آیفون 15 به لطف OLED کارآمدتر می تواند عمر باتری را بهبود بخشد

25 فروردین 1402
0 نظر
مطالعه در حدود 2 دقیقه
886 بازدید

هر چه به عرضه پاییزی آیفون 15 نزدیکتر می شویم، اطلاعات بیشتری در تیتر خبرها قرار می گیرد و این بار، آخرین افشای ادعایی مربوط به نمایشگرهایی است که قرار است در نسل آینده استفاده شود.

گزارشی از تایوان نشان می‌دهد که اپل قصد دارد تراشه درایور نمایشگر OLED خود را به فرآیند ۲۸ نانومتری ارتقا دهد که از مدل‌های فعلی آیفون با فرآیند ۴۰ نانومتری متفاوت است.

این به این معنی است که باتوجه به طراحی جدید، پنل های OLED بهبود یافته ای دارند و کارایی بیشتری دارند. افزایش کارایی منجر به کاهش مصرف انرژی می‌شود و در نتیجه، عمر باتری آیفون بهبود خواهد یافت.

در این مرحله، هنوز مشخص نیست که اپل می‌خواهد نمایشگرهای جدید را برای همه آیفون‌ها بیاورد یا آنها را منحصر به مدل‌های Pro نگه دارد، اما رویکرد دوم لزوماً تعجب‌آور نخواهد بود.

اپل در تلاش است تا مدل‌های Pro خود را برای مشتریان جذاب‌تر کند و این دلیلی است که مدل‌های استاندارد از برخی ویژگی‌های جدید محروم می‌شوند. استراتژی اپل برای رونمایی از ایده‌های جدید در مدل‌های Pro ابتدا استفاده شده و پس از آن در نسل بعدی مدل‌های استاندارد قرار می‌گیرد. 

به نظر می رسد استراتژی اپل بسیار ساده است. ایده‌های جدید بزرگ ابتدا در مدل‌های Pro منتشر می‌شوند، در حالی که پیکربندی‌های استاندارد 1 یا 2 سال بعد آنها را دریافت می‌کنند.

این دقیقاً همان چیزی است که قرار است در جزیره دینامیک نیز اتفاق بیفتد، زیرا افراد نزدیک به این موضوع چندین بار گفته اند که تمام آیفون 15هایی که امسال عرضه می شوند از ویژگی جدید برخوردار خواهند بود. اینها شامل آیفون 15 و آیفون 15 پلاس است.

طبق تقویم معمولی این شرکت، انتظار می‌رود نسل جدید آیفون اپل در ماه سپتامبر رونمایی شود. البته انتظار می رود در این مدت جزئیات بیشتری درز کند، به خصوص که اپل اکنون در حال تماس با تامین کنندگان برای آماده سازی محصول برای تولید انبوه است.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘