گوگل پیمایش مداوم (scroll) نتایج جستجو را متوقف می‌کند

7 تیر 1403
0 نظر
مطالعه در حدود 2 دقیقه
24 بازدید

گوگل گزارش داده است که پیمایش مداوم نتایج جستجو را در دسکتاپ و موبایل متوقف کرده و به روش قدیمی تقسیم نتایج به چند صفحه بازگشته است (از طریق The Verge).

گوگل اولین بار پیمایش مداوم را در موبایل در سال 2021 و در دسکتاپ در سال 2022 معرفی کرد. این تغییر یادآور فیدهای شبکه‌های اجتماعی بود، اگرچه نسخه گوگل هرگز به طور کامل به پیمایش بی‌نهایت که کاربران شبکه‌های اجتماعی با آن آشنا هستند، تبدیل نشد. جستجو معمولاً معادل شش صفحه نتیجه را در یک پیمایش بازمی‌گرداند، قبل از اینکه به کاربران دکمه "More results" را ارائه دهد که پیمایش را ادامه می‌داد.

حذف اسکرول از صفحه نتایج گوگل!

گوگل در ابتدا ادعا کرد که پیمایش مداوم باعث می‌شود مرور نتایج سریع‌تر و آسان‌تر شود، اگرچه برخی کاربران احتمالاً از دست دادن سیستم قدیمی صفحه‌بندی را که اغلب به عنوان یک استراحت طبیعی عمل می‌کرد و به آنها اجازه می‌داد بررسی کنند که آیا همه اطلاعات مورد نیازشان را دارند، حس کردند.

یک سخنگوی گوگل به Search Engine Land گفته است که پیمایش مداوم از نتایج جستجوی دسکتاپ از 25 ژوئن حذف می‌شود، در حالی که این ویژگی در "ماه‌های آینده" از نتایج موبایل حذف خواهد شد. گوگل اعلام کرده که این تغییر برای این است که بتواند نتایج جستجو را سریع‌تر ارائه دهد، به جای اینکه به طور خودکار نتایجی را که کاربران به طور صریح درخواست نکرده‌اند، بارگذاری کند.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘