روش افزودن ویجت‌ها به صفحه اصلی آیپد

29
فروردین 1401
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 793 بازدید

روش افزودن ویجت‌ها به صفحه اصلی آیپد

آیا می‌دانید که در آیپد او اس 15 می‌توانید ویجت‌ها را در صفحه اصلی آیپد قرار دهید. در اینجا روش انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد. با سافت‌مک همراه باشید.

-----

 

در آیپد او اس 14، اپل این قابلیت را اضافه کرد که بتوانید ویجت‌ها را در داخل صفحه‌ی Today View قرار داده و روی صفحه اصلی جابجا کنید. اکنون و در آیپد او اس 15، شما می‌توانید ویجت‌ها را مستقیماً بر روی صفحه‌ی اصلی قرار داده و به هر شکلی که تمایل دارید آنها را مرتب کنید.

شما می‌توانید یک صفحه نمایش برای بازی کردن یا سرگرمی ایجاد کرده و آن را مملو از تمام برنامه‌ها و ابزارک‌های مورد علاقه‌ی خودتان کنید. بدین صورت می‌توانید به تمام ابزارهایی که برای انجام کارها نیاز دارید دسترسی داشته باشید و با خیال آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید.

در این مقاله، ما یک راهنمای سریع در مورد روش افزودن و استفاده از ویجت‌ها در صفحه اصلی آیپد در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

چگونه در آیپد او اس 14 ویجت‌ها را به صفحه اصلی آیپد اضافه کنیم

اگر از آیپد او اس 14 استفاده می‌کنید، می‌توانید از ویجت‌های Today View که می‌توانند به صفحه اصلی آورده شوند، استفاده کنید. ما پیش از این و در مقاله‌ای دیگر با عنوان چگونه از ویجت ها در آیفون و آیپد استفاده کنیم؟ روش استفاده از آنها را برای شما نوشته‌ایم، بنابراین حتماً نگاهی به آن بیندازید تا با ویژگی ویجت‌ها آشنا شوید.

همچنین بخوانید: روش استفاده از ویجت‌ها در مک

به صورت خلاصه، هنگامی که در صفحه‌ی اصلی هستید، انگشت خود را از سمت چپ صفحه نمایش به سمت داخل بکشید تا پنل Today View را مشاهده کنید که حاوی ویجت‌های شما است. اگر به پایین پنل Today View اسکرول کنید، دکمه‌ی Edit (ویرایش) را مشاهده خواهید کرد. اگر بر روی آن ضربه بزنید، می‌توانید آن را به صفحه اصلی پین کنید. این روش، تا زمانی که بتوانید به آیپد او اس 15 ارتقاء دهید، راه حل مناسبی است.

تفاوت نسخه‌ی اخیر در این است که می‌توانید ویجت‌ها را بر روی صفحه‌های مختلف قرار دهید و این امکان را به شما می‌دهد که صفحات موضوعی ایجاد کنید نه اینکه تمام ویجت‌های خود را در یک مکان قرار دهید.

همچنین، دکمه‌ی Edit (ویرایش) این امکان را به شما می‌دهد که ویجت‌های جدید را با اندازه‌های انتخابی که در دسترس است، به پنل مربوطه اضافه کنید.

 

چگونه در آیپد او اس 15 ویجت‌ها را به صفحه اصلی آیپد اضافه کنیم

بدیهی است که قبل از اینکه بتوانید از ویژگی جدید ویجت در آیپد او اس 15 استفاده کنید، باید این نسخه از سیستم عامل را داشته باشید. در این مورد می‌توانید مقاله‌ی دیگر ما با عنوان روش دریافت آیپد او اس در آیپد را مطالعه کنید. اپل معمولاً آن را در فصل پاییز منتشر می‌کند، اما اگر می‌خواهید زودتر آن موقع این ویژگی را امتحان کنید، می‌توانید در Apple Beta Software Program (برنامه نرم‌افزار بتا اپل) ثبت‌نام کنید. شرکت در این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از نسخه‌های بتا عمومی آیپد او اس (و آی او اس، مک او اس، تی وی او اس، واچ او اس) قبل از انتشار عمومی استفاده کنید.

در این مورد ما مقاله‌ی دیگری با عنوان روش پیوستن به برنامه بتا اپل و مشارکت در آزمایش کردن نرم‌افزار جدید داریم که می‌توانید آن را مطالعه کرده و نرم‌افزار جدید را امتحان کنید. اما توجه داشته باشید که نرم‌افزار بتا ناتمام بوده و دارای باگ و ایراد است، بنابراین ممکن است در حین استفاده مشکلات مختلفی را تجربه کنید و در بدترین حالت ممکن است حتی دستگاه شما بلااستفاده شود. پس در جریان باشید.

 

روش افزودن ویجت‌ها به صفحه اصلی آیپد

با نصب و اجرای آیپد او اس 15 بر روی آیپد خود، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • بر روی قسمت خالی صفحه اصلی ضربه بزنید و نگه دارید تا آیکون‌ها شروع به لرزیدن کنند.
  • در گوشیه‌ی بالا سمت چپ، یک دکمه‌ی + ظاهر می‌شود. بر روی آن ضربه بزنید.

روش افزودن ویجت‌ها به صفحه اصلی آیپد

  • اکنون مشاهده خواهید کرد که Widgets Gallery (گالری ویجت‌ها) ظاهر می‌شود.

روش افزودن ویجت‌ها به صفحه اصلی آیپد

  • برای انتخاب اندازه‌های مختلف ویجت‌ها، از کنار آیکون‌ها به پایین اسکرول کنید تا لیست را پیدا کنید. سپس یکی را انتخاب کرده و انگشت خود را در قالب‌های موجود به چپ و راست بکشید.

روش افزودن ویجت‌ها به صفحه اصلی آیپد

  • ویجت موردنظر خود را انتخاب کرده، سپس بر روی آن ضربه زده و نگه دارید تا گالری ناپدید شود.
  • ویجت را به جایی که می‌خواهید در صفحه اصلی قرار بگیرد بکشید.
  • برای اینکه ویجت در جایی که می‌خواهید قرار بگیرد، فقط کافیست که انگشت خود را از روی صفحه نمایش بردارید.

روش افزودن ویجت‌ها به صفحه اصلی آیپد

پس از رها کردن ویجت بر روی صفحه نمایش، برای جابجا کردن آن کافیست که بر روی آن ضربه زده و نگه دارید تا آیکون‌ها شروع به لرزیدن کنند. سپس آن را به مکان جدید کشیده و رها کنید.

همچنین بخوانید: بهترین ویجت‌های آیفون برای آی او اس 14

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘