ویرایش جدید اپل واچ ؛ نسخه سرامیکی اپل واچ در سری 5 مجددا طراحی شد

6 مهر 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 3 دقیقه
2093 بازدید

پس از عدم حضور نسخه سرامیکی در اپل واچ سری 4، اپل واچ سری 5 مجددا با نسخه سرامیکی همراه خواهد بود. این بدان معنی است که این برای اولین بار از سال گذشته است که نسخه سرامیکی مجدد طراحی می‌شود و با یک ظاهر جدید و خیره کننده همراه است.

اپل با شروع سری 5 اپل واچ، تیتانیوم را اضافه می‌کند و علاوه بر آلومینیوم و فولاد ضد زنگ، سرامیک را به عنوان گزینه‌های ماده مورد نظر برای طراحی اپل واچ سری 5 باز می‌گرداند. تیتانیوم در دونوع فلزی، یکی نقره‌ای و دیگری space black قرار دارد. سرامیک، با همان رنگ سفید که با اپل واچ سری 2 و سری 3 دیدیم باز می‌گردد، و هیچ نسخه سرامیکی خاکستری، مانند اپل واچ سری 3 مشاهده نمی‌شود.

هر دو مدل سرامیکی و تیتانیومی در مجموعه Apple Watch Edition قرار دارند، اگرچه پکیج های  سری 5 کمتر از آن چیزی است که در سری 2 و سری 3 دیده بودیم. هر دو نسخه اپل واچ شامل یک بند اسپرت در جعبه علاوه بر بندیست که شما هنگام خرید انتخاب می‌کنید (مثل مجموعه Hermès).

اما امسال دو چیز از دست رفته است: در مدل‌های Apple Watch Edition، داک شارژ مغناطیسی اپل و یک کتاب ویژه در مورد چگونگی ساخت متریال آن، هر دو در سری 5 غایب هستند. احتمالاً برای همسان سازی یک جعبه استاندارد برای همه ساعتها، اما داک شارژ مغناطیسی 79 دلاری را می‌توان جداگانه خریداری کرد.

در اینجا نگاهی به بسته بندی سری 5 Apple Watch Edition می‌اندازیم که همان شکل سری 4 را دارد:

Apple-Watch-Edition-Series-5-ceramic-1

Apple-Watch-Edition-Series-5-ceramic-2

Apple Watch Edition گروه بسته بندی شده Sport را در جعبه اصلی قرار می‌دهد و شامل بندهای کوچک / متوسط ​​و متوسط ​​/ بزرگ است (کوچک/متوسط برای 40 میلی متر و متوسط/بزرگ برای 44 میلی متر)

زیر جعبه اصلی بندی است که هنگام خرید انتخاب شده است. می‌توانید Apple Watch Edition را با بند‌های Sport Loop، Leather Loop، Milanese Loop، Link Bracelet یا Band Sport خریداری کنید.

Apple-Watch-Edition-Series-5-ceramic-4 

از آنجا که این اولین بار است که اپل واچ با طراحی مجدد سرامیکی عرضه  می‌شود، این نسخه اپل واچ سری 5 ظاهری کاملا متفاوت از نسخه سرامیکی سری 3 دارد. درپوش پشتی از آلومینیوم و فولاد به تمام سرامیک تغییر کرده. ایجاد یک کنتراست قوی با سرامیک سفید.

 Apple-Watch-Edition-Series-5-ceramic-14

با اپل واچ سرامیکی سری 5،  Digital Crown (دکمه پیچی بغل ساعت)   ظاهری جدید  دارد. مدل سرامیکی اصلی دارای درپوش مشکی در داخل تاج سفید بود، سپس نسخه دوم سرامیک مانند سایر ساعتهای سلولار به کلاه قرمز تغییر یافت. نسخه جدید - که شامل یک حسگر قلب برقی برای برنامه ECG است - دارای یک کلاه سیاه ظریف‌تر با یک حلقه مایل به قرمز است.

 Apple-Watch-Edition-Series-5-ceramic-5

خط جدیدی از رنگ‌های بند Sport Loop در ماه جاری با اپل واچ سری 5 آغاز شد، از جمله آپشن دو تن رنگی، مانند گزینه جدید Anchor Grey که در اینجا مشاهده می‌شود.

 Apple-Watch-Edition-Series-5-ceramic-7

نسخه سرامیکی Apple Watch Edition هنوز شامل یک بند ویژه Sport با یک پین سرامیکی است که به طور جداگانه فروخته نمی‌شود. اپل در ابتدا ساعت سرامیکی را با رنگ off-white به نام Cloud ست
می کرد، سپس نسخه Soft White که در زیر می‌بینید با سری 3 معرفی شد.

 Apple-Watch-Edition-Series-5-ceramic-12

نسخه سرامیکی اپل واچ سری 5  در دو اندازه 40 میلی متر و 44 میلی متر عرضه می‌شود و بسته به انتخاب بند از 1299 دلار تا 1749 دلار قیمت دارد. اپل واچ سری 5 در سایر موارد با 399 دلار شروع می‌شود. نمایشگرهای بزرگتر و مدلهای سلولار از قیمت بالاتری برخوردار هستند، اما مواد سازنده نسخه‌های مختلف یکسان هستند.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘