اپل واچ 4 به پایین ترین قیمت خود رسید!

26 شهریور 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 2 دقیقه
2485 بازدید

پس از انتشار اپل واچ ۵، اپل واچ ۴ به طرز باور نگردنی تخفیف خورد. این کمترین قیمتی است که تا کنون دیده شده است.

اپل به تازگی سه شنبه 10 سپتامبر اپل واچ سری 5 را راه اندازی کرد. قیمت آن از 399 پوند شروع می شود. اما با انتشار اپل واچ ۵، تولید اپل واچ ۴ را متوقف کرد.

خبر خوب این است که شما هنوز هم می توانید ساعت 4 را از سایر خرده فروشان - و با تخفیف شدید - انتخاب کنید. ارزان ترین قیمتی که هم اکنون شاهد آن هستیم از BT و Amazon است ، جایی که سری Watch 4 با GPS (44 میلی متر) 369 پوند است ، 60 پوند تخفیف از قیمت اصلی 429 پوند RRP. ارزان ترین قیمتی که تاکنون دیده شده است.

همچنین در همان مدل تخفیف 50 پوندی از کرایز وجود دارد که 379 پوند آن است.

اگر به دنبال اپی واچ 40 میلی متر با GPS هستید ، آمازون با 339 پوند به فروش می رساند ، در حالی که AO آن را با 349 پوند در اختیار دارد. قیمت اصلی این مدل RRP 399 پوند بود.

اپل واچ سری 4 (4.5 ستاره از 5) ، که فقط در سال گذشته راه اندازی شد ، ساعت سری 2017 مدل 2017 را با افزایش سرعت و فضای صفحه نمایش به همراه یک بدنه مسطح تر ، بلندگو بلندتر و شماره گیری بهتر ارتقا داد. ساعت 4 همچنین ویژگی های سلامتی و ایمنی مانند تشخیص سقوط و یک حسگر الکترونیکی پیشرفته قلب را معرفی کرده است که می تواند فعالیت کم یا نامنظم قلب را تشخیص دهد. با تمام این ویژگی ها و پیشرفت ها ، یکی از تنها اشکالات آن نقطه قیمتی بود ، اما تخفیف های فعلی باید این نگرانی را کاهش دهد.

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘