بهترین برنامه‌های صفحه کلید رایگان آیفون

19
بهمن 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 7 دقیقه
0 نظر 1590 بازدید

 بهترین برنامه‌های صفحه کلید رایگان آیفون

چه بخواهید در آیفون خود سریع‌تر تایپ کنید یا اشکالات دستور زبان خود را اصلاح کنید، برنامه‌های معرفی شده در این مقاله گزینه‌های عالی برای برنامهٔ استاندارد صفحه کلید آی. او. اس هستند. ضمن این که رایگان هستند و هیچ هزینه‌ای برای شما ندارند!

-----

سافت‌مک: در سال 2014، اپل به عنوان بخشی از به روز رسانی نرم‌افزار آی. او. اس 8، دو امتیاز مرتبط به صاحبان آیفون داد: یک صفحه کلید سیستم استاندارد بسیار پیشرفته با QuickType و امکان نصب برنامه‌های صفحه کلید از دیگر توسعه دهندگان.

اکثر برنامه‌های صفحه کلید شخص ثالث، مانند برنامه‌های صفحه کلید اپل از خاصیت پیش‌بینی کنندهٔ متن و ویژگی‌های خودکار استفاده می‌کنند. اما بهترین آنها می‌توانند دقیق‌تر از اپل باشند و می‌توانند سرعت بیشتری در تایپ کردن و همچنین اصلاح اشتباهات تایپی شما داشته باشند.

برخی از صفحه کلیدها ویژگی‌های کاملاً جدیدی مانند کشیدن بر روی صفحه کلید به جای ضربه زدن بر روی حروف جداگانه را ارایه می‌دهند. و مواردی که ما در این مقاله توصیه می‌کنیم، همه رایگان هستند، پس چرا نگاهی به این موارد نیندازیم و ببینیم که آیا می‌توانند در سریع‌تر و دقیق‌تر تایپ کردن به شما کمک کنند؟

 

صفحه کلید Quick Type اپل

بهترین برنامه‌های صفحه کلید رایگان آیفون

:: رایگان، همراه با هر دستگاه آی. او. اس

کیبورد استاندارد آی. او. اس زمانی کاملاً ابتدایی بود و ویژگی تصحیح خودکار آن غیر قابل اعتماد بود. تا سال 2014، اپل همیشه یک محدودیت تداخل در برنامه‌هایی که ویژگی‌های اصلی آی. او. اس را کپی می‌کردند اعمال می‌کرد - مانند صفحه کلید داخلی - بنا بر این تصمیم اپل برای اجازه دادن به آی. او. اس در استفاده از برنامه‌های صفحه کلید شخص ثالث (غیر اپل) یک قدم بسیار بزرگ رو به جلو بود.

با این حال، اپل همچنین با معرفی یک ویژگی که آن را QuickType می‌نامد، صفحه کلید مخصوص خود را بهبود بخشید. QuickType سعی دارد با ارایهٔ سه کلمهٔ مختلف در ارتباط با چیزی که مشغول تایپ آن هستید، کلمهٔ بعدی شما را حدس بزند.

همچنین QuickType به گونه‌ای طراحی شده است که مفاد متنی که در حال تایپ کردن هستید را تشخیص دهد، بنا بر این بسته به این که آیا شما در حال ارسال یک ایمیل به رییس خود یا یک پیام متنی برای یک دوست هستید، یک زبان رسمی‌تر یا عوامانه‌تر را پیشنهاد می‌کند. همچنین می‌تواند سبک نوشتن شما را هنگام استفاده از آن بیاموزد و به خاطر خواهد آورد که معمولاً دوست دارید در هنگام نوشتن از چه کلمات یا عبارت خاصی استفاده کنید.

اپل از آن زمان امکانات بیشتری به صفحه کلید خود اضافه کرده است، از جمله نوار میانبر (Shortcut Bar) داخلی برای آیپد همراه با دسترسی سریع‌تر به bold (ضخیم)، italic (خمیده)، underline (زیرخط‌دار)، copy (کپی) و paste (چسباندن). تنها نکتهٔ منفی این بود که به صورت پیش‌فرض بر روی تایپ حروف کوچک تنظیم شده بود.

همچنین می‌توانید یک صفحه کلید جدید استفاده از یک دست برای تایپ کردن بر روی صفحه‌های بزرگتر آیفون‌های جدید اپل فعال کنید.

 

صفحه کلید Grammarly

بهترین برنامه‌های صفحه کلید رایگان آیفون

:: رایگان

صفحه کلید Grammarly همچنین یک ویرایشگر نیز هست، اما بر خلاف تصحیح خودکار متداول، یک راهنمای سازنده برای تقویت سبک نوشتن شما ارایه می‌دهد. برخی از ویژگی‌های مفید آن عبارت هستند از: چک کردن املای متن، تصحیح نقطه‌گذاری و افزودن فرهنگ لغات.

این برنامهٔ صفحه کلید به ویژه برای ارسال ایمیل‌های شغلی یا حرفه‌ای مفید است، و خواهید دید که آنچه می‌نویسید واضح، گویا و صحیح است. بعلاوهٔ این که این برنامه رایگان است.

 

صفحه کلید Gboard

بهترین برنامه‌های صفحه کلید رایگان آیفون

:: رایگان

گوگل صفحه کلید مخصوص آی. او. اس خودش با نام Gboard را ساخته است. Gboard به کاربران این امکان را می‌دهد که سریعاً و بدون توجه به برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنید، یک جستجوی گوگل را از داخل خود صفحه کلید انجام دهند. سپس کاربر می‌تواند نتایج جستجو را با هر کسی که در حال صحبت با اوست به اشتراک بگذارد.

هر چند فقط نتایج استاندارد گوگل نیست - می‌توانید GIF، ایموجی، آدرس، شماره تلفن و موارد دیگر را نیز جستجو کنید. شما حتی می‌توانید GIFهای خود را در داخل خود صفحه کلید طراحی یا ضبط کنید.

نتایج به سبک معمول گوگل و با استفاده از کارت‌ها نمایش داده می‌شود، و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که برای ارسال آن به گیرنده، بر روی کارت ضربه بزنید. همچنین از ویژگی‌های Glide Typing مانند Swype (که اکنون در آی. او. اس متوقف شده است) استفاده می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که به جای ضربه زدن روی کلیدها، انگشت خود را از یک کلید به کلید دیگر بکشد، که این باعث سرعت بخشیدن به روند تایپ کردن می‌شود.

گوگل عملکردهای 3D Touch را نیز به صفحه کلید خود اضافه کرده است.

 

صفحه کلید SwiftKey

بهترین برنامه‌های صفحه کلید رایگان آیفون

:: رایگان

عادلانه این است که بگوییم صفحه کلید پیش‌فرض فعلی آی. او. اس از SwiftKey خط گرفت، همراه با نوار پیشنهادی که در بالای صفحه کلید قرار دارد و سه کلمه پیشنهادی را نشان می‌دهد و می‌توانید با یک ضربه سریع انگشت خود به سرعت تایپ کنید.

این شباهت بین دو صفحه کلید به این معنی است که SwiftKey یک برنامهٔ ضروری برای کاربران آی. او. اس نیست، هر چند اشخاص معدودی هستند که مثل من رنگ‌بندی تیره‌تر آن را ترجیح می‌دهند. این به شما کمک می‌کند تا نوار کلمات پیشنهادی کمی بیشتر مشخص باشد و رنگ‌ها و تم‌های مختلف دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید (اگر چه برخی از آنها مستلزم پرداخت هزینه هستند).

با این حال، SwiftKey هنوز هم از صفحه کلید اصلی آی. او. اس متمایز است، زیرا گزینهٔ flow را نیز ارایه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد که به جای این که جداگانه بر روی هر حرف ضربه بزنید، با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه کلید تایپ کنید. بعضی کاربران واقعاً این روش را دوست دارند - هر چند می‌تواند کمتر مورد استفاده قرار بگیرد - و برنامه نیز رایگان است، بنا بر این دانلود کردن و امتحان کردن آن برای مدتی، هیچ ضرری ندارد.

 

صفحه کلید Fleksy

بهترین برنامه‌های صفحه کلید رایگان آیفون

:: رایگان

صفحه کلید Fleksy ممکن است مانند صفحه کلید آی. او. اس و سایر رقبا نوار کلمات پیشنهادی را نداشته باشد، اما سفارشی‌سازی و افزونه‌های (extensions) زیادی را ارایه می‌دهد که فکر می‌کنیم مفید بوده باشد. این صفحه کلید تم‌ها و اندازه‌های مختلفی از صفحه کلیدهای رنگی را ارایه می‌دهد، و حتی افزونه‌هایی مخصوص GIF، برچسب، ایموجی و موارد دیگر را نیز ارایه می‌دهد. همچنین از حرکاتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند به تایپ کردن بسیار سریع‌تر از حد معمول کمک کند.

استفاده از موتور پیش‌بینی کنندهٔ کلمات آن، زمانی که نوار Space را فشار می‌دهید کار می‌کند، نه زمانی که در حال تایپ کردن یک کلمه هستید، اما تقریباً همیشه به خوبی عمل می‌کند. بعد از کمی کار کردن به آن عادت می‌کنید. بنا بر این، زمانی که کار کردن با آن را یاد بگیرید، با سرعت زیادی تایپ خواهید کرد، با در نظر داشتن و اطمینان از این که Fleksy هر گونه اشتباه شما را اصلاح خواهد کرد.

همچنین می‌توانید نوار Space را پنهان کرده و اندازهٔ صفحه کلید را بزرگ‌تر کنید تا تایپ کردن نیز ساده‌تر شود، و سپس برای اضافه کردن فضای خالی بین کلمات، انگشت خود را به سمت راست بکشید، یا برای اضافه کردن سایر علایم نگارشی، انگشت خود را دو بار بکشید.

 

صفحه کلید TouchPal

بهترین برنامه‌های صفحه کلید رایگان آیفون

:: رایگان

صفحه کلید TouchPal مانند یک صفحه کلید معمولی کار می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به صورت جداگانه بر روی هر حرف ضربه بزنید، اما وقتی به آن عادت کردید می‌توانید به حالت slide بروید و با کشیدن انگشت خود بر روی چندین حرف به صورت مداوم، کلمات خود را تایپ کنید. ما متوجه شدیم که ویژگی تصحیح خودکار آن بسیار کارآمد است، هر چند ظاهراً برتر از برنامه‌های صفحه کلید رقیب نیست.

آن جایی که TouchPal واقعاً متمایز است، در طراحی آن است: طرح‌های رنگی و تم‌های مختلفی، از جمله این تم سبک بازی، وجود دارد که می‌توانید بر روی صفحه کلید اعمال کنید.

همچنین گزینه‌ای برای گرفتن عکس با استفاده از دوربین، یا وارد کردن یک عکس موجود، و سپس استفاده از عکس‌های خود برای ایجاد یک طراحی سفارشی برای صفحه کلید نیز وجود دارد.

همچنین راهنماهای دیگر ما در مورد صفحه کلید را بخوانید:

- نحوه استفاده از صفحه کلید لمسی QuickPath در iOS 13

- روش استفاده از صفحه کلید دیجیتال شناور در iPadOS 13

- بهترین صفحه کلیدهای «آیپد پرو» 2019
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘