روش تماشای فیلم‌های رایگان در آیپد و آیفون

8
اسفند 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
0 نظر 4734 بازدید

روش تماشای فیلم‌های رایگان در آیپد و آیفون 

در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه فیلم‌های کامل را در آیپد یا آیفون خود به صورت رایگان تماشا کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از سرویس‌های پخش فیلم، اشتراک آزمایشی رایگان و یوتیوب، به راحتی (و قانونی) به فیلم‌ها دسترسی پیدا کنید.

-----

سافت‌مک: آیپد یک وسیلهٔ عالی برای تماشای ویدیو و فیلم‌های کامل است، اما اگر نمی‌خواهید یک رسانهٔ دیجیتال خریداری کنید یا هزینهٔ اشتراک ماهیانهٔ Netflix (نتفلیکس)، Amazon Prime Video (آمازون پرایم ویدیو) یا TalkTalk TV (تالک‌تالک تی. وی) را بپردازید، چه می‌کنید؟ خوانندگان مرتباً از ما در مورد بهترین راه‌های تماشای فیلم به صورت رایگان در دستگاه تلفن همراه سؤال می‌کنند.

در این ویژگی تصمیم داریم دورنمای تماشای فیلم شما را گسترده‌تر کنیم. با ما همراه باشید تا بهترین راه‌های تماشای جدیدترین فیلم‌ها را به صورت کامل و رایگان در آیپد و آیفون خود کشف کنید.


بهترین برنامه‌ها برای تماشای فیلم‌های رایگان

روش تماشای فیلم‌های رایگان در آیپد و آیفون

بسیاری از سرویس‌های پخش کنندهٔ آنلاین به صورت قانونی در فروشگاه برنامه (App Store) فعالیت می‌کنند. به طور کلی آنها چند فیلم کلاسیک قدیمی‌تر را همراه با چند تبلیغ ارایه می‌دهند - شما انتظار ندارید جدیدترین فیلم پرجاذبه را به دست بیاورید. ما برنامهٔ زیر را برای تماشای رایگان فیلم در آیپد به شما توصیه می‌کنیم:

- Snagfilms: شما بسیاری از فیلم‌های هالیوودی را در این برنامه پیدا نخواهید کرد، اما انتخاب جالبی از فیلم‌های قدیمی، مستندها و سینمای جهان در آن وجود دارد. در زمان نوشتن این مقاله ما فیلم Charade با بازیگری کری گرانت و آدری هپبورن را پیدا کردیم که یک فیلم کلاسیک صامت است.

- Popcornflix: بینندگان از این برنامه لذت خواهند برد، زیرا فیلم‌های رایگان زیادی را ارایه می‌دهد. آنها تمایل به پخش فیلم‌های تلویزیونی علاقه دارند، اما برخی از فیلم‌های موفقی مانند Zodiac (زودیاک)، Star Trek (سفر ستاره‌ای) و Serpico (کوچ) نیز در آن پیدا می‌شود. این برنامه، تبلیغاتی را در بین فیلم‌ها پخش می‌کند، اما ما به دلیل قفل منطقه‌ای نمی‌توانستیم یک فیلم سینمایی برای بارگذاری و تماشای آن در انگلستان را به دست آوریم.

- BBC iPlayer: فراموش نکنید که BBC iPlayer (یا هر یک از دیگر سرویس‌های تلویزیونی) را برای فیلم بررسی کنید، زیرا این برنامه معمولاً هر هفته چندین پیشنهاد جدید دارد.

- Crackle: این برنامه طیف وسیعی از فیلم‌ها را دارد. آخرین بازدیدها متعلق به تعداد زیادی از فیلم‌های مشهور است. متأسفانه این برنامه در فروشگاه برنامه (App Store) انگلستان موجود نیست، اما اگر یک اکانت فروشگاه برنامه در آمریکا دارید، می‌توانید از وی. پی. ان برای استفاده در انگلستان استفاده کنید.

 

فیلم‌ها را با یوتیوب به صورت رایگان در آیپد خود مشاهده کنید

یوتیوب یک سرویس عظیم در این زمینه است که دست کم گرفته شده است. بسیاری از مردم نمی‌دانند که طیف وسیعی از فیلم‌های بلند در این پلتفرم وجود دارد. چالش اینجاست که می‌توانید فیلم‌های شایسته‌ای را در بین این همه کلیپ‌های ویدیویی کوتاه ببینید. همچنین، برخی از افراد فیلم‌هایی را که حق پخش قانونی آن را ندارند بارگذاری می‌کنند که غیر قانونی است، هر چند این موارد معمولاً طی دو روز از طرف یوتیوب حذف می‌شوند.

اگر می‌خواهید یک فیلم تماشا کنید، یوتیوب را باز کرده و فیلم مورد نظر خود را جستجو کنید. تعجب خواهید کرد که چه فیلم‌هایی را می‌توانید در یوتیوب پیدا کنید. البته اگر فیلم مورد نظر شما تولید سال‌های اخیر و کاملاً جدید باشد یا جزو عناوین برتر باشد، باید هزینهٔ تماشای آن را بپردازید.

برای کسانی که از آنچه می‌خواهند تماشا کنند مطمئن نیستند و عنوان خاصی را در نظر ندارند، Reddit یک زیرمجموعهٔ عالی به نام /r/fullmoviesonyoutube دارد. اگر آن را بر اساس Top (عالی‌ترین) و Past Week (هفته گذشته) مرتب کنید، گزینه‌های بسیار خوبی را پیدا خواهید کرد.

| بیشتر بخوانید: چگونه فیلم‌های یوتیوب را در آیفون و آیپد دانلود کنید |

روش تماشای فیلم‌های رایگان در آیپد و آیفون


دریافت یک نسخهٔ آزمایشی رایگان

یکی دیگر از گزینه‌های شسته و رفته، حداقل در کوتاه مدت، انجام یک جلسهٔ آزمایشی رایگان با یکی از سرویس‌های محبوب پخش کننده است. شما باید در این سرویس‌ها ثبت نام کنید، اما اگر بخواهید این سرویس‌ها را لغو کنید (معمولاً در یک مدت زمان 30 روزه) می‌توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای، آنها را ترک کنید. با رفتن از یک سرویس به سرویسی دیگر، می‌توانید تا چند ماه خدمات رایگان دریافت کنید.

روش تماشای فیلم‌های رایگان در آیپد و آیفون

- Netflix: احتمالاً بزرگترین نام در پخش‌کننده‌های آنلاین است. با یک SD با نسخهٔ آزمایشی 30 روزه و رایگان بستهٔ با قیمت 5.99 پوند / 8.99 دلار در ماه شروع کنید.

- Amazon Prime Video: با قیمت 7.99 پوند / 12.99 دلار در هر ماه (یا 79 پوند / 119 دلار در سال به همراه تحویل یک روزهٔ آمازون). دارای نسخهٔ آزمایشی رایگان یک ماهه.

- Now TV Sky Cinema Pass: با قیمت 11.99 پوند در هر ماه کمی گرانتر است، اما نسخهٔ آزمایشی رایگان ارزش آن را دارد (مراقب باشید زیرا مدت زمان نسخهٔ رایگان فقط یک هفته است).

اگر قصد دارید پیش از پرداخت هزینه، از ادامهٔ یک اشتراک انصراف دهید، به یاد داشته باشید که بسیاری از آنها یک نسخهٔ آزمایشی 30 روزه را ارایه می‌دهند نه (لزوماً) یک ماه کامل را. برخی از بدبینان ممکن است بگویند که شرکت‌ها این کار را عمداً انجام می‌دهند تا مردم در محاسبات خود اشتباه کنند و در روز سی و یکم شارژ شوند و مجبور به پرداخت هزینه شوند. پس تاریخ‌ها را با دقت در نظر داشته باشید و یک یادآوری در تقویم خود تنظیم کنید.


فیلم‌ها را با Sky و Virgin Media به صورت رایگان تماشا کنید

اگر یک سرویس Sky TV یا Virgin Media داشته باشید، می‌توانید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با اکانت Sky یا Virgin خود در آیپد ببینید. هر دو برنامهٔ Sky و Virgin در فروشگاه برنامه موجود است:

- دریافت Sky (می‌توانید از اینجا ثبت نام کنید)

- دریافت Virgin TV (می‌توانید از اینجا ثبت نام کنید)

اگر در حال حاضر مشترک این سرویس‌های تلویزیونی هستید، می‌توانید فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را به صورت رایگان در آیپد خود تماشا کنید.


اپل تی.وی پلاس با دستگاه‌های جدید رایگان است

اگر قصد خرید یک دستگاه جدید اپل را دارید که بتواند برنامهٔ اپل تی. وی را اجرا کند، یا دستگاهی را بعد از 10 سپتامبر 2019 خریداری کرده‌اید، شما می‌توانید به مدت یک سال واجد شرایط اشتراک رایگان سرویس پخش آنلاین اپل تی. وی پلاس باشید. در اصل این شامل برنامه‌های تلویزیونی اصلی است، اما فیلم‌ها باید در ماه‌های آینده ظاهر شوند.

روش تماشای فیلم‌های رایگان در آیپد و آیفون

اگر دستگاهی ندارید که بتواند اشتراک رایگان را کسب کند، می‌توانید از یک نسخهٔ آزمایشی رایگان 7 روزه لذت ببرید و برای پس از آن ماهانه 4.99 پوند / 4.99 دلار پرداخت کنید.

| بیشتر بخوانید: چگونه از صفحه آیفون خود فیلمبرداری کنیم |
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘