فاش شدن تمام مشخصات آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

11 شهریور 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 4 دقیقه
1968 بازدید

 

بر اساس گزارش جدیدی از چین، به نظر می‌رسد مشخصات کامل سه آیفون جدید اپل قبل از معرفی رسمی به طور کامل فاش شده است. پس از ماه‌ها شایعه و گمانه زنی در مورد آیفون‌های جدید، اپل سر انجام در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) از سه گانه جدید آیفون‌ها به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. دقت داشته باشید که این مشخصات فاش شده فعلا در حد یک شایعه تایید نشده می‌باشند. اگر چه گفته می‌شود بسیار محتمل است این اطلاعات با مشخصات آیفون‌های اپل که در چند روز آینده معرفی خواهد شد مطابقت داشته باشد.

iphone 11 specifications leaked

هم چنین بخوانید: ویژگی‌های جدید iOS ۱۳ و iPadOS

آیفون 11

این آیفون به عنوان جانشین آیفون XR معرفی خواهد شد. به مانند آیفون XR، قیمت این گوشی در ایالات متحده از ۷۴۹ دلار شروع می‌شود. آیفون ۱۱ دقیقا همان صفحه نمایش آیفون XR را ارائه  خواهد داد. از لحاظ سخت افزاری آیفون ۱۱ دارای تراشهٔ A۱۳ و همچنین ۴ گیگابایت حافظهٔ رم می‌باشد. دوربین جلوی این آیفون جدید اپل ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. سنسور Face ID نیز به گونه‌ای طراحی شده که باز کردن قفل گوشی در زاویه‌های وسیع‌تری امکان پذیر باشد.

iphone 11 design leaked

ایفون ۱۱ یک تغییر کوچک در مقابل باتری ۲۹۳۲ میلی آمپری آیفون XR خواهد داشت و از باتری ۳۱۱۰ میلی امپر استفاده می‌کند. این دستگاه ۳D Touch نخواهد داشت و از Apple Pencil نیز پشتیبانی نخواهد کرد. در پشت این آیفون، یک دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسل قرار خواهد داشت. آیفون ۱۱ به طور همزمان از وای فای ۶ و شارژر بدون سیم پشتیبانی خواهد کرد. حافظه آیفون ۱۱ در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی خواهد بود.

آیفون ۱۱ پرو

این دستگاه به عنوان جانشینی برای آیفون XS معرفی خواهد شد و دقیقا دارای همان صفحه نمایش OLED می‌باشد. مانند آیفون ۱۱، این دستگاه از تراشه A۱۳ استفاده می‌کند و Face ID نیز در زاویه‌های وسیع کار می‌کند و هم چنین این دستگاه از ۳D Touch پشتیبانی نمی‌کند. دوربین جلوی این آیفون همانند آیفون ۱۱ با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. آیفون ۱۱ پرو از شارژر بدون سیم و وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۱۱ پرو دارای ۶ گیگابایت رم، دوربین پشتی سه گانهٔ ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. (دوربین‌های استاندارد، بسیار عریض و تله فوتو) بوده و از Apple Pencil نیز پشتیبانی می‌کند. هم چنین آیفون ۱۱ پرو در سه حافظه 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

iphone 11 pro design

آیفون ۱۱ پرو دارای باتری ۳۱۹۰ میلی آمپری خواهد بود که افزایشی نسبتا چشمگیر نسبت به باتری ۲۶۵۸ میلی آمپری آیفون XS محسوب می‌شود. با این وجود، آیفون ۱۱ پرو تفاوت قیمت نسبت به آیفون XS نداشته و از ۹۹۹ دلار آغاز می‌شود. گفته می‌شود که در طراحی این دستگاه از نوعی گلس مات استفاده خواهد شد که متفاوت از گلس آیفون ۱۱ خواهد بود، هرچند هنوز جزییات این طراحی به طور دقیق مشخص نیست.

آیفون ۱۱ پرو مکس

این آیفون جانشین آیفون XS مکس خواهد شد. صفحه نمایش آن مشابه آیفون XS مکس خواهد بود و باز هم خبری از ۳D Touch نیست. همانند دو آیفون جدید قبلی Face ID بهبود یافته، تراشهٔ A۱۳، دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی، شارژر وایرلس داخلی و وای فای ۶ در این آِیفون نیز وجود خواهند داشت. همانند آیفون ۱۱ پرو، آیفون ۱۱ پرو مکس از دوربین پشتی مشابه سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی، رم ۶ گیگابایتی و Apple Pencil بهره خواهد برد. آیفون ۱۱ پرو مکس باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر خواهد داشت که در مقایسه با باتری ۳۱۷۴ میلی آمپری آیفون XS مکس یک جهش رو به جلو است.

iphone 11 pro max design

این آیفون نیز در سه حافظه 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس دقیقا مانند آیفون XS در سال گذشته از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود. همچنین دارای طراحی شیشه مات مشابه ایفون پرو ۱۱ می‌باشد.

طبق گفته‌ها آداپتور شارژ ۱۸ واتی، کابل lighting و پورت USB-C در هر سه مدل آیفون عرضه خواهد شد. هم چنین همانطور که از قبل شایعات بسیاری در این مورد وجود داشت، پشتیبانی ۵G از سال 2020 در آیفون‌ها وجود خواهد داشت.

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘