روش بی‌صدا کردن یک مکالمه ایمیلی در آیفون

26
اسفند 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 1149 بازدید

 روش بی‌صدا کردن یک مکالمه ایمیلی در آیفون

دریافت زیاد ایمیل می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد، به خصوص اگر به آنچه می‌گویند علاقه نداشته باشید. آی. او. اس 13 شامل یک ویژگی بی‌صدا کردن جدید است که می‌تواند مانع این مشکل شود. ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه این ویژگی را در آیفون خود تنظیم کنید.

-----

سافت‌مک: اگر از اطلاعیه‌های مداوم در ایمیل‌های گروهی یا فقط از یک دوست خاص وراج خسته شده‌اید، ویژگی جدید بی‌صدا کردن مکالمات در ایمیل که اپل با آی. او. اس 13 معرفی کرده است می‌تواند مفید واقع شود. ما به شما روش سریع و آسان برای بازگرداندن آرامش دوباره به صندوق ورودی ایمیل خود را نشان می‌دهیم.


استفاده از ویژگی بی‌صدا کردن در Mail

دیگر نیازی به مسدود کردن افراد یا یافتن روش‌های پیچیدهٔ دیگر برای ایمن نگه داشتن ایمیل خود از پیام‌های مداوم در یک موضوع خاص نیست، زیرا آی. او. اس 13 اکنون امکان بی‌صدا کردن یک مکالمه را فراهم می‌کند. اگر در یک گفتگوی ایمیلی دربارهٔ یک پروژهٔ کاری یا گفتگوی برنامه‌ریزی خانوادگی در مورد رویدادی در آینده پیوسته‌اید، این ویژگی می‌تواند بسیار مفید باشد.

برای دستیابی به این حالت بی‌صدایی، دو مسیر مختلف وجود دارد که اعمال کردن هر دو مورد فقط چند ثانیه طول می‌کشد. ساده‌ترین گزینه باز کردن Mail، پیدا کردن موضوع مورد نظر و کشیدن انگشت به سمت چپ برای ظاهر کردن گزینه‌های پنهان است. گزینهٔ More (بیشتر) را انتخاب کنید، سپس از لیستی که ظاهر می‌شود، Mute (بی‌صدا) را انتخاب کنید.

روش بی‌صدا کردن یک مکالمه ایمیلی در آیفون

اکنون باید بتوانید آیکون یک زنگ با خطی مورب روی آن که در سمت راست ایمیل ظاهر شده است را مشاهده کنید. این به این معنی است که اکنون مکالمه بی‌صدا شده است.

روش بی‌صدا کردن یک مکالمه ایمیلی در آیفون

راه دوم برای استفاده از این ویژگی این است که ایمیل موجود را باز کرده، بر روی آیکون فلش در انتهای صفحه ضربه بزنید، سپس از منوی ظاهر شده Mute (بی‌صدا) را انتخاب کنید. مجدداً باید آیکون یک زنگ با خطی مورب روی آن در ایمیل مشاهده شود.

روش بی‌صدا کردن یک مکالمه ایمیلی در آیفون


کنترل روش رفتار رشته ایمیل‌های بی‌صدا شده

اپل در مورد روش برخورد با ایمیل‌هایی که هنگام بی‌صدا شدن مکالمه وارد می‌شوند دو انتخاب مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای یافتن این موارد، به مسیر Settings > Mail > Mute Thread Action بروید، در اینجا دو گزینهٔ ارایه شده موجود است.

روش بی‌صدا کردن یک مکالمه ایمیلی در آیفون

این دو گزینه Mark as Read (به عنوان خوانده شده علامت زده شود) و Archive or Delete (بایگانی یا حذف) هستند. اگر فکر می‌کنید ممکن است بعداً به مکالمه مراجعه کنید، اولین مورد را انتخاب کنید. اما، اگر مکالمه به گونه‌ای است که دیگر به آن علاقمند نیستید، دومین مورد را انتخاب کنید.


از حالت بی‌صدایی خارج کردن یک رشته ایمیل

سرانجام، اگر می‌خواهید امتیازات مربوط به ایمیل را بازیابی کنید، تمام کاری که باید انجام دهید تکرار مراحل ذکر شده در بالا برای بی‌صدا کردن است، فقط این بار به جای Mute گزینهٔ Unmute را انتخاب کنید.

برای نمونه‌های بیشتر در مورد آنچه می‌توانید با آخرین به روز رسانی نرم‌افزار آیفون خود انجام دهید، مقالهٔ دیگر ما با عنوان بهترین ویژگی‌های iOS 13: همه قابلیت‌های جدید iOS 13 که باید بدانید را مطالعه کنید. همچنین راهنماهای دیگر ما در مورد ایمیل را نیز می‌توانید مطالعه کنید:

- روش مسدود کردن ایمیل‌ها در آیفون

- روش تنظیم و ارسال ایمیل در آیفون و آیپد

- روش بازیابی ایمیل‌های حذف شده در آیفون یا آیپد
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘