5 ویژگی جدید iOS 18 برای ایرپاد پرو

6 تیر 1403
0 نظر
مطالعه در حدود 3 دقیقه
25 بازدید

آپدیت نرم‌افزاری iOS 18 که به‌زودی توسط اپل منتشر خواهد شد، پر از ویژگی‌های جدید برای آیفون‌های پشتیبانی شده است. اما همچنین تجربه استفاده از ایرپاد پرو را با قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌ای که از بهبودهای یادگیری ماشین و هوش مصنوعی بهره می‌برند، بهتر خواهد کرد.

تغییرات airpod pro در ios 18

ویژگی‌های iOS 18 و ایرپاد پرو

پنج ویژگی زیر برای ایرپاد پرو در اواخر امسال و همزمان با انتشار عمومی iOS 18 معرفی خواهند شد:

حرکات سر

حرکات سر برای ایرپاد پرو

اپل قصد دارد حرکات جدیدی برای سر اضافه کند که به کاربران اجازه می‌دهد بدون استفاده از دست و بدون گفتن کلمه‌ای ایرپاد پرو خود را کنترل کنند. با این حرکات جدید، می‌توانید سر خود را به بالا و پایین تکان دهید یا به چپ و راست بچرخانید تا به تماس‌ها پاسخ دهید یا آن‌ها را رد کنید. تعاملات سیری نیز به کاربران اجازه می‌دهد تماس‌ها را پاسخ دهند یا رد کنند، با پیام‌ها تعامل داشته باشند، اعلان‌ها را مدیریت کنند و بیشتر - همه بدون صحبت کردن.

ایزوله‌سازی صدا

ایزوله سازی صدا در ایرپاد پرو

آیفون‌های اپل دارای ویژگی‌ای برای تماس‌ها هستند که صدای شما را برای شخصی که با او صحبت می‌کنید، حتی در محیط‌های شلوغ، واضح‌تر می‌کند. اپل در iOS 18 ایزوله‌سازی صدا را به ایرپاد پرو اضافه می‌کند تا صداهای بلند پس‌زمینه را کاهش دهد.

وقتی در حال تماس هستید، میکروفون‌های ایرپاد پرو معمولاً طیف وسیعی از صداهای محیطی مانند صدای باد را ضبط می‌کنند. اما با ایزوله‌سازی صدا، یادگیری ماشین این صداها را تشخیص می‌دهد، نویز محیطی را مسدود می‌کند و صدای شما را اولویت می‌دهد تا به‌وضوح شنیده شود.

صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده برای بازی

صدای فضایی با ردیابی دینامیک سر برای بازی در ایرپادهای نسل سوم، ایرپاد پرو و ایرپاد مکس در دسترس خواهد بود - ارائه تجربه صدای فراگیر که مشتریان هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم‌ها و برنامه‌ها دوست دارند.

اپل می‌گوید که هنگام استفاده از ایرپاد پرو، گیمرها بهترین تأخیر صدای بی‌سیم را برای بازی‌های موبایل تجربه خواهند کرد. کاربران ایرپاد پرو همچنین از کیفیت صدای بهبودیافته، از جمله صدای 16 بیت، 48 کیلوهرتز، هنگام صحبت با هم‌تیمی‌ها و سایر بازیکنان لذت خواهند برد. توسعه‌دهندگان بازی نیز قادر خواهند بود صدای فضایی را در بازی‌های خود بگنجانند تا تجربه صوتی فراگیرتری فراهم کنند.

کنترل تطبیقی صوتی دقیق‌تر

ایرپاد پرو نسل دوم اپل دارای ویژگی تطبیقی صوتی به نام کنترل نویز تطبیقی است که صدا و حذف نویز فعال را بر اساس تغییرات محیط تنظیم می‌کند.

در حال حاضر، تطبیق صوتی یک تنظیم همه یا هیچ است، اما این موضوع در iOS 18 تغییر خواهد کرد. اپل منوی "سفارشی‌سازی تطبیق صوتی" را اضافه کرده است که به شما اجازه می‌دهد این تنظیم را برای نویز بیشتر یا کمتر تنظیم کنید.

حالت کمک‌شنوایی

ایرپاد پرو با انتشار iOS 18 در اواخر امسال یک حالت جدید به نام "حالت کمک‌شنوایی" را به‌دست خواهد آورد. ایرپاد پرو در حال حاضر ویژگی تقویت مکالمه را ارائه می‌دهد که حجم و وضوح صدای افراد جلوی کاربر را افزایش می‌دهد، اما تا کنون اپل این هدفون‌ها را به عنوان دستگاه کمک‌شنوایی تبلیغ نکرده است.

 

منبع: macrumors

پیشنهاد هوش مصنوعی

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘