پیش بینی محصول جدید اپل 2019-2020

22 شهریور 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 12 دقیقه
1549 بازدید

ما شایعات را بررسی می کنیم و بحث می کنیم که کدام یک از محصولات جدید اپل ممکن است در رویداد بعدی راه اندازی اپل از جمله آیفون های جدید ، iPad و Mac ها و تاریخ عرضه آنها ظاهر شود. دریابید که اپل با چه موارد بعدی عرضه می شود ، و این شرکت قبلاً در سال 2019 چه چیزهایی را رونمایی کرده است.

اپل تاکنون سه رویداد بزرگ را در سال 2019 برگزار کرد و محصولات جدید زیادی را نیز به بازار عرضه کرد ، اما هنوز هم بسیاری از محصولات شایعه اپل رونمایی می شوند که می توانیم قبل از پایان سال 2019 شاهد آن باشیم.

در این مقاله نگاهی خواهیم داشت که قبل از حرکت به سال 2020 و اینکه محصولات جدید اپل در سال آینده چه چیزی را می توان از اپل در سال 2019 انتظار داشت. اما در ابتدا ما به آنچه که اپل در سال 2019 راه اندازی کرده است ، دوباره نگاه خواهیم کرد.

 

چیزی که اپل در سال 2019 راه اندازی کرد

iPhone 11: جانشین آیفون Xr با صفحه نمایش 6.1 اینچی و دارای دو دوربین عقب است.

iPhone 11 Pro: یک جانشین 5.8 اینچی iPhone XS با یک دوربین عقب سوم است.

iPhone 11 Pro Max: جانشین 6.5 اینچی iPhone XS Max ، همچنین با یک دوربین عقب سوم.

اپل واچ سری 5: گزینه جدیدی برای مورد تیتانیوم ، یک صفحه نمایش همیشه روشن و یک قطب نمای داخلی.

iPad 10.2in: مدل جدید نمایشگر بزرگتری دارد ، اما چیز دیگری در مقایسه با مدل 2018 تغییر نکرده است.

"جدید" MacBook Air: قیمت پایین ، صفحه نمایش کمی بهبود یافته ، بدون تغییر در مشخصات.

MacBook Pro: تنظیمات جدید بازسازی شده است ، اکنون مدل بالای این مدل 8 هسته ای را ارائه می دهد ، در حالی که مدل های سطح ورودی اکنون دارای نوارهای لمسی و مشخصات مناسب هستند.

iPod touch: شاید فکر کرده اید که آیپد ایکتیک یادگار زمان دیگری است. با وجود مدل جدیدی که در ماه مه به بازار عرضه شد ، هنوز اپل هنوز حاضر نیست از این کار کناره گیری کند.

AirPods 2: به روزرسانی هدفون های بی سیم اپل به معنای شارژ آنها به صورت بی سیم است ... متأسفانه هیچ محصول AirPower از اپل برای شارژ آنها وجود ندارد زیرا این شرکت آن پروژه قبلی را اعلام کرده است.

iMac: iMac در ماه مارس ، بیش از یک سال پس از به روزرسانی قبلی ، به روز شد. سطح ورودی iMac هنوز بدون تغییر است و فاقد صفحه نمایش شبکیه است.

iPad Air و iPad mini: این iPad ها در ماه مارس به روز شدند - تعجب بزرگ اینجا بازگشت Air بود.

خدمات اشتراک: ما از قبل می دانیم که سال 2019 ، سالی خواهد بود که اپل ارائه دهنده خدمات خود را گسترش می دهد زیرا این شرکت برنامه های خود را برای اپل تی وی ، اخبار ، اپل آرکید و حتی یک اپل کارت اعلام کرده است ، زیرا در حال حاضر به دنبال راه های جایگزین برای کسب درآمد است. یک بازار اشباع به این معنی است که می تواند به فروش آیفون کمتر اعتماد کند.

در سال 2019 هنوز هم محصولات جدید هیجان انگیز جدید اپل وجود دارد که حداقل یک رویداد ویژه دیگر در آن وجود دارد ، اما قبل از اینکه به آنچه اپل در سال 2019 راه اندازی خواهد شد برویم ، یک محصول وجود دارد که اپل دوباره به بازار برگردانده است:

MacBook: مک بوک توسط اپل متوقف شده است. اکنون که اپل به MacBook Air جان بخشیده است ، دیگر نیازی به مک بوک نیست که مانند یک رقیب کم هزینه تر و ارزان تر Air ، یک سری خط را اشتباه گرفته است. با نگاه به آینده ممکن است شاهد بازگشت مک بوک باشیم ، اما اکنون دیگر از بین رفته است.

 

اپل در سال 2019 چه چیز دیگری را منتشر می کند؟

اپل پیش از این در کنفرانس Mac Pro و همراهی آن Pro Display در WWDC 2019 به ما اعطا کرده بود ، اما  تمام دستگاه های شایعه دیگر که تاکنون اپل رونمائی نکرده است را فراموش نکنیم. شایعات برای  16 اینچ MacBook Pro در حال گرم شدن هستند.

ما کلاه های پیش آگهی خود را اهدا نکرده ایم و در مورد هر شایعه و روندی که می توانیم پیدا کنیم ، پیش بینی های خود را برای سال 2019 ، 2020 و فراتر از آن بررسی کردیم. در ادامه بخوانید تا دریابید که چه چیزی می تواند در فروشگاه باشد ، از آیفون های جدید ، iPads ها و Mac ها گرفته تا لوازم جانبی به نرم افزار و برخی اخبار جالب از  موسیقی و تلویزیون.

آیپد پرو

iPad Pro 2019 می تواند با یک پردازنده جدید راه اندازی شود ، اما اپل ممکن است تا بهار 2020 برای بروزرسانی مهم تر از این کار خاموش باشد.

چه زمانی؟ اکتبر 2019 یا بهار 2020

 

اپل تی وی

با استفاده از سرویس تلویزیونی جدید اپل که از طریق آن برنامه های تلویزیونی و فیلم های جدیدی را ارائه می دهد ، با شروع این پاییز به نظر می رسد که اپل تی وی شاهد بازگردانی مجدد باشد. حتی ممکن است شاهد راه اندازی ارزان تر Apple TV باشیم که می تواند به آن کمک کند تا محتوای اپل به توده ها منتقل شود.

اگرچه هرچه بیشتر و بیشتر تولید کنندگان تلویزیون ، پشتیبانی از AirPlay 2 را به مجموعه های خود اضافه می کنند ، شاید در آینده نیازی به جعبه تنظیم تلویزیون اپل نباشد.

چه زمانی؟ اکتبر 2019 ، همزمان با آغاز ماه نوامبر ، تلویزیون اپل راه اندازی می‌شود

 

ایرپاد

ایرپادهای جدید در اوایل سال 2019 وارد شدند، اما این بدان معنی نیست که  کاراپل با ایرپاد در این سال تمام شده است.

AirPod های جدید با مقاومت در برابر آب و لغو سر و صدای بهبود یافته می توانند قبل از پایان سال 2019 برسند ، اما ما فکر می کنیم تا بهار 2020 منتظر خواهیم بود.

چه زمانی؟ احتمالاً بهار 2020

 

استادیوپاد 

گفته می شود که اپل برای همراهی با AirPods و EarPod های خود - بر روی هدفون های بدون گوش نیز کار می کند.

چه زمانی؟ احتمالاً بهار 2020

 

هوم پاد۲

ما امیدواریم که در سال 2019 اپل HomePod را به روز کند - اگرچه واقعاً مشخص نیست که این شرکت می تواند برای بهبود بلندگو چه کار کند ، غیر از ارزان تر ساختن آن.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل می تواند HomePod کوچکتر و ارزان تری را برای رقابت بهتر با آمازون و گوگل راه اندازی کند. مطمئناً یک وسیله ارزان قیمت به فروش چند بلندگو دیگر با سیری کمک می کند.

از طرف دیگر ، یک اسپیکر Beats با قدرت سیری می تواند ظاهر زیبایی ایجاد کند.

از طرف دیگر ، اپل می تواند از HomePod تسلیم شود و اپل موزیک را به سمت بلندگوهای هوشمند رقیب سوق دهد - به عنوان مثال ، Apple Music که از قبل با Amazon Echo سازگار است.

چه زمانی؟ احتمالاً بهار 2020

 

مک پرو

اپل در نسخه WWDC 2019 Mac Pro جدید را روی صحنه برد اما ماشین جدید قبل از پاییز وارد بازار نخواهد شد. این ظاهر قدرتمندترین رایانه اپل را به ظاهر "Macet پنیر" نسل اول Mac Pro پس از نسخه نسل دوم "سطل زباله" که تازه بازنشسته شده است ، باز می گرداند.

در دسترس است با 8-28 هسته و مشخصات آن را بالاتر از iMac Pro ، Mac Pro (اشتباه گرفته؟) از پاییز به فروش می رسد. هزینه آن از 5999 دلار و ارزانترین نمایشگر 4999 دلار است. آخ!.

چه زمانی؟ سپتامبر یا اکتبر 2019

 

صفحه نمایش جدید اپل

در کنار Mac Pro جدید ، اپل نمایشگر 6K جدیدی را نشان داد که 4999 دلار قیمت دارد - و اگر می خواهید یک جایگاه برای آن 999 دلار دیگر داشته باشید.

قیمت فک پایین برای مطابقت با مک پرو وجود دارد ، اما بازار آن بسیار جالب است.

قیمت فک پایین برای مطابقت با مک پرو وجود دارد ، اما بازار آن بسیار جالب است.

چه زمانی؟ سپتامبر یا اکتبر 2019

 

مک بوک پرو ۱۶ اینچ

برخی از مدل های MacBook Pro در ماه مه 2019 به روز شدند و سپس مدل های سطح ورودی پردازنده های جدید و Touch Bar را در ژوئیه 2019 به دست آوردند.

این بدان معنا نیست که اپل با MacBook Pro برای سال 2019 کار خود را انجام داده است. شایعاتی وجود دارد که به زودی شاهد حضور 16 MacBook جدید با نمایشگر 4K خواهیم بود.

این MacBook Pro جدید ممکن است به بازگشت به صفحه کلید سوئیچ قیچی با سبک قدیمی تر که صفحه کلید مکانیسم پروانه مشکل ساز اپل را از قبل تهیه کرده است ، مشاهده کند. اگر صفحه ای از گرد و غبار در زیر یک کلید گرفتار شود ، صفحه کلید پروانه ای دچار مشکل می شود که در آن باید کل صفحه کلید جایگزین شود. اپل برای هر کسی که تحت تأثیر این مسئله باشد ، یک برنامه تعمیر دارد ، اما به نظر می رسد تمام تلاش ها برای حل مشکل طراحی شکست خورده است ، بنابراین این شرکت قرار است به طرح اصلی بازگردد.

چه زمانی؟ سپتامبر یا اکتبر 2019

 

مک بوک ایر

مانند MacBook Pro ، MacBook Air در ماه جولای به روز شد. با این حال ، این یک به روزرسانی جزئی بود. گذشته از افزودن True Tone ، یک ویژگی صفحه نمایش در واقع هیچ تغییری در مشخصات ایجاد نکرد.

به نظر می رسد ژوئیه سال 2019 فرصتی بیشتر برای اپل بود تا قیمت ها را در محدوده (100/100/100 drop) رها کند و Air-tyle air را از قبل در فصل خرید بازگشت به مدرسه حذف کند.

با وجود مشکل در کیبورد موجود شایعاتی مبنی بر اینکه یک مک بوک ایر جدید می تواند قبل از پایان سال 2019 با یک کیبورد جدید راه اندازی شود وجود دارد ، اما اگر چنین اتفاقی بیفتد کاملاً تعجب خواهیم کرد.

چه زمانی؟ ژوئن سال 2020

 

مک مینی

مک مینی در رویداد اکتبر 2018 اپل عشق بسیار مورد نیاز را دید.Mini Mac جدید که از ویژگی های جدید Space Grey استفاده می کند ، تم خود را برای بسته بندی مقدار زیادی از انرژی در یک بسته کوچک ادامه می دهد.

آیا سال 2019 می تواند به روزرسانی Mac Mac را به همراه آورد؟

چه زمانی؟ اکتبر 2019 یا بهار 2020

 

iOS 13

اپل iOS 13 را در WWDC اعلام کرد. یک حالت تاریک و ویژگی های حفظ حریم خصوصی مانند ورود به سیستم با اپل برخی از ویژگی های جدید است.

چه زمانی؟ سپتامبر 2019

 

iPadOS

اپل نرم افزار iPad را به یک سیستم عامل جدید به نام iPadOS تقسیم کرده است. به روزرسانی های مشابه بلکه ویژگی های ویژه iPad مانند ابزارک های صفحه اصلی ، چندین ویندوز برای همان برنامه ها و موارد دیگر را به همراه خواهد آورد.

چه زمانی؟ سپتامبر 2019

 

macOS کاتالینا

macOS Catalina امکان استفاده از iPad را به عنوان صفحه دوم برای Mac به ارمغان می آورد. همچنین iTunes را با یک برنامه Music جایگزین کرده و برنامه تلویزیون را به مک منتقل می کند.

چه زمانی؟ اکتبر 2019

 

tvOS

شرکت اپل برای اینکه نشان دهد دو سیستم عامل دیگر را فراموش نکرده، آینده خود را به tvOS در WWDC 2019 نشان داد.

چه زمانی؟ سپتامبر 2012

 

watchOS

اپل همچنین به روزرسانی های قابل توجهی را که در تماشای WatchOS 6 در WWDC 2019 مشاهده می شود فاش کرد.

چه زمانی؟ سپتامبر 2019

 

آنچه اپل در سال 2020 اعلام خواهد کرد

بسیاری از این محصولات ذکر شده در بالا ممکن است تا سال 2020 ظاهر نشوند ، علاوه بر این بسیاری از محصولات دیگر که به طور قطعی تا سال 2020 ظاهر نمی شوند وجود دارد ، ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که چه چیزی در خط لوله وجود دارد ...

 

آیفون SE 2

اپل در سپتامبر سال 2018 آیفون SE کوچکتر را قطع کرد و باعث شد بسیاری از طرفداران آیفون از عدم وجود یک گوشی کوچک و ارزان آیفون شکایت کنند. هستند کسانی که احساس می کنند حتی آیفون 7 یا 4.7 اینچی آیفون 8 نیز بسیار بزرگ است.

از این رو جای تعجب ندارد که درخواست هایی برای اپل برای راه اندازی iPhone SE2 وجود دارد ، پیگیری مدل 4in iPhone SE که در مارس 2016 معرفی شده است.

هر وقت فکر می کنیم روزهای آن شماره های جدیدی در مورد iPhone SE جدید منتشر می شود ، بنابراین شاید آینده ای داشته باشد. اگر مدل جدید راه اندازی شود ، احتمالاً طراحی کلاسیک موجود را حفظ خواهد کرد ، اما از ویژگی های داخلی ارتقا یافته مانند تراشه A10 که در آیفون 7 یافت می شود و دوربین قدرتمندتری نیز برخوردار است.

حتی گزارش هایی وجود دارد که می تواند ظاهری به سبک آیفون X داشته باشد ، اما ما مطمئن نیستیم که اپل آماده ارائه Face ID در آیفون سطح ورودی خود است.

چه زمانی؟ بهار سال 2020

 

آیفون 5G

صحبت از آیفون ها ، تغییر بزرگی در آیفون ها در سال 2020 خواهد بود. گفته می شود اپل قرار است آیفون هایی با توانایی 5G را معرفی کند.

چه زمانی؟ سپتامبر 2020

 

عینک AR

علاقه اپل به واقعیت افزوده می تواند به این معنی باشد که می توانیم عینک اپل را به محض سال 2020 خریداری کنیم!

مطمئناً به نظر می رسد که اپل در حال کار بر روی نوعی هدست VR یا دستگاه واقعیت افزوده است و ما می توانیم موارد بیشتری در سال 2020 ببینیم

چه زمانی؟ WWDC 2020

 

مک با پردازنده ای که خود اپل ساخته است

مدت ها شایعه شده است که اپل قصد دارد در نهایت متکی بر اعتماد به پردازنده های اینتل و توسعه پردازنده در خانه باشد. این شرکت قبلاً پردازنده های مخصوص آیفون و آی پد و برخی پردازنده های ثانویه را برای مکینتاش (به عنوان مثال تراشه T2) تولید می کند ، اما سال 2020 می توانیم ببینیم اپل اولین Mac خود را با CPU اپل راه اندازی می کند.

چه زمانی؟ WWDC 2020

 

ماشین اپل

خودروی اپل شایعه داغ سال 2016 بود ، اما از زمان ظهور مشخص شد كه اپل جاه طلبی های خود را در این جبهه كاهش داده است اما قطعاً در زمینه موتور سازی اتفاقاتی رخ می دهد. گفته می شود که این شرکت تاکنون 1000 برنامه نویس مشغول به کار در به اصطلاح Project Titan بوده است و شرکت های مختلف مختلف جبهه ای از جمله Faraday Futures و Sixty Eight Research راه‌اندازی کرده است.

صنعت شایعات نشان می دهد که سال 2020 یک تاریخ ممکن برای راه اندازی است - که برای ما دیوانه به نظر می رسد. اما اگر این صحیح باشد ، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که از آن زمان تا به امروز به روزرسانی کنید.

چه زمانی؟ بستگی دارد ... آیا واقعاً ماشین است یا فقط نرم افزار؟

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هر زمان که خود را در کنار اکثریت دیدید، زمان مکث و تأمل فرا رسیده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘