رویداد 2019 اپل می تواند یک محصول جدید به همراه داشته باشد: آیا اپل تی وی جدیدی در راه است؟

15 شهریور 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 3 دقیقه
1148 بازدید

محصول جدید رویداد اپل 2019

هر چه به ۱۰ سپتامبر و معرفی آیفون ۱۱ نزدیک می‌شویم نه تنها شایعات و اخبار ضدونقیض کم نمی‌شوند بلکه شاهد افزایش روزافزون این شایعات هستیم. بر اساس شایعه‌ای جدید، اپل قصد دارد یک محصول دیگر را به عنوان یک غافلگیری جدید به کاربرانش معرفی کند. این شایعات می‌تواند خبر از انتشار اپل تی وی با آپدیت جدید داشته باشد.

حساب توییتری  CoinX در طی چند سال گذشته، مشخصات چندین محصول اپل را به طور دقیق افشا کرده است. این حساب توییتری که معمولا توییت‌های زیادی نمی‌گذارد، این بار با نقل قول مشهور استیو جابز با عنوان «اما هنوز یک چیز دیگر وجود دارد» دنبال کنندگانش را سورپرایز کرد.

tweet rumors one more thing apple 2019

چیزی که می‌تواند این شایعه را بیش از پیش تقویت کند این است که اپل در طول سال‌های اخیر، بسیاری از رویدادهای خود را با معرفی یک محصول و یا یک سرویس جدید توسط استیو جابز و بعدها توسط تیم کوک، با نقل قول «اما هنوز یک چیز دیگر وجود دارد» به پایان رسانده است. برخی از این سورپرایزهای اپل مانند آیپد نانو یا iTunes Match قابل توجه نبودند اما برخی دیگر از این محصولات کاربران را بسیار شگفت زده کرد. به عنوان مثال محصولاتی مانند ساعت پوشیدنی اپل یعنی اپل واچ، Apple Music و محصول پرطرفدار iPhone X از شگفتی‌های اپل پس از این نقل قول معروف بوده است.

هم چنین بخوانید: فاش شدن تمام مشخصات آیفون ۱۱، آِیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس

اینکه چه چیزی قرار است معرفی شود برای اکثر کاربران قابل حدس زدن است. ممکن است یک محصول کوچک مانند Tile-like trackers که اخیرا اخباری درباره آن افشا شد و یا یک محصول بزرگ مانند یکی از نسخه‌های اولیه عینک‌های واقعیت افزوده اپل این شگفتی را رقم بزند. اپل می‌تواند این محصول را در همین سپتامبر معرفی کند و آن را سال بعد عرضه کند همانطور که در مورد اپل واچ همین عمل را انجام داد.

ممکن است حتی یک Apple TV جدید در راه باشد که اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی دیگر از افشاء کننده‌های توییتر در توییت خود خبر از یک اپل تی وی با ورژن ۱۱.۱ و کد J۳۰۵ داده بود. هم چنین منابع دیگری مانند MacRumors پیش‌تر از این محصول خبر داده بودند.

tweet rumors one more thing apple 2019

هر زمان که نام Apple TV به گوش می‌رسد و اخبار جدیدی از آن منتشر می‌گردد، طرفداران اپل در سراسر وب و شبکه‌های اجتماعی انتقادهایی درباره کنترلر نامناسب Apple TV مطرح می‌کنند و از هزینه آن که بسیار بیشتر از رقبای دیگر اپل است ابراز تاسف می‌کنند. تلوزیون جدید و قدرتمند اپل می‌تواند تجربه جدیدی برای بازی‌های Apple Arcades ایجاد کند، اما بعید بنظر می‌رسد بتواند بدون رفع دو مشکل بیان شده طرفدران خود را راضی نگه دارد.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘