روش توقف از خواب بیدار کردن شما توسط ساعت اپل

25
مهر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 1028 بازدید

روش توقف از خواب بیدار کردن شما توسط ساعت اپل

سافت‌مک: ساعت جدید اپل (Apple Watch) در حالی که صفحه نمایشی همیشه روشن، حسگر ECG و یک قطب‌نما دارد، در اختیار ماست. اما یکی از ویژگی‌های مورد انتظار، هنوز در دسترس ما نیست: پیمایش خواب. اما تنها صحبت از فقدان یک برنامهٔ خواب محلی نیست. اپل هیچ مکانیزمی برای تشخیص زمان استفادهٔ شما از ساعت خود در رختخواب ندارد، بنا بر این حتی اگر از یک برنامهٔ شخص ثالث استفاده می‌کنید، ساعت شما ممکن است شما یا شریک زندگی‌تان را از لرزش و بیدارباش صفحه نمایش بیدار کند.

نباید اینگونه باشد. تا زمانی که اپل یک ویژگی عدم مزاحمت خودکار در هنگام خواب را وارد ساعت اپل کند، شما به این نتیجه می‌رسید که باید یک روال وقت استراحت به ساعت اپل خود اضافه کنید. اما نگران این موضوع نباشید، چند راه حل آسان برای این کار وجود دارد.

صفحه نمایش را از روشنایی دور نگه دارید

حالت تئاتر (Theater Mode) را روشن کنید

این آسان‌ترین راه برای اطمینان از این موضوع است که ساعت شما در نیمه‌های شب روشن نمی‌شود. با روشن کردن حالت تئاتر، ویژگی آمادگی برای بیدارباش در ساعت اپل شما به طور موقت غیرفعال می‌شود، بنا بر این همچنان تاریک می‌ماند - حتی اگر صفحه نمایش همیشه روشن را در Apple Watch Series 5 خود فعال کرده باشید، مگر این که دو بار روی صفحه نمایش ضربه بزنید. برای روشن کردن آن، انگشت خود را از پایین صفحه نمایش به بالا بکشید و روی آیکون نقاب کمدی/تراژدی ضربه بزنید. این کار باعث می‌شود که صفحه نمایش ساعت شما در طول شب تاریک شود. با این حال، شما هنوز هم اعلان فرا رسیدن زمان خواب را دریافت خواهید کرد.

غیرفعال کردن بیدار کردن

اگر برای انجام این ترفند به حالت تئاتر اعتماد ندارید، می‌توانید بیدار کردن را به طور کلی غیرفعال کنید تا ساعت شما تا زمانی که به صفحه نمایش ضربه نزده‌اید یا Digital Crown را فشار نداده‌اید، خاموش باقی بماند. می‌توانید این کار را به راحتی در ساعت خود انجام دهید - فقط کافیست به Settings سپس به General و Wake Screen رفته و Wake Screen در Wrist Raise را un-toggle کنید. نمایشگر همیشه در حالت فعال خواهد ماند، اما برای روشن کردن صفحه نمایش باید روی صفحه نمایش ضربه بزنید یا Digital Crown را فشار دهید.

هشدار ضربه به مچ دست را متوقف کنید

مزاحم نشو

حالا که بیدارباش صفحه نمایش را متوقف کردید، باید جلوی ضربه زدن هنگام خواب را نیز بگیرید. سریع‌ترین راه برای انجام این کار روشن کردن Do Not Disturb است. این کار باعث می‌شود که اعلان‌ها بر روی تلفن شما بمانند و به مچ دست شما ضربه نزنند. فقط کافیست انگشت خود را از پایین صفحه نمایش بکشید تا مرکز کنترل ظاهر شود، و برای روشن کردن آن، روی آیکون ماه نیمه ضربه بزنید. فقط به یاد داشته باشید که صبح آنها را روشن کنید.

همچنین ما مقاله‌هایی در مورد «اپل به زودی ویژگی پیمایش خواب را به اپل واچ اضافه می‌کند» و «مقایسه اپل واچ سری 5 و سری 4» را داریم که مطالعهٔ آنها را به شما توصیه می‌کنیم.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘