حالت تاریک به آفیس نسخه وب و Outlook در iOS می آید

17 شهریور 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 2 دقیقه
1474 بازدید

حالت تاریک در outlook و آفیس نسخه وب

اگر نمی‌توانید در آفیس شدت نور زیاد را تحمل کنید و همیشه به دنبال حالتی با نور کم بوده‌اید خبر خوب این است که بالاخره حالت تاریک به نسخه موبایل Outlook و هم چنین نسخه وب آفیس خواهد آمد.

مایکروسافت اعلام کرده است که حالت تاریک را برای Outlook هم در iOS و هم در اندروید خواهد آورد. هم چنین حالت تاریک در  نسخه وب آفیس نیز فعال خواهد شد. توجه داشته باشید که زمانی که اپل iOS ۱۳ را به طور رسمی منتشر کند حالت تاریک مخصوص این سیستم عامل به نسخه آی او اس برنامه‌های Word، Excel، PowerPoint، SharePoint، OneDrive، Planner و To-Do اضافه خواهد شد.

جو فریدمن طراح سایت Office ۳۶۵ گفته است:

آنها (طراحان حالت تاریک) این تجربه را ساده، واضح و شفاف از نظر زیبایی شناختی توصیف کردند. حالت تاریک می‌تواند خستگی چشم را کاهش دهد.

فریدمن هم چنین خبر از سوییچ کردن اتوماتیک به حالت تاریک  در دستگاه شما در صورتی که تم تاریک را انتخاب کرده باشید دارد.

هم چنین مطالعه کنید:

نحوه فعال کردن حالت تاریک در iOS 13

نحوه فعال کردن حالت تاریک در مک

مایکروسافت هنوز حالت تاریک را در نرم افزارهای دسکتاپ آفیس خود به طور رسمی اضافه نکرده است اما تم سیاه می‌تواند این قابلیت را برای شما به ارمغان آورد. (البته فایل‌های PDF کماکان در حالت روشن باقی خواهند ماند.) برای فعال کردن تم سیاه در یکی از نرم افزارهای آفیس دسکتاپ خود می‌توانید در تب File به قسمت Account رفته و به قسمت Office Theme بروید. تم‌های پیش فرض colorful، light و black را شامل می‌شود. در صورت خواست خود می‌توانید گزینه black را انتخاب کنید. پس از انجام این کار تم نرم افزار آفیس مد نظر شما به تم سیاه تغییر می‌یابد.

تم سیاه در آفیس

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘