شایعاتی در مورد ویژگی های آیفون 2019

29 مرداد 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 4 دقیقه
1250 بازدید

آیفون 2019

توقع چه چیزی را در فروشگاه های آیفون در سال 2019 خواهیم داشت؟

این مطلب را به طور رسمی تا پاییز نمی دانیم (به احتمال زیاد در ماه سپتامبر) اما تا آن زمان می توانیم مطمئن باشیم که شایعات به طور کامل اتفاق خواهند افتاد.

در این پست تصمیم داریم مواردی را که به عنوان ویژگی های جدید آیفون های2019 شایعه شده اند و مردم پیگیری می کنند را تجزیه و تحلیل کنیم و اینکه آیا این شایعات اتفاق خواهند افتاد یا خیر

یک کاربر توییتر که نام iphone Xs و XR را در پستی پیش بینی کرده بود نام iphone pro را نیز شایعه کرده است.

iPhone Pro

یک پست توییتراتفاقی در مورد آیفون بعدی معمولاً به سطح باورپذیری بالایی نمی رسد اما 13 پست کاربری به نام  CoinX به طرز چشمگیری دقیق بوده اند، CoinX نه تنها پیش بینی بازگشت iPad mini را کرده بود وزن آیفون XS Max و نبود جک هدفون در آخرین iPad Pro را پیش بینی کرده بود او همچنین طرح نامگذاری آیفون 2018 را گرفت.

و اکنون CoinX ادعا می کند که نام آیفون برتر بعدی اپل را می داند یعنی iPhone Pro احتمالاً این مدل مربوط به آیفون 6.5 اینچی خواهد بود اما CoinX در توییتی غیر مستقیم  می گوید: "Pro" برای آیفون؟ این نامی دیوانه وار در طول طرح های چندسال گذشته است.

ما بیش از سالهاست که شایعاتی راجع به یک iPhone Pro  شنیده ایم و به خاطر نمی آوریم بنابراین کاملاً روشن است که اپل مدتی است با این نام در حال بازی کردن است از آنجا که شایعات حاکی از آن هستند که آیفون بزرگتر امسال هیچ ویژگی دیگری را نسبت به سایرمدل های گذشته شامل نمی شود (البته به غیر از صفحه نمایش بزرگتر) و مطمئن نیستیم که چه چیزی به آن نام«pro» رامی دهد،اما به طور قطع همه در گیر این جنجال هستیم.

Haptics های بهبود یافته

گزارشی از 9to5Mac: در وهله اول شایعاتی را كه قبلاً شنیده ایم با یك جنجال جدید قابل توجه که مجدداً تأكید می كند آیفون های جدید امسال دارای"نوع جدیدی از موتور Taptic خواهند بود كه با نام هاپتیك شناخته می شوند. مشخص نیست كه ویژگی های جدید این موتور Taptic Engine چه خواهد بود اپل در حال حاضر یکی از معدود شرکت هایی است که از محرک تشدید کننده خطی برای هاپتیک خود استفاده می کند که وفاداری بسیار بیشتری نسبت به موتورهای لرزش جرمی چرخشی غیر عادی دارد که در بسیاری از تلفن های دیگر استفاده می شود.احتمالا اپل در حال معرفی یک چارچوب جدید Core Haptics در iOS 13 است تا به توسعه دهندگان کنترل گسترده ای روی موتور Taptic که تاکنون کاملاً محدود بوده ببخشد.

 به نظرمی رسد که اپل یک برنامه ریزی برای معرفی سخت افزار هاپتیک پیشرفته را داشته باشد.

نبود تاچ 3 بعدی

چندین شایعه وجود دارد که ادعا می کنند 3D Touch در هیچ کدام از آیفون های 2019 وجود ندارد. ابتدا وال استریت ژورنال در ماه ژانویه پیش بینی کرده و سپس تحلیلگران بارکلیز با گفتگو با تامین کنندگان مالی در ماه مه آن را "تأیید کردند". آخرین شایعه در Digitimes در مقاله ای درباره فروش آینده تأمین کنندگان رابط لمسی TPK Holding و General Interface Solution ارائه شده است. طبق گفته منابع صنعت این شرکت ها ممکن است شاهد رشد فروش در نیمه دوم سال 2019 باشیم اگرچه ممکن است اپل سنسورهای لمسی سه بعدی را از همه دستگاه های آیفون 2019 حذف کند.

 3D Touch از زمان معرفی در آیفون 6s یکی از اجزای آیفون ها بوده است ،اما iPhone XR بدلیل عدم وجود این تکنولوژِی از قیمت مناسبتری بر خوردار است.د این فناوری از قیمت بالایی برخوردار است و اجرای آن در نمایشگرهای بزرگتر دشوار است وبه همین دلیل است که ما هرگزاین فناوری را در iPads  ندیده ایم.

iOS 13 ویژگی "Haptic Touch" مورد استفاده توسط آیفون XR راکه کاربرفقط در آن ضربه زده و نگه می دارد را برای یک ثانیه در اختیار شما قرار می دهد تا یک منوی زمینه را با بازخورد کمی دریافت کنید. 

در نسخه بعدی iOS ، مهمترین ویژگی های 3D Touch که توسط Haptic Touch ارائه می شود باعث می شود فکر کنیم که احتمالاً اپل می خواهد از این فناوری گرانقیمت که گاهی کاربران را گیج می کند خلاص شود و ویژگی های لمسی را در تمام آیفون ها و آیپد ها یکپارچه تر کند.

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘