روش ضبط تماس‌های ویدیویی اسکایپ در مک

12
آذر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
0 نظر 2241 بازدید

روش ضبط تماس‌های ویدیویی اسکایپ در مک

این آموزش، برنامه‌ها و روش‌های مختلفی را نشان می‌دهد که به شما امکان می‌دهد مکالمات صوتی و تصویری اسکایپ را در مک به صورت رایگان ضبط کنید.

-----

سافت‌مک: ضبط مکالمات صوتی و تصویری اسکایپ (Skype) در مک می‌تواند بسیار مفید باشد. با ضبط صدا و تصویر اسکایپ، می‌توانید مکالمات را بعداً دوباره پخش کرده و مصاحبه‌های اسکایپ را در فیلم‌ها و پادکست‌های یوتیوب وارد کنید.

اسکایپ روشی استاندارد برای مکالمه‌های صوتی و تصویری از طریق اینترنت است و موقعیت برتر خود را در مواجهه با رقابت شدید اپل با فیس‌تایم (FaceTime) حفظ کرده است. اسکایپ جایگاه بسیار بزرگ و وسیعی دارد: مواقعی بوده است که بیش از 50 میلیون کاربر آنلاین اسکایپ همزمان در اینترنت حضور داشته‌اند.

روش ضبط تماس‌های ویدیویی اسکایپ در مک

این آموزش، چگونگی ضبط یک مکالمهٔ صوتی و تصویری اسکایپ در مک را پوشش خواهد داد. در حالی که ضبط مکالمات ممکن است کمی غیرعادی به نظر برسد، اما در طیف گسترده‌ای از موقعیت‌ها فوق‌العاده مفید است. می‌توانید مصاحبه‌های اسکایپ را ضبط کرده تا مطمئن شوید که به صورت دقیق از دیگران نقل قول می‌کنید. همچنین می‌توانید مکالمات ویدیویی را برای استفاده در پادکست‌های ویدیویی نیز ضبط کنید. این آموزش ضبط اسکایپ، روش شروع کار را به شما نشان خواهد داد.

برای داشتن راهنمای مرتبط، به روش ضبط یک تماس فیس‌تایم در آیفون و مک مراجعه کنید.

 

ضبط کردن تماس‌های ویدیویی و صوتی با استفاده از Call Recorder for Skype

اگر در حال اجرا و استفاده از Mac OS X 10.8 Mavericks یا نسخه‌های بالاتر از آن هستید، ساده‌ترین راه برای ضبط تماس صوتی و تصویری اسکایپ، استفاده از برنامه‌ای به نام Call Recorder for Skype است. متأسفانه این برنامه یک برنامهٔ رایگان نیست (ما گزینه‌های رایگان را نیز معرفی خواهیم کرد). هزینهٔ آن 29.95 دلار است. اما اگر به صورت مرتب مکالمه‌های اسکایپ را ضبط می‌کنید، ارزش این هزینه کردن را دارد.

Caleb Wojcik در سایت DIYVideoGuide. com یک بررسی اجمالی در مورد روش عملکرد نرم‌افزار Ecamm's Call Recorder دارد.

یک نسخهٔ آزمایشی رایگان در وب سایت Ecamm در دسترس است که به مدت هفت روز کار می‌کند (هر چند که ضبط‌ها با واترمارک همراه است). در اینجا روش ضبط تماس با استفاده از Call Recorder آمده است:

1. از برنامهٔ اسکایپ خارج شوید.

2. برنامهٔ Call Recorder را از وب سایت Ecamm دانلود کنید (پس از دانلود، فایل را از حالت فشرده خارج کرده و بر روی فایل Install Call Recorder دو بار کلیک کرده و مراحل نصب را دنبال کنید).

3. پس از اتمام مراحل نصب، در پنجرهٔ گفتگویی Alert بر روی Open Skype کلیک کنید تا برنامهٔ اسکایپ دوباره باز شود.

4. اکنون اسکایپ یک تنظیمات Preferences جدید به نام Recording دارد. در اینجا می‌توانید تنظیمات QuickTime را برای Call Recorder انتخاب کنید. بهتر است در ابتدا آنها را به صورت پیش‌فرض رها کنید، اما می‌توانید از مسیر Skype > Preferences > Recording دوباره به آنها دسترسی پیدا کنید.

روش ضبط تماس‌های ویدیویی اسکایپ در مک

5. یک مکالمهٔ ویدیویی یا صوتی را در اسکایپ شروع کنید.

6. پنجرهٔ جدیدی با نام Call Recorder در اسکایپ ظاهر می‌شود. برای شروع ضبط، بر روی دکمهٔ قرمز رنگ در Call Recorder کلیک کنید.

روش ضبط تماس‌های ویدیویی اسکایپ در مک

7. برای پایان دادن به ضبط، بر روی Stop در Call Recorder کلیک کنید.

8. بر روی آیکون Search (جستجو) در Call Recorder کلیک کنید تا پوشهٔ Finder حاوی ویدیو یا صدای ضبط شده باز شود. (این پوشه به صورت پیش‌فرض در مسیر ~/Movies/Saved Calls قرار دارد.)

برنامهٔ Call Recorder آسان‌ترین راه برای ضبط تماس‌ها در اسکایپ است که در برنامهٔ اسکایپ ادغام می‌شود، بنا بر این ما ترجیح می‌دهیم به جای برخی گزینه‌های دیگر، از آن استفاده کنیم. متأسفانه باید هزینهٔ آن را بپردازید، اما اگر به صورت منظم مکالمه‌های اسکایپ را ضبط می‌کنید، ارزش هزینه کردن 29.95 دلاری را دارد.

 

ضبط تماس‌های صوتی اسکایپ در مک به صورت رایگان

روش ضبط تماس‌های ویدیویی اسکایپ در مک

اگر می‌خواهید فقط صدای یک مکالمهٔ اسکایپ را ضبط کنید، گزینه‌های مختلفی در دسترس شما قرار دارد. احتمالاً بهترین گزینه استفاده از Rogue Amoeba's Piezo است. این برنامهٔ کوچک به گونه‌ای طراحی شده است که امکان ضبط صدا از برنامهٔ انتخابی شما را آسان می‌کند.

در اینجا روش ضبط صدای اسکایپ به صورت رایگان و با استفاده از Piezo آورده شده است:

1. برنامهٔ اسکایپ را باز کنید

2. برنامهٔ Piezo را باز کنید.

3. در برنامهٔ Piezo بر روی Source کلیک کرده و Skype را انتخاب کنید.

4. یک مکالمهٔ ویدیویی یا صوتی را شروع کنید.

5. بر روی دکمهٔ قرمز Record (ضبط) در Piezo کلیک کنید. در پنجرهٔ هشداری که می‌گوید در حالت آزمایشی هستید، بر روی OK کلیک کنید.

6. پس از پایان مکالمه، مجدداً بر روی Record کلیک کنید تا ضبط متوقف شود.

نسخهٔ رایگان Piezo دارای محدودیت‌هایی است. همان طور که گفتیم، فقط امکان ضبط صدا را به شما می‌دهد و پس از گذشت 10 دقیقه، با اضافه کردن نویز بر روی صوت، کاهش کیفیت آن شروع می‌شود. این محدودیت زمانی، استفاده از آن در تنظیمات حرفه‌ای مانند پادکست را به حداقل می‌رساند، اما اگر تمام چیزی که شما می‌خواهید ضبط یک مکالمهٔ صوتی باشد، گزینهٔ ایده‌آلی است.

 

ضبط ویدیویی رایگان اسکایپ با استفاده از QuickTime

روش ضبط تماس‌های ویدیویی اسکایپ در مک

اگر می‌خواهید یک روش رایگان برای ضبط مکالمه‌های ویدیویی اسکایپ در مک داشته باشید، یکی از گزینه‌ها استفاده از QuickTime برای ضبط صفحه نمایش در حین صحبت است. QuickTime تمام صفحه نمایش را ضبط می‌کند و گزینه‌ای در تنظیمات، به شما امکان می‌دهد که همزمان از میکروفون خود نیز ضبط کنید. این گزینهٔ بسیار مناسبی برای ضبط از QuickTime، FaceTime یا هر برنامهٔ OS X است.

در اینجا روش ضبط ویدیوی اسکایپ با استفاده از QuickTime آورده شده است:

1. برنامهٔ QuickTime Player در Applications را باز کنید.

2. File > New Screen Recording را انتخاب کنید.

3. بر روی فلش رو به پایین در سمت راست دکمهٔ قرمز رنگ Record کلیک کرده و گزینهٔ Built-in Input: Internal Microphone (ورودی توکار: میکروفون داخلی) را انتخاب کنید.

4. بر روی دکمهٔ Record (ضبط) کلیک کنید.

5. یا یک کادر در اطراف پنجرهٔ اسکایپ بکشید تا فقط ناحیهٔ انتخاب شده ضبط شود، یا برای ضبط تمام صفحه، بر روی قسمتی از صفحه نمایش کلیک کنید.

6. مکالمهٔ اسکایپی خود را شروع کنید.

پس از اتمام مکالمه، به دنبال آیکون Stop در نوار منو باشید. برای متوقف کردن ضبط، بر روی آن کلیک کنید.

استفاده از اسکایپ کاملاً رایگان است و می‌توانید تا زمانی که تمایل داشته باشید ویدیو و صدا را ضبط کنید. هشدار داده می‌شود که این روش فایل‌های حجیمی را ایجاد می‌کند، و باید پس از اتمام کار، با انتخاب File > Save As فایل ویدیویی خود را ذخیره کنید.

همچنین ما آموزش‌های مرتبط دیگری داریم که می‌توانید آنها را نیز مطالعه کنید:

- چگونه از صفحه آیفون خود فیلمبرداری کنیم

- روش دانلود ویدیوهای یوتیوب در مک

- چگونه فیلم‌های یوتیوب را در آیفون و آیپد دانلود کنید

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘