روش نصب واچ.او.اس 7 در اپل واچ

17
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 1431 بازدید

روش نصب واچ.او.اس 7 در اپل واچ 

ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه اپل واچ خود را به روز رسانی کنید تا سیستم عامل واچ. او. اس 7 جدید را اجرا کند و تمام ویژگی‌های آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

-----

سافت‌مک: اپل یک بار در سال نسخهٔ جدیدی از واچ. او. اس را منتشر می‌کند، نرم‌افزار سیستم عاملی که در تمام مدل‌های اپل واچ اجرا می‌شود. همچنین در این بین گاه به گاه به روز رسانی‌های کوچک‌تری نیز منتشر می‌شود. این به روز رسانی‌ها رایگان هستند و می‌توانند ویژگی‌های جدیدی را به ساعت شما اضافه کنند، سرعت آن را بهبود بخشند و اشکالات و باگ‌ها را برطرف کنند.

جدیدترین نسخه واچ. او. اس 7 است که به شما این امکان را می‌دهد که چندین واچ فیس را از طریق یک برنامهٔ واحد اجرا کنید و تنظیمات واچ فیس را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. جالب‌ترین آنها اضافه شدن ویژگی‌های نظارت بر خواب (که اگر شما هم مثل من باشید، اگر بخواهید از این برنامه استفاده کنید باید روال جدید شارژ را در پیش بگیرید) و انواع جدیدی از تمرین‌ها وجود دارد، بعلاوهٔ تغییراتی در برنامهٔ Activity (که اکنون با نام تجاری جدید Fitness موجود است)، مسیرهای دوچرخه‌سواری و موارد دیگر است.

واچ. او. اس 7 در 16 سپتامبر 2020 برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگر می‌خواهید آخرین نسخهٔ واچ. او. اس را بر روی اپل واچ خود نصب کنید، به جای درستی مراجعه کرده‌اید. در این مقاله ما روش به روز رسانی اپل واچ را به شما نشان خواهیم داد تا اپل واچ شما بتواند واچ. او. اس 7 را اجرا کند.

اگر بخواهید نسخه‌ای از واچ. او. اس را داشته باشید که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است، باید نسخهٔ بتا را نصب کنید.


کدام اپل واچ‌ها می‌توانند واچ.او.اس 7 را اجرا کنند؟

اپل واچ سری 3 و نسخه‌های جدیدتر می‌توانند واچ. او. اس 7 را نصب کنند. نسخهٔ اصلی، سری 1 و سری 2 نمی‌توانند آن را نصب کنند. همچنین شما به یک آیفون با آی. او. اس 14 نیاز دارید.

اپل واچ سری 6 و SE هر دو با واچ. او. اس 7 از پیش نصب شده ارایه می‌شوند، بنا بر این دیگر نیازی نیست که نگران روند به روز رسانی برای این مدل‌ها باشید. با این حال، می‌توانید برای دریافت به روز رسانی‌های بعدی مانند واچ. او. اس 7.1 روش زیر را دنبال کنید.

 

چگونه اپل واچ خود را به روز رسانی کنیم

به روز رسانی واچ. او. اس باید ابتدا در آیفون مرتبط با ساعت انجام شود تا در خود ساعت - و ما هنوز هم فکر می‌کنیم که این ساده‌ترین روش است.

آیفون خود را برداشته و برنامهٔ Apple Watch را باز کنید. مطمئن شوید که در برگهٔ My Watch در امتداد منوی پایین هستید و سپس بر روی General ضربه بزنید.

روش نصب واچ.او.اس 7 در اپل واچ

ممکن است یک «1» نارنجی رنگ در کنار گزینهٔ Software Update وجود داشته باشد، که نشان می‌دهد یک به روز رسانی آماده وجود دارد (یک «1» قرمز رنگ در کنار برگهٔ My Watch نیز وجود خواهد داشت)؛ با این حال، شاید مجبور شوید قبل از مشاهدهٔ آن، برنامه را برای بررسی به روز رسانی‌ها دریافت کنید. در هر صورت، بر روی Software Update (به روز رسانی نرم‌افزار) ضربه بزنید تا برنامه یک بررسی را انجام دهد، سپس جزئیات نسخهٔ جدید واچ. او. اس‌ی که برای نصب در دسترس است را به شما نشان خواهد داد.

بر روی Install (نصب) و پذیرش شرایط و ضوابط ضربه بزنید.

برای نصب این نسخهٔ جدید، آیفون و اپل واچ شما باید در محدودهٔ بلوتوث باشند، ساعت باید به شارژر خود متصل باشد و حداثل 50٪ شارژ داشته باشد و مانند تمام به روز رسانی‌های سیستم عامل، شما باید از وایفای استفاده کنید.

به روز رسانی ممکن است مدتی طول بکشد، اما وسوسه نشوید که قبل از اتمام به روز رسانی، شارژر ساعت را از آن جدا کنید. ما در گذشته چنین کاری را انجام داده‌ایم و این کار باعث شد که روند به روز رسانی چنان خراب شود که مجبور شدیم دست کمک به سمت اپل دراز کرده و ساعت را جایگزین کنیم.


خود اپل واچ را به روز رسانی کنید

اگر واچ. او. اس 6 یا بالاتر دارید، می‌توانید به روز رسانی‌های بعدی را بدون نیاز به آیفون نصب کنید. به روز رسانی اکنون می‌تواند به طور کامل در خود اپل واچ اتفاق بیفتد.

برنامه Settings (تنظیمات) را در ساعت خود باز کرده و بر روی General > Software Update ضربه بزنید. واچ. او. اس برای وجود به روز رسانی بررسی می‌کند.

روش نصب واچ.او.اس 7 در اپل واچ

اگر یک به روز رسانی در دسترس است، بر روی Install (نصب) ضربه بزنید و دستورالعمل‌های بعدی را دنبال کنید. همانند به روز رسانی آیفون، اپل واچ برای مرحلهٔ نصب باید به شارژر خود و همچنین به وایفای متصل شود. همچنین باتری آن باید بیش از 50٪ شارژ داشته باشد.


واچ.او.اس بتا

در سال 2020 برای اولین بار اپل بتا عمومی واچ. او. اس 7 را منتشر کرد. این به این معنی است که از این پس، هر کسی که علاقه‌مند باشد می‌تواند نسخه‌های جدید واچ. او. اس را پیش از عرضهٔ رسمی آن امتحان کند. دیگر محدود به توسعه‌دهندگان نیست.

همچنین بخوانید:

- روش تهیه نسخه پشتیبان از اپل واچ

- بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

- اپل واچ چگونه می‌تواند شستن دستانتان را به شما یادآوری کند

- روش رفع مشکلات باتری اپل واچ با واچ. او. اس 7

- روش برقراری تماس یا پاسخگویی به تماس تلفنی در اپل واچ

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘