همکار من مایکل سایمون توانست 36 ساعت از سری 5 کار بکشد اما فقط با خاموش کردن تمام ویژگی‌های صفحه نمایش. در غیر این صورت او توانست 24 ساعت از آن استفاده کند.

بنا بر این هنگامی که شروع به پردازش اعداد کردم، پیشرفت زیادی در روند نزولی سال‌های اخیر را نشان داد - البته در حالی که عقب‌تر از عملکرد چند روزهٔ ردیاب‌های تناسب اندام ساده‌تر باقی مانده است. اما نیازهای جدید نظارت بر خواب به این معنی بود که من واقعاً در مورد موضوعات از نظر ذهنی احساس مثبتی نداشتم.

گفتن این که نظارت بر خواب روال شارژ باتری شما را مختل می‌کند دشوار است، ولی من در یک هفته‌ای که از اپل واچ سری 6 استفاده کرده‌ام، بیشتر از یک سال استفاده از مدل قبلی خود یعنی اپل واچ سری 4 هشدار صرفه‌جویی در مصرف باتری را دریافت کرده‌ام. اما اشتباه کنید: اپل واچ سری 6 باتری بهتری دارد و این مشکلات، به جای کمبود سخت‌افزاری، مربوط به نیاز من به نظارت بر خواب است.

آخرین اظهار نظر در مورد دوام باتری: از آنجا که شارژ شب هنگام حذف می‌شود، سرعت شارژ مهم می‌شود. من اپل واچ سری 6 تخلیه شده را نیم ساعت شارژ کردم و به مقدار 50٪ رسیدم. بنا بر این یک ساعت زمان گذاشتن برای شارژ کردن کافی خواهد بود تا شما را سر پا نگه دارد.

بررسی کامل اپل واچ سری 6


مشخصات و ویژگی‌ها

پردازندهٔ داخلی اپل واچ سری 6 یک تراشهٔ اختصاصی اپل به نام S6 است. این به خودی خود چیز زیادی نمی‌گوید، هر چند اپل ادعا می‌کند که تا 20٪ سریع‌تر از S5 در اپل واچ سری 5 است. هیچ بنچمارک سرعتی برای واچ. او. اس وجود ندارد، بنا بر این ما نمی‌توانیم آن را از نظر علمی آزمایش کنیم؛ فقط از لحاظ نظری می‌توانم به شما بگویم که احساس می‌شود که اپل واچ سری 6 در استفادهٔ معمول کاملاً نرم و سریع عمل می‌کند، اما در مورد اپل واچ سری 4 که هفتهٔ قبل استفاده می‌کردم نیز همین را می‌گویم.

اپل واچ سری 6 به مجموعه حسگرها و ویژگی‌های چشمگیری مجهز است، هر چند بیشتر این موارد توسط حداقل یکی از مدل‌های قبلی ارایه شده است. این دستگاه دارای تشخیص زمین خوردن و تماس‌های کمک اضطراری، نوار قلب (ECG) و سنسور قلب و قابلیت هشدار در مورد صداهای بلندی است که می‌تواند به شنوایی شما آسیب برساند. اپل واچ سری 6 تمرینات را ردیابی می‌کند؛ میزان کالری سوزانده شده در طول روز، مسافت پیموده شده و مقدار بالا رفتن از پله‌ها را اندازه‌گیری می‌کند و به شما یادآوری می‌کند که به صورت منظم بایستید. حتی می‌تواند در مورد مسایل مربوط به سلامت روان شما در وقت گذاشتن برای تمرکز بر تنفس شما کمک کند.

این آن چیزی است که ارایه می‌شود. مشکل اپل این است که چگونه می‌توان آن را بهبود بخشید - و پاسخ اندازه‌گیری اکسیژن خون و نظارت بر خواب است.

اکسیژن خون

این تدبیری برای سهولت در بازاریابی اپل است و سنسور اکسیژن خون به عنوان موضوع اصلی سال مورد استقبال گسترده قرار گرفته است - در واقع این تنها مورد جدید در ویژگی‌های شاخصی است که معرف محصول هستند - بدون هیچ درک گسترده‌ای از آنچه که قرار است انجام دهد.

اپل اظهار می‌کند که: «سطح اکسیژن خون شما یک شاخص کلی برای سلامتی شما است. » خوب است که این را بدانید - اما اگر سطح اکسیژن خون پایین باشد، به چه معناست؟ معنای کلی آن این است که من ناخوش و مریض هستم؟ من قرار است با این اطلاعات چه کار کنم؟ به پزشک عمومی مراجعه کنم و یک قرص سلامتی بخواهم؟

تحقیقات این طور نشان می‌دهد که خوانش اکسیژن خون ممکن است گاهی اوقات به تشخیص برخی از بیماری‌های مزمن مانند آسم و بیماری‌های قلبی کمک کند، اما بیشتر به عنوان ابزاری برای مبتلایان به این شرایط می‌تواند بسیار مفیدتر باشد. صرف نظر از این، اپل به وضوح توضیح نداده است که چگونه این معیار برای نظارت یا بهبود سلامت مصرف کنندهٔ معمولی می‌تواند کمک کننده باشد.

بررسی کامل اپل واچ سری 6

استفاده از برنامهٔ جدید Blood Oxygen همان طور که انتظار دارید آسان است، خوانش آخرین وضعیت و یک دکمهٔ Start (شروع) برای گرفتن دستی یک وضعیت جدید. بر روی این دکمه ضربه بزنید و 15 ثانیه منتظر بمانید - در نظر گرفتن دستورالعمل‌هایی مانند « Rest your wrist on a table/ مچ دست خود را روی میز قرار دهید» در زمانی که دستگاه برای اندازه‌گیری تلاش می‌کند، و تماشای گرافیک آبی و قرمز که به نظر می‌رسد شما از طریق ساعت رگ‌های زیر آن را مشاهده می‌کنید - و سپس سطح اکسیژن خون شما به صورت درصد ارایه می‌شود.

بررسی کامل اپل واچ سری 6

از دیدن نتایج قوت قلب خاصی حاصل نکردم. گاهی اوقات برنامه اصلاً اندازه‌گیری را ارایه نمی‌دهد، و بعضی اوقات به صورت گیج کننده‌ای متناقض عمل می‌کند - در یک مورد 98٪ بود، سپس کمتر از یک دقیقه بعد 96٪ شد. (ممکن است فکر کنید که این یک اختلاف جزئی است، اما با در نظر گرفتن این که بیشتر نتایج «طبیعی» بین 95 تا 100 درصد هستند، این افت دو درصدی قابل توجه‌تر خواهد بود.) با این حال، در موارد دیگر، کاملاً سازگار بود، یک دفعه سه بار متوالی به نتیجهٔ 96 درصدی رسید.

در حقیقت، یک درجه تنافض حتی برای ابزارهای پزشکی در این زمینه طبیعی است - به من گفته‌اند که یک خطای دو درصدی انتظار می‌رود - اما مهم است که اشاره کنیم که اکسی‌متر اپل یک درجه‌بندی پزشکی نیست، و تعمداً این طور است. این شرکت ترجیح داد که آن را به عنوان یک گجت سلامت طبقه‌بندی کند نه یک ابزار پزشکی، زیر این به این معنی است که نیازی به انجام یک فرآیند نظارتی کامل FDA نیست.

بنا بر این ما ابزاری برای اندازه‌گیری یک معیار پزشکی نسبتاً ظریف در اختیار داریم که اکثر ما پیش از ارایهٔ امسال چیزی در مورد آن نشنیده بودیم، و اثبات نشده است که دقیقاً مطابق با استانداردهای پزشکی عمل می‌کند. احساس می‌شود که همهٔ اینها کمی بی‌معنی است، هر چند شاید بهتر باشد که آن را به عنوان یک دستیار اضافی برای برنامهٔ Health در نظر بگیریم که کمک می‌کند تا دیدگاه وسیع‌تری نسبت به سلامتی خود داشته باشیم. بدون شک سال آینده در همین زمان اپل ویدیویی از افرادی که با تشخیص به موقع و با اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون جانشان نجات یافته است را ارایه خواهد کرد.

نظارت بر خواب

نظارت بر خواب برای امسال جدید است، اما بسیار مهم است توجه داشته باشید که فقط به اپل واچ سری 6 محدود نمی‌شود: تمام ساعت‌های اپل که می‌توانند واچ. او. اس 7 را نصب کنند به این ویژگی دسترسی پیدا می‌کنند. (همچنین باید اشاره کنم که این فقط نظارت بر خواب داخلی است که جدید است؛ در گذشته برنامه‌های خواب شخص ثالث وجود داشته است.) اما اپل واچ سری 6 با مشخصات باتری بهبود یافته باید بهترین مدل آزمایشی باشد.

اولین چیزی که باید توجه داشته باشید این است که نظارت بر خواب داخلی واچ. او. اس بسیار کم‌تر از معادل آن در FitBit است که من قبلاً به آن وابسته بودم (و بر اساس این عملکرد احتمالاً دوباره به آن وابسته خواهم شد). وارد برنامهٔ Health شوید و نموداری مربوط به هفته یا ماه را مشاهده کنید که دارای یک نوار برای هر شب است. اما این نوار حداقل اطلاعات را ارایه می‌دهد: در آن آمده است که چه موقع خواب شروع شده و چه زمانی به پایان رسیده است، اما هیچ تلاش جدی برای تعیین وقفه در آن مدت وجود ندارد.

بررسی کامل اپل واچ سری 6

استفاده از یک FitBit Inspire HR - که می‌تواند از داده‌های ضربان قلب استفاده کند که برخی دیگر از FitBits نمی‌توانند دسترسی داشته باشند - تصویر کاملاً متفاوتی را ایجاد می‌کند. این کل مدت زمان خواب را ثبت می‌کند، اما سپس آن را به خواب عمیق، خواب سبک و خواب REM، بعلاوهٔ زمانی که دراز کشیده بوده‌اید ولی بیدار بوده‌اید را تفکیک می‌کند. این دسته‌ها در نمودار پیچیده‌تری از فعالیت‌های شبانه نشان داده شده است. همچنین می‌توانید درصد، میانگین 30 روزه و مقایسه با یک محدودهٔ معمول افراد جمعیتی خاص را دریافت کنید.

برای نشان دادن تفاوت، و نشان دادن این که مشکل از این برنامه است نه از سنسور، در اینجا روش تفسیر برنامه‌های Health (سمت چپ) و FitBit (سمت راست) داده‌های خواب همان شب از FitBit آورده شده است:

بررسی کامل اپل واچ سری 6

با داشتن این سطح از جزئیات، دریافت اطلاعات اندک از اپل واچ ناامید کننده و کمی تعجب‌آور است. حتی به نظر می‌رسد که متوجه نمی‌شود فردی در رختخواب دراز کشیده است اما خوابش نبرده است، و طبق محاسبهٔ Health خودم، من تحت تأثیر این احساس قرار گرفتم که من خیلی بیشتر از آنچه که تجربهٔ FitBit من نشان می‌دهد خوابیده‌ام.

(به عنوان یک قاعدهٔ کلی، من در کل انتظار دارم که حدود یک ساعت بی‌خوابی در شب داشته باشم. اگر هشدار ساعت خواب و صبح خود را با فاصلهٔ هشت ساعته تنظیم کنم، احتمالاً حدود هفت ساعت خواب خواهم داشت. این یک ایده در مورد اهمیت تفاوت بین فرصت خواب داشتن و خوابیدن واقعی را ارایه می‌دهد.)

اینها از این نظر گیج کننده است که می‌دانیم اپل واچ بر ضربان قلب ما نظارت دارد و در واقع صفحهٔ Sleep اندازه‌گیری ضربان قلب در طول شب را نشان می‌دهد. فقط به نظر می‌رسد که نمی‌تواند این اطلاعات را برای ارزیابی زمان‌هایی که در مراحل مختلف خواب یا بیداری بوده‌اید استفاده کند.

با این حال کمی گیج کننده است، Health گاهی اوقات بین زمان در رختخواب بودن و زمان خواب بودن تمایز قائل می‌شود. در بالای صفحهٔ Sleep برای هر کدام یک میانگین هفتگی یا ماهانه دریافت می‌کنید، اما صفحهٔ من در حال حاضر ادعا می‌کند که متوسط زمان در رختخواب بودن من 6 ساعت و 36 دقیقه است و متوسط زمان خواب من 6 ساعت و 42 دقیقه است. مگر این که به نوعی زمان خواب خارج از اتاق خواب را تشخیص داده باشد، که درست در نمی‌آید.

در حال حاضر، در حالی که اپل واچ را شارژ می‌کنم، FitBit را برای نظارت بر خواب شبانه می‌پوشم. اما من خوشحالم که خوش‌شانس هستم و دارای دو ساعت با کیفیت خوب هستم که می‌توانم آنها را جایگزین کنم و دیگران ممکن است بیشتر با محدودیت‌های فعلی نظارت بر خواب واچ. او. اس درگیر باشند.

به خاطر داشته باشید که نظارت بر خواب در آینده بهبود خواهد یافت، همان طور که Siri و Apple Maps پس از ورودی موفقیت‌آمیز به بازار، بهبود یافتند. و در مرحلهٔ ادغام فشردهٔ عملکرد در اکوسیستم کلی اپل - گره خوردن یکپارچه به آلارم‌های اپل واچ و برنامه زمان خواب و تصویر بزرگ‌تری از داده‌های Health - احتمالاً آن را به بهترین گزینه تبدیل خواهد کرد.

بررسی کامل اپل واچ سری 6


جمع‌بندی

در این بررسی من سعی کردم که از وسواس معمول روزنامه‌نگاری همراه با «تازه چه خبر؟ » استفاده کنم. اما در محاسبهٔ نهایی ما باید به راحتی تصدیق کنیم که از اپل واچ سری 5 تغییرات زیادی صورت نگرفته است.

داشتن یک پردازندهٔ سریع‌تر خوب است و درجه‌ای از قابلیت اطمینان در آینده را تضمین می‌کند که اگر یک مدل قدیمی بخرید، به آن دست نخواهید یافت. در حال حاضر هیچ تفاوت محسوسی وجود ندارد: همان طور که اپل واچی سری 6 در استفاده نرم و سریع است، همین مسئله را می‌توان در دو مدل قبلی تحت واچ. او. اس 7 نیز گفت، و هیچ برنامهٔ ویرایش ویدیویی برای واچ. او. اس وجود ندارد، و هیچ بازی گرافیکی که خواستار پردازشی سنگین باشد وجود ندارد. در سال 2020 اپل واچ سری 6 از آنچه که لازم است قدرتمندتر است.

از عناوین ویژگی‌های جدید، حسگر اکسیژن خون به عنوان بخشی از یک بستهٔ کلی نظارت بر سلامت به صورت بالقوه مفید است، اما اپل در توضیح ارزش آن کار ضعیفی انجام داده است و اکنون می‌دانیم که خود حسگر تحت آزمایش رتبه‌بندی پزشکی قرار نگرفته است. این لزوماً به معنای نادرست بودن آن نیست - ممکن است اپل به سادگی خواسته است که این ویژگی را به موقع برای عرضهٔ اپل واچ سری 6 در دسترس قرار دهد - اما شما احتمالاً باید یافته‌های آن را با مشاورهٔ یک متخصص پزشکی مورد استفاده قرار دهید.

و نظارت بر خواب بزرگ‌ترین ناامیدی است. داده‌های آن در مقایسه با داده‌های با کیفیت FitBit بسیار سطحی است و به سختی ارزش استفاده کردن را دارد، و استفاده از ساعت در شب باعث می‌شود که دردسر شارژ کردن پیش بیاید و باید هنگام خوابیدن این مورد را در نظر داشته باشید.

تمام اینها موارد منفی به نظر می‌رسد، اما نباید این طور باشد. اپل واچ سری 6 هنوز هم یک ساعت هوشمند عالی است، به همین دلیل ساده که اپل واچ‌ها به طور کلی عالی هستند و این هم جدیدترین و بهترین مدل در این رده است. این اپل واچ تمام پیشرفت‌های پنج نسل قبلی را جمع‌آوری کرده و در یک بستهٔ کمی بهتر قرار داده است.

صفحه نمایشی بزرگ‌تر از اپل واچ سری 4 دریافت می‌کنید و می‌توانید تنظیم کنید که همیشه مانند اپل واچ سری 5 روشن باشد، و دارای یک باتری عالی (شاید تنها پیشرفت برای این نسل) برای مدیریت این دو ویژگی خوب اما کم مصرف است. اکسی‌متر خون بسیار ناامید کننده است، اما زمانی که به حسگرها و ویژگی‌های سلامت می‌پیوندد به این حوزه بهبود می‌بخشد.

این واقعیت که پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به مدل قبلی مشاهده نمی‌شود، این احساس من را که این یک محصول بسیار خوب است را تغییر نمی‌دهد و برای اکثر قریب به اتفاق کسانی که صاحب اپل واچ سری 5 نیستند این یک انتخاب عالی در بین ساعت‌های هوشمند است.

بررسی کامل اپل واچ سری 6

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘