بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

8
تیر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 20 دقیقه
0 نظر 2370 بازدید

 بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

در عین حالی که برنامهٔ Mail - یک برنامهٔ رایگان ایمیل که همراه با سیستم عامل مک است - بسیار مناسب است، اما آیا این بهترین برنامهٔ خدمات ایمیل برای مک است؟ ما چندان هم مطمئن نیستیم. در اینجا ما به بررسی بهترین برنامه‌های رایگان پست الکترونیکی برای مک و تعدادی هم خدمات ایمیلی غیر رایگان برای مک که ارزش در نظر گرفته شدن را دارند، خواهیم پرداخت.

-----

سافت‌مک: ما می‌دانیم که این روزها خیلی کم‌تر برنامهٔ ایمیل خود را در مک (و آیفون) باز می‌کنیم. ما همه گفتگوهای کاری خود را به Slack منتقل کرده‌ایم، زیرا ایمیل فقط به یک کابوس تبدیل شده است: هجوم هرزنامه‌ها، 10.000 ایمیل باز نشده و… به خوبی می‌دانید که از چه چیزی حرف می‌زنم.

اما فارغ از استرس ناشی از شلوغ‌کاری ایمیل، مطمئناً در مسایل مربوط به کار و زندگی روزانه، جایی برای ارسال ایمیل وجود دارد. هیچ کس نمی‌خواهد به روزهای نوشتن نامه‌های کاغذی و باجه‌های پستی برگردد، حتی اگر این به معنی خداحافظی با ایمیل‌های ناخواسته باشد. یک راه حل بهتر، پیدا کردن یک نرم‌افزار ایمیلی که می‌تواند شما را به یک حرفه‌ای ایمیل تبدیل کند، است.

ما مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای ایمیل برای مک را ارزیابی خواهیم کرد، و چگونگی عملکرد آنها در زمینه‌های زیر، که فکر می‌کنیم مهم‌ترین آنها هستند را بررسی خواهیم کرد:

  • تنظیم آن چقدر آسان است، آیا می‌توانید چندین آدرس ایمیل داشته باشید، و آیا از پروتکل‌ها و سرویس‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند.
  • تا چه اندازه می‌توانید صندوق ورودی خود را کنترل کنید، با ابزارهایی مانند: Postpone (موکول کردن به بعد)، Send Later (بعداً ارسال شود)، Snooze (تعویق)، Pre-set Responses (پاسخ‌های از پیش تنظیم شده)، Smart Search (جستجوی هوشمند)، Spam Filters (فیلترهای اسپم) و غیره.
  • با چه سرعتی می‌توانید به پیام‌ها پاسخ دهید (Reply کنید) و دسترسی به الگوهای سودمند، پشتیبانی از نشانه‌گذاری، و امضا.
  • سایر ابزارهای مدیریت ایمیل مانند یادآوری کردن و دریافت رسید.
  • آیا می‌توانید یک ایمیل را کنسل (Undo) کنید.
  • ایمیل‌های مهم را با چه سرعتی می‌توانید پیدا کنید.
  • برنامهٔ ایمیل چگونه با برنامه‌های دیگر ادغام می‌شود.
  • این که آیا نسخهٔ موبایل آن برنامه وجود دارد یا خیر.
  • آیا با در نظر گرفتن مسایل امنیتی ساخته شده است.
  • قیمت.

ما با نگاهی به تعدادی از گزینه‌های مدیریت ایمیل رایگان شروع خواهیم کرد، و همچنین برخی از نرم‌افزارهای مدیریت ایمیل خریدنی که قابل توجه هستند را نیز معرفی خواهیم کرد.


نرم‌افزار مدیریت ایمیل Apple Mail

بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

:: رایگان (بخشی از مک.او.اس)

شما هم احتمالاً مانند ما از برنامهٔ Mail که همراه با مک شما است، استفاده می‌کنید. این اصلاً هم برنامهٔ بدی نیست. یکی از مزایای مهم آن این واقعیت ساده است که یک برنامهٔ متناظر هم برای آیفون و آیپد شما دارد - اما چیزهایی خیلی بیشتری در ادغام دستگاه‌های مختلف وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که یک ایمیل را از یک دستگاه به دستگاه دیگر انتقال داده و از همان جایی که کار را رها کرده بودید ادامه دهید.

برنامهٔ Mail همچنین ویژگی‌های مفید مختلفی مانند ابزار Mark Up داخلی را ارایه می‌دهد که می‌توانید از آن برای رسم شکل و تأکید بر قسمت‌های مورد نظر پیوست‌های ایمیل استفاده کنید - و حتی امضای خود را اضافه کنید.

اگر دوست دارید از ایموجی استفاده کنید، به لطف یک میانبر جدید ایموجی در نوار فهرست، می‌توانید این کار را به راحتی در برنامهٔ Mail نسخهٔ موهاوی انجام دهید.

روش‌های مختلفی برای مرتب کردن ایمیل‌ها وجود دارد تا بتوانید آنها را راحت‌تر مدیریت کنید. می‌توانید Mailboxes (یا پوشه‌هایی) را ایجاد کرده و قوانینی را تنظیم کنید که ایمیل‌هایی که به آنها هدایت می‌شوند را مشخص کنید. یکی از ویژگی‌های Mail که ما آن را دوست داریم، گزینهٔ تمایز قایل شدن بین فرستندگان VIP است. به این ترتیب که ایمیل‌های افراد موجود در لیست VIP شما به صندوق ورودی جداگانه‌ای هدایت می‌شوند (به این معنی که می‌توانید تمام موارد دیگر را نادیده بگیرید).

برای یافتن ایمیل‌ها از قسمت Search (جستجو) در بالا سمت راست استفاده کنید. برنامهٔ Mail از جستجوی هشومند برای تعیین ایمیل احتمالی استفاده می‌کند و همچنین پیشنهادهایی را ارایه می‌دهد که ممکن است جستجوی شما را محدودتر کند.

اگر نیاز به ارسال یک پیوست بزرگ دارید اما نمی‌خواهید فضای صندوق ورودی گیرندگان خود را اشغال کنید، برنامهٔ Mail به صورت خودکار پیوست را در ابر ذخیره می‌کند تا توسط دریافت کنندهٔ ایمیل دانلود شود. نیازی به استفاده از برنامهٔ جداگانه‌ای مانند SendBigFile نیست، برنامهٔ Mail این کار را با ویژگی Mail Drop برای شما انجام می‌دهد.

برنامهٔ Mail با انواع مختلفی از حساب‌های ایمیل از جمله iCloud، Exchange و Gmail کار می‌کند، و تنظیم آن آسان است - فقط کافیست Mail را باز کرده، گزینهٔ Mail > Add Account را از نوار منو انتخاب کرده و جزئیات ایمیل خود را وارد کنید. ما آشکارا برای تنظیم Hotmail و outlook. com کمی مشکل داشتیم. بیشتر بخوانید: روش تنظیم هات‌میل (Hotmail) در مک

همچنین برنامهٔ Mail به شدت با مک. او. اس یکپارچه شده است، بنا بر این می‌توانید پاسخ‌هایی را از Notification Centre (مرکز اعلان) ارسال کنید یا با استفاده از ویژگی Share (اشتراک‌گذاری) ایمیل از طریق برنامهٔ دیگری ارسال کنید.

برنامهٔ Mail مک. او. اس یک پکیج ایمیل بسیار مناسب است که دارای بسیاری از ویژگی‌های مفید است و به لطف ادغام با مک. او. اس و آی. او. اس، در تمام دستگاه‌های شما و سایر برنامه‌های دیگر اپل به صورت یکپارچه‌ای عمل می‌کند. بسیار آسان خواهد بود که فقط از Mail استفاده کنید، اما اگر درگیری‌های ارسال ایمیل شما غیر قابل تحمل شده است، یا فکر می‌کنید که می‌توانید از برخی ویژگی‌های اضافی مانند کنسل کردن ارسال ایمیل یا امکان سنجاق کردن ایمیل‌های مهم استفاده کنید، تعداد زیادی برنامه‌های مدیریت ایمیل دیگر نیز وجود دارند که ارزش توجه را دارند.

در ادامه قصد داریم آنچه را که فکر می‌کنیم بهترین گزینه‌های رایگان مدیریت ایمیل هستند، به همراه تعدادی از گزینه‌های خریدنی را بررسی کنیم.


نرم‌افزار مدیریت ایمیل Spark

بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

:: رایگان

Spark یک برنامهٔ ایمیل از Readdle است. این برنامه توسط اپل امتیازدهی شده است، و به آن یک جایزهٔ منتخبین داده است. Readdle ادعا می‌کند که Spark می‌تواند «صندوق ورودی شما را در چند ثانیه تمیز کند»، که مطمئناً برای ما ضروری است.

تنظیم کردن آن نسبتاً آسان است، هر چند اگر از آی‌کلود استفاده می‌کنید از برخی قسمت‌ها صرف نظر کنید. برای استفاده از Spark همراه با آی‌کلود، باید یک رمز عبور اختصاصی برای برنامه ایجاد کنید و برای انجام این کار، شما نیاز به Two-Factor Authentication (تأیید هویت دو عاملی) دارید.

بر روی Generate an app-specific password (ایجاد یک رمز عبور اختصاصی) کلیک کنید و صفحه وب اپل آیدی در مرورگر شما باز خواهد شد. لازم است تا رسیدن به Security به پایین اسکرول کنید و سپس بر روی Generate Password (تولید رمز عبور) کلیک کنید. به رمز عبور خود یک برچسب بدهید، به عنوان مثال Spark، و بر روی Create (ایجاد) کلیک کنید. اکنون رمز عبور مخصوص برنامه ظاهر می‌شود و شما فقط باید آن را کپی کرده و در برنامه وارد کنید. بر روی Add Account (افزودن حساب) کلیک کنید و مراحل تأیید شروع خواهد شد. ممکن است این روند را ناامید کننده بدانید، اما این یکی از اقدامات امنیتی اپل است که برای ایمنی خودمان باید آن را قبول کنیم.

زمانی که وارد برنامه می‌شوید متوجه خواهید شد که صندوق ورودی شما به بخش‌های مختلفی از جمله Personal (شخصی)، Notifications (اعلان‌ها)، Newsletters (خبرنامه‌ها)، Pins (سنجاق شده‌ها) و Seen (مشاهده شده‌ها) تقسیم شده است. از همان ابتدای کار استرس کم‌تری داشتیم، زیرا احساس می‌کردیم موضوعاتی که اهمیت داشته‌اند تفکیک شده‌اند تا بتوانیم بلافاصله روی آنها تمرکز کنیم.

ایمیلی را باز کنید و گزینهٔ Pin (سنجاق) را مشاهده خواهید کرد - که مشابه انتخاب Flag یک ایمیل در برنامهٔ Mail است، اما بیشتر مانند روشی است که می‌توانید یک یادداشت را در Notes یا یک صفحه وب را در سافاری Pin کنید. این یک راه آسان برای جدا کردن ایمیل‌های مهم است تا بتوانید به سرعت آنها را پیدا کنید - فقط همه چیز را سنجاق نکنید.

همچنین شما گزینهٔ Snooze (تعویق) را دارید که فکر می‌کنیم ایدهٔ خوبی است. ما تمایل داریم که با باز کردن ایمیل‌ها به «مدیریت» ایمیل خود بپردازیم، نگاهی به آنها بیندازیم و ببینیم که آیا لازم است سریعاً کاری در مورد آنها انجام دهیم یا خیر، و سپس برخی از آنها را Mark as Unread (علامتگذاری به عنوان خوانده نشده) کنیم تا بعداً و در فرصتی مناسب در مورد آنها اقدام کنیم. مشکلی که در این روش وجود دارد این است که ایمیل‌های خوانده نشدهٔ ما اغلب از 2.143 فراتر می‌رود. با استفاده از Spark می‌توانیم یک ایمیل را تا امروز، فردا، هفتهٔ بعد، یک روزی، یا یک تاریخ مشخصی به تعویق بیندازیم.

اگر به قسمت پایین یک ایمیل بروید، یکی دیگر از ویژگی‌های زبردستانه را خواهید دید. در اینجا دکمه‌هایی برای Reply (پاسخ دادن)، Forward (ارسال کردن) و Quick Reply (پاسخ سریع) را مشاهده خواهید کرد. Quick Reply کمی شبیه به روش پاسخگویی به پیام‌های متنی یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی با یک Like یا Love است، همراه با افزودن پاسخ‌هایی مانند Great Idea یا Call Me. ما این روش را دوست داریم، اما این نوع پاسخ‌ها احتمالاً برای ایمیل کاری مناسب نیستند.

برخی حرکت‌های کشیدن دست وجود دارد که می‌توانید برای مدیریت سریع ایمیل‌های خود استفاده کنید. کشیدن سریع انگشت از چپ به راست باعث تغییر از Read (خوانده شده) به Unread (خوانده نشده) خواهد شد. کشیدن طولانی انگشت از چپ به راست، یک ایمیل را بایگانی می‌کند. یک حرکت کوتاه از سمت راست، یک ایمیل را Pin (سنجاق) می‌کند. و کشیدن طولانی انگشت از سمت راست، ایمیل را حذف خواهد کرد. ما کمی نگران شدیم، چون چیزی را که می‌خواستم سنجاق کنیم را به صورت تصادفی حذف کردیم. در واقع شما می‌توانید نتیجهٔ کشیدن نوک انگشت را تغییر دهید، اما در حقیقت ما نتوانستیم Swipe Actions را به کار گیریم.

Templates (الگوها) یکی دیگر از ویژگی‌های مفید است. اگر اغلب اوقات ایمیل‌های یکسان یا مشابهی را ارسال می‌کنید، می‌توانید آن را در Templates ذخیره کرده و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های سودمند، گزینهٔ Send Later (بعداً ارسال شود) است. اگر معمولاً در اواخر شب ایمیل‌های خود را چک می‌کنید، از یک طرف نمی‌خواهید در آن موقع شب پاسخ ایمیل را ارسال کنید چون نمی‌خواهید که طرف مقابل را مجبور کنید ساعت 11 شب به شما پاسخ دهد، و از طرف دیگر هم اگر پاسخ ندهید ممکن است فردا پاسخ دادن به آن ایمیل را فراموش کنید، اینجاست که Send Later به کمک شما می‌آید. می‌توانید انتخاب کنید که امروز ولی در زمانی دیگر، یا عصر امروز یا فردا ارسال شود و یا یک تاریخی را در تقویم انتخاب کنید.

بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

گزینهٔ تنظیم یادآوری نیز وجود دارد - به این صورت که اگر پاسخ ایمیلی را که ارسال کرده‌اید دریافت نکرده‌اید، مثلاً یک هفتهٔ بعد، می‌توانید یک هشدار دریافت کنید که به شما یادآوری می‌کند که به آنها یادآوری کنید تا پاسخ ایمیل شما را بدهند. این می‌تواند واقعاً مفید باشد.

برنامه دارای یک تقویم داخلی است که با iCloud و Gmail کار می‌کند. همچنین از iCloud، Google، Yahoo، Exchange، Outlook، و IMAP پشتیبانی می‌کند.

برنامه رایگان است، اما می‌توانید برای ویژگی‌های مختلف متمرکز بر کار گروهی و فضای ذخیره‌سازی اضافی، هزینهٔ ماهیانه‌ای برای هر کاربر پرداخت کنید.


نرم‌افزار مدیریت ایمیل eM Client for Mac

بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

:: رایگان

eM Client مدت‌ها یک سرویس دهندهٔ ایمیل رایگان برای ویندوز بوده است، اما در ژانویه سال 2019 نسخهٔ مک آن نیز عرضه شد! توسعه دهندگان آن می‌گویند که کاملاً در سیستم عامل ادغام شده است و با Calendar، Mail و Contacts کار می‌کند.

ما مشکل تنظیم حساب آی‌کلود خود با آن را داشتیم - این بار پیامی مبنی بر Server says “Unauthorized (سرور می‌گوید «غیرمجاز» است) وجود داشت. ما به صفحهٔ اپل آیدی برگشتیم و رمز عبور مخصوص برای برنامه‌ای دیگر را ایجاد کردیم. این دفعه چند بار طول کشید اما سرانجام موفق شدیم.

پس از باز کردن برنامه، بلافاصله یک یادآوری را به ما نشان داد مبنی بر این که چند هزار روز از آخرین بازدید شما گذشته است. ما کنجکاور شدیم که این اطلاعات را از کجا به دست آورده است، که به نظر می‌رسد به لطف ادغام با برنامهٔ Reminders اپل که از آن به عنوان لیستی از کارهایی که باید انجام دهیم (Todo) استفاده می‌کنیم و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، متوجه شده است.

Reminders (یادآوری‌ها) ی خود را در بخش Tasks (وظایف/کارها) پیدا خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید تمام یادآوری‌های خود را در یک برنامهٔ دم‌دستی مفید پیدا کنید که نه تنها قابلیت تعویق یادآوری را همچون مورد مک. او. اس برای مدت 5 دقیقه، و یک ساعت، و تا فردا را دارد، بلکه برای 10.15، 20.30 دقیقه و غیره را نیز اضافه دارد. این همان چیزی است که ما آرزویش را داریم! اگر فقط این قدر باگ نداشت! در حالی که ما مشغول نوشتن در مورد این نرم‌افزار هستیم، نرم‌افزار به خودی خود و هر چند دقیقه یک بار در مورد قرارهایی که ما در سال 2016 داشته‌ایم به ما یادآوری می‌کند… اندکی آزار دهنده است.

در کنار برگهٔ Tasks (وظایف)، Calendar (تقویم) را با همهٔ قرارها و رویدادهایی که قبلاً به آن اضافه کرده‌اید؛ و Contacts (مخاطبین) با کارت‌هایی برای همهٔ مخاطبین، و البته Mail را پیدا خواهید کرد.

ایمیل بر اساس روز مرتب می‌شود، بنا بر این می‌توانید در یک نگاه ببینید که از نیمه شب تا اکنون چه ایمیل‌هایی وارد شده است. مانند Mail می‌توانید ایمیل‌هایی را با پرچم‌های رنگی مختلف علامتگذاری کنید، به جز این که می‌توانید نام Flag (پرچم) را تغییر دهید، بنا بر این اساساً می‌توانید سیستم برچسب زدن خود را ایجاد کنید.

ما Agenda (برنامهٔ کار / دستور جلیه) را که در سمت راست صفحهٔ ایمیل اصلی ظاهر می‌شود را دوست داریم. در اینجا می‌توانید ترکیبی از رویدادها و یادآوری‌های تقویم خود و همچنین ایمیل‌هایی را که پرچم‌گذاری کرده‌اید را مشاهده کنید. این به قدری مفید است که با دیدن آن تصمیم گرفتیم که حقیقتاً از استفاده از Mail دست کشیده و از eM Client استفاده کنیم. هر چند که سیستم VIP برنامهٔ Mail را از دست خواهیم داد، که اساساً به این صورت است که می‌توانیم ایمیل‌های افراد مهم را به یک پوشهٔ جداگانه هدایت کنیم و فقط آنها را مرور کنیم.

در زیر Agenda بخش مفید دیگری به نام Invitations (دعوت‌ها) وجود دارد. وقتی افرادی قرارهایی را به تقویم شما اضافه می‌کنند اعلان‌های آنها را در اینجا دریافت خواهید کرد. حقیقتاً برای مرور اجمالی بسیار سودمند است. همچنین یک بخش Chat (گفتگو) پیدا خواهید کرد که از Google، Facebook و Jabber پشتیبانی می‌کند.

این برنامه‌ای در حال پیشرفت است، اما احساس می‌کنم که خبر از چیزهایی خوبی در آینده می‌دهد و این می‌تواند تبدیل به یک برنامهٔ ایمیل جایگزین Mail برای مک شود.


نرم‌افزار مدیریت ایمیل Thunderbird

بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

:: رایگان

موزیلا (Mozilla) را احتمالاً به عنوان توسعه دهندهٔ مرورگر فایرفاکس (Firefox) می‌شناسید، اما این شرکت یک کلاینت ایمیل به نام Thunderbird (تاندربرد) را نیز تولید می‌کند. با این حال، در سال 2016 توسعهٔ Thunderbird از فایرفاکس جدا شد. توسعه همچنان ادامه دارد، اما هنوز مشخص نیست که در آینده چه خواهد شد.

همچون تنظیم Spark، برنامهٔ Thunderbird نیز برای کار با آی‌کلود نیاز به رفتن به صفحهٔ اپل آیدی و ایجاد یک رمز عبور مخصوص برنامه دارد، به جز این که برنامه هیچ نشانه‌ای مبنی بر این که باید این کار را انجام دهیم به ما نداد. فقط به این دلیل که ما تجربهٔ کار با Spark را داشتیم، زمانی که در حین تنظیم Thunderbird به ما گفت که رمز عبور ما نادرست است، دلیل آن را متوجه شدیم.

این طور احساس می‌شود که طراحی Thunderbird کمی قدیمی است، اما برخی از ویژگی‌های جدید نیز وجود دارد که مفید هستند. به عنوان مثال، Tags (برچسب‌ها) یک ویژگی مفید است که به شما این امکان را می‌دهد تا ایمیل‌ها را به عنوان Important (مهم)، Personal (شخصی)، Work (کاری)، ToDo (برای اقدام) یا Later (بعداً) برچسب‌گذاری کنید، و سپس بتوانید تمام ایمیل‌های برچسب خورده یا فقط آنهایی را که در یک دستهٔ خاص قرار دارند را مشاهده و مرور کنید. همچنین می‌توانید برچسب‌های خود را ایجاد کنید، بنا بر این می‌توانید برچسب‌های متمرکز بر یک پروژه را اضافه کنید، و می‌توانید بیش از یک برچسب را به یک ایمیل اختصاص دهید. اگر شما هم مثل ما از برچسب‌ها در مک. او. اس برای یافتن فایل‌های مربوط به یک پروژه استفاده می‌کنید، برایتان سؤال پیش خواهد آمد که چرا اپل آن را در Mail اجرا نکرده است. نزدیک‌ترین چیزی که در Mail به برچسب‌ها نزدیک است، پرچم‌های رنگی مختلف است (اگر می‌توانستید به جای قرمز، زرد و غیره، اسمی را به پرچم‌ها اختصاص دهید، پرچم‌گذاری Mail بسیار ساده‌تر خواهد بود).

بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

برچسب‌ها (Tags) تنها ویژگی برای آسان‌تر یافتن ایمیل‌های خاص نیست. در زیر فیلد Search (جستجو) یک Filter (فیلتر) فیلد پیام‌ها وجود دارد که کمی متفاوت با Search کار می‌کند. یک عبارت جستجو را در فیلد Search تایپ کنید و یک برگهٔ جدید باز خواهد شد که متن هر ایمیلی در صندوق ورودی شما که شامل آن عبارت باشد را نشان می‌دهد. اما اگر از فیلد Filter استفاده کنید، فقط ایمیل‌ها را مشاهده خواهید کرد.

ما ایدهٔ Tabs (برگه‌ها) را دوست داریم، که مانند برگه‌ها در فایرفاکس عمل می‌کند و شما می‌توانید بیش از یک ایمیل را به صورت همزمان باز کنید و در عین حال صفحه‌ای به هم ریخته نداشته باشید.

متوجه خواهید شد که تصاویر به صورت پیش‌فرض در ایمیل‌های شما ظاهر نمی‌شوند. این به دلایل حفظ حریم خصوصی و امنیت است - با نمایش ندادن تصاویر، فرستندهٔ ایمیل پیامی مبنی بر این که شما در حال مشاهدهٔ ایمیل هستید را دریافت نخواهد کرد. این طرز نمایش می‌تواند مرور ایمیل‌ها را کمی کسل کننده کند، بنا بر این اگر بخواهید می‌توانید دوباره آن را روشن کنید.

Thunderbird تقویم یکپارچه شده و ویژگی‌های گفتگو را نیز ارایه می‌دهد. لازم است که حساب گفتگو را تنظیم کنید، و می‌توانید با استفاده از Twitter، Google Talk، IRC یا XMPP (Jabber این کار را انجام دهید. این برنامه پیش از این فیدهای RSS را نیز ارایه می‌داد، اما دیگر این کار را نمی‌کند.

مشکل Thunderbird این است که استفاده از آن چندان هم شهودی نیست. ویژگی‌های قدرتمندی در این برنامه وجود دارد، اما شما اول باید ببینید که آنها در کجا هستند و سپس یاد بگیرید که چگونه از آنها استفاده کنید. اگر یک برنامهٔ ایمیل با کاربری آسان می‌خواهید، این آن برنامه نیست.


نرم‌افزار مدیریت ایمیل Boxy

بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

ما در اینجا به صورت خلاصه به Boxy اشاره خواهیم کرد، زیرا این گزینه مورد علاقهٔ کسانی است که می‌خواهند Gmail را از وب به برنامه‌ای در مک بیاورند. بدون شک مدیریت Gmail در Boxy نسبت به UI مبتنی بر وب آسان‌تر است. این برنامه در اصل یک کلاینت غیررسمی Inbox برای مک است که ویژگی‌هایی مشابه Inbox گوگل (دسته‌بندی کردن خودکار پیام‌های مشابه و یادآوری رویدادها) را به همراه چند مورد اضافی دیگر را ارایه می‌دهد.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های Boxy امکان شروع نوشتن یک ایمیل بر روی یک دستگاه که می‌تواند مک شما باشد و سپس ادامهٔ نوشتن آن در آیفون شما است. این مانند ویژگی دست به دست کردن (handoff) اپل است، به جز این که برای برقراری ارتباط بین دستگاه‌ها از بلوتوث و وایفای استفاده نمی‌کند - به صورت خودکار و فوری همگام‌سازی می‌شود. همچنین حالت جالب Reader را نیز ارایه می‌دهد، که همه چیز را از متن ایمیل جدا می‌کند و یک تجربهٔ خواندن راحت‌تر و بدون حواس‌پرتی را فراهم می‌کند.

مشکل اینجاست که گوگل در مارس 2019 دیگر از Inbox در Gmail استفاده نکرد، بنا بر این برنامه‌هایی مانند Boxy دیگر کار نخواهند کرد.


نرم‌افزار مدیریت ایمیل Polymail

بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

:: ماهیانه 10 دلار

برنامهٔ Polymail شبیه Spark است و تقریباً هر آنچه را که شما در یک برنامهٔ واحد بخواهید را ارایه می‌دهد. پیش از این نسخه‌ای رایگان از این برنامه وجود داشت که بسیاری از ویژگی‌ها را شامل می‌شد، اما آن روزها دیگر گذشته‌اند، اکنون قیمت آن از ماهیانه 10 دلار برای نسخهٔ Basic شروع می‌شود. حداقل یک نسخهٔ آزمایشی 14 روزه هنوز وجود دارد.

این برنامه که هم برای آی. او. اس و هم برای مک در دستر است، طیف وسیعی از ابزارهای پیشرفتهٔ بهره‌وری از جمله Email Tracking (ردیابی ایمیل)، Send Later (بعداً ارسال شود) و Read Later (بعداً خوانده شود) و همه در یک رابط کاربری منظم را ارایه می‌دهد. شما می‌توانید اطلاعات دقیقی از جمله تعداد دفعات مشاهدهٔ ایمیل و زمان مشاهدهٔ آن را دریافت کنید. همچنین اطلاعات مفیدی از جمله این که آیا پیوست دانلود شده است یا خیر، و این که اگر دانلود شده چه موقعی دانلود شده است، و همچنین مسدون کردن هر ویژگی ردیابی در ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنید را ارایه می‌دهد.

همچنین Contact Profiles (پروفایل مخاطبین) را پیدا خواهید کرد که در کنار ایمیل ظاهر می‌شوند، همراه با تمام اطلاعاتی که می‌توانید در مورد آن شخص به صورت آنلاین پیدا کنید - اطلاعات LinkedIn، اطلاعات Twitter، عکس‌ها، شغل فعلی و غیره. آن را چیزی مثل فیسبوک اما برای ایمیل ببینید. همچنین ارتباطات قبلی شما با آن شخص و هر فایلی را که به اشتراک گذاشته‌اید را ارایه می‌دهد.

یک گزینهٔ Follow Up مفید نیز وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد روزهای مورد نیاز خود برای پیگیری کردن ایمیل خود را تنظیم کنید.

ضمناً، قبل از ارسال ایمیل (البته در حد چند ثانیه) درنگ می‌کند. تنها افت نزولی آن چیست؟ در حالت آفلاین عملکر خوبی ندارد، و هنگامی که هنوز در برنامهٔ ایمیل محلی هستید، گاهی اوقات ایمیل‌ها می‌توانند از Polymail ناپدید شوند.


نرم‌افزار مدیریت ایمیل Newton

بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

:: نسخهٔ آزمایشی رایگان؛ سالیانه 49.99 دلار

اگر Polymail به درد شما نمی‌خورد، ممکن است Newton بتواند شما را وسوسه کند. مانند Polymail و سایر کلاینت‌های معرفی شده در اینجا، این برنامه هم یک نسخهٔ رایگان و هم یک نسخهٔ پولی از برنامهٔ خود را از طریق اشتراک ماهیانه و ویژگی‌های عمیق‌تری را برای کاربران حرفه‌ای ایمیل ارایه می‌دهد. Newton تمام قابلیت‌هایی را که از یک برنامهٔ ایمیل سطح بالا انتظار دارید، از جمله ردیابی ایمیل، نمایش پروفایل کاربر، بعداً ارسال شود، قابلیت جستجوی پیشرفته و موارد دیگر را ارایه می‌دهد.


این برنامه با تعدادی از SuperChargers ارایه شده است که هدف آنها ارتقاء تجربهٔ کار با ایمیل شما، با انجام کارهایی مانند پاک کردن ایمیل‌های شبکه‌های اجتماعی و خبرنامه‌ها است که به شما این امکان را می‌دهد تا بر روی ایمیل‌های شخصی متمرکز شوید، یا یک یادآوری پاسخ را تنظیم کنید تا اگر پس از چند روز از دریافت کنندهٔ ایمیل پاسخی دریافت نکردید به شما یادآوری کند.

برنامهٔ Newton همچنین با ارایهٔ مجموعه‌ای چشمگیر از ویژگی‌های متمرکز بر ایمیل، ادغام با چندین ارایه دهندهٔ سرویس ایمیل از جمله Salesforce، Trello، OneNote و Evernote را در اختیار شما قرار می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوا را به صورت مستقیم از ایمیل در سایر سرویس‌ها ذخیره کنند. یک لینک دارید که بعداً باید آن را بررسی کنید. بدون ترک کردن برنامه به راحتی آن را به حساب Pocket خود اضافه کنید.

هنگام ثبت نام از طریق برنامهٔ مک. او. اس، آی. او. اس، اندروید یا ویندوز، می‌توانید یک نسخهٔ آزمایشی دو هفته‌ای رایگان دریافت کنید. اما پس از آن، باید یک هزینهٔ اشتراک سالیانهٔ 39.99 پوند / 49.99 دلاری را بپردازید.


نرم‌افزار مدیریت ایمیل Airmail 3

بهترین برنامه‌های رایگان ایمیل برای مک

:: 9.99 دلار

Airmail یک کلاینت Mail مک مشهور است و تجربهٔ مشابهی را دارد، چه با استفاده از تنها یک حساب ایمیل و یا چند حساب - ایده‌آل برای کسانی که دارای چندین آدرس ایمیل برای کار و بازی هستند. این برنامه با یک رابط کاربری مسطح و شفاف و کاملاً مدرن طراحی شده است.

همچون برنامهٔ پیش‌فرض Mail، این برنامه نیز دارای ویژگی VIP است که به شما این امکان را می‌دهد تا ایمیل‌هایی را که مهم‌تر از ایمیل‌های عمومی هستند را فیلتر کنید، به این معنی که دیگر ایمیل‌های مهم را از دست نخواهید داد. می‌توانید خواندن ایمیل‌ها را تعویق بیندازید، یا زمان دیگری را برای ارسال ایمیل انتخاب کنید. و از همه بهتر این که، می‌توانید از ویژگی Undo Send (حذف کردن ایمیل ارسال شده) استفاده کنید - هر چند که این کار فقط در صورتی انجام شدنی است که ایمیل خود را با یک تأخیر ارسال تنظیم کرده باشید.

همچنین بخوانید:

- روش اضافه کردن ایمیل به مک‌بوک یا مک

- روش تنظیم و ارسال ایمیل در آیفون و آیپد

- روش بازیابی ایمیل‌های حذف شده در آیفون یا آیپد
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘