اپل نسخه بتا اپلیکیشن تحت وب Apple Music را راه اندازی کرد

19 شهریور 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 2 دقیقه
4175 بازدید

اپلیکیشن وب Apple Music بتا

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که در Apple Music جای خالی‌اش حس می‌شد، گوش دادن به کتابخانه ها، پلی لیست‌ها و کانال‌های رادیویی بدون استفاده از اپلیکیشن iOS، اندروید یا آیتونز بود. به زودی اپل موزیک در سیستم عامل مک Catalina وجود خواهد داشت. بدون یک اپ مبتنی بر وب، تقریبا گوش دادن به موزیک‌ها و آهنگ‌های تان با استفاده از کامپیوتر و موبایل‌هایی که برای شما نبود بسیار سخت به نظر می‌آمد با این نکته که به اشتراک گذاشتن این موزیک‌ها نیز محدودیت‌هایی داشت. پلیر تحت وب غیر رسمی اپل این مهم را برای کاربران خود فراهم آورد. اکنون شما از هر سیستم عاملی با نسخه تحت وب به اپل موزیک دسترسی خواهید داشت.

هم چنین بخوانید: سوالات متداول در مورد Apple Arcade: هر آنچه از سرویس جدید بازی اپل باید بدانید

اپل با این کار فاصله بین Apple Music و رقبایش را با یک تجربه تحت وب جدید کم کرده است. در نشانی beta.music.apple.com مشترکان Apple Music می‌تواند به حساب خود ورود کنند و تقریبا اکثر ویژگی‌های اصلی این سرویس را استفاده نمایند. شما می‌توانید به تمام پلی لیست ها، ایستگاه‌های رادیو، آلبوم‌ها و آهنگ‌های خود دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید هم چنین در فهرست موزیک‌ها به جستجو بپردازید.

سایت موزیک اپل از اکثر مرورگر‌های مک، ویندوز و لینوکس در دسترس خواهد بود. نکته مهم این است که شما هنوز نمی‌توانید در نسخه بتا وب Apple Music ثبت نام کنید و نیاز به برنامه iOS و اندروید و یا iTunes خواهید داشت. ولی گزارش‌های جدید  TechCrunch خبر از ثبت نام در نسخه وب در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. هم چنین طبق این گزارش ویژگی‌های دیگر نیز به مرور زمان به این سرویس تحت وب اضافه خواهند شد.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘