تقویم همایش های اپل

28 مرداد 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 4 دقیقه
1195 بازدید

انتظار می رود اپل آیفون ها و اپل واچ جدید را در ماه سپتامبر معرفی کند احتمالاً در تاریخ 10 یا 11 سپتامبر

اپل اغلب در رویدادهای بزرگ در سطح صنعت مانند CES یا E3 شرکت نمی کند. با ارزش ترین شرکت دنیا رویدادهای خاص خود را برگزار می کند.

چندین بار در سال،اپل متخصصان مطبوعات و صنعت را به یک تئاتر دعوت می کند تا درباره آخرین محصولات و خدمات خود بشنود. اپل این موارد را "رویدادهای ویژه" می نامد و آنها را به صورت آنلاین به میلیون ها طرفدار خود منتقل می کند.

همچنین WWDC ، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل ، یک رویداد چند روزه در اواسط سال با محوریت جلسات مربوط به برنامه نویسان برگزار می کند و به آنها کمک می کند تا از جدیدترین ابزارها و محصولات Apple استفاده کنندمحصولات جدید با یک کلید واژه بزرگ که وظیفه اعلام محصولات جدید )بطور معمول آخرین نسخه های iOS وmacOSوهمچنین چند محصول سخت افزاری( را دارد شروع می شود.

مطالعه بیشتر: درباره macOS Catalina  بیشتر بدانید

کمپانی اپل معمولاً فقط از دو هفته قبل تاریخ دقیق رویدادهای خاص خود را اعلام می کند،اما تمایل دارد رویدادهای خود را در مواقع مشابه از یک سال به سال دیگر برگزار کند. در اینجا لیستی از باقیمانده رویدادهایی که انتظار داریم اپل در سال 2019 برگزار کند ، و آنچه انتظار داریم آن را در آنجا اعلام کند.


همایش ویژه آیفون: سپتامبر 2019

درشش سال گذشته ،اپل آیفون های جدید را در یک رویداد در نیمه اول ماه سپتامبر اعلام کرده است. آیفون های جدید معمولاً اندکی پس از آن به بازار عرضه می شوند و در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر به فروشگاه ها وبه دست مشتریان می رسند.

این رویداد تقریباً همیشه در دومین سه شنبه یا چهارشنبه ماه اتفاق می افتد،که امسال به معنی دهم یا یازدهم شهریور است. ما تاریخ و زمان دقیق ارسال دعوت نامه ها به رسانه ها را می دانیم (به طور معمول یک یا دو هفته قبل)

انتظار می رود اپل امسال با پیروی از الگوی سال گذشته ، آیفون های جدید سه گانه را آغاز کند. ممکن است یکی از گزینه های مقرون به صرفه و مناسب تر مانند آیفون XR باشد که احتمالاً آیفون 11 نامگذاری شده است. دو مدل بالاتر، یکی کوچک و یکی بزرگ خیلی شبیه آیفون XS  که می تواند نام های iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max را به همراه داشته باشد. شایعه شده مه این تلفن ها دارای  ماژول های دوربین جدید با دوربین اضافی، پردازنده جدید A13 سریع و بدون لمس سه بعدی بیشتر خواهند بود. 

اپل از زمان معرفی اپل واچ در سال 2014،همیشه اپل واچ جدید را در رویداد سپتامبر خود فاش کرده است. اولین اپل واچ سال بعد (2015) رو نمایی شد،اما مدل های دیگر در ماه سپتامبرهر سال که در آن اعلام شد،به فروش رفت.

اپل واچ

رویداد ماه سپتامبر فقط برای آیفون های جدید نیست. بلکه رویدادی است که اپل همیشه Apple Watch  جدید را نیز اعلام می کند.

هیچ شایعه معتبری وجود ندارد که بتواند ثابت کند اپل در سال 2019 از این الگو دور خواهد شد. بنابراین انتظار داشته باشید آیفون ها و یک اپل واچ جدید در یک رویداد در دو هفته اول سپتامبر رونمایی شوند.

اپل دارای دو سرویس جدید است که قرار است اواخر امسال به بازار عرضه شود: Apple Arcade و +Apple TV، رویداد سپتامبر جایی است که احتمالاً ما اولین نگاه واقعی خود را در ترکیب محتوای اولیه برای هر یک،به همراه قیمت گذاری و شاید تاریخ دقیق انتشار به دست می آوریم.

همایش نهایی سال: اکتبر 2019

اپل اغلب،اما نه همیشه،آخرین همایش سال را در نیمه دوم اکتبر برگزار می کند.این فرصتی برای کمپانی است که بتواند کالاهایی را که قبل از تعطیلات ارسال می شود بدون اینکه آنها را در رویداد سپتامبر یا WWDC به نمایش بگذارد هر دو نوع آنها جمع آوری کند.

محصولات اعلام شده در ماه اکتبر می تواند هر چیزی باشد. در سال 2018 یک مک بوک ایر، یک مک مینی و iPad Pro جدید بود. در سال 2016  یک مک بوک پرو بود و در سال 2014 ما چندین iPad جدید و 5K iMac دیدیم.

داغترین شایعات در مورد محصولات فاش شده در سال جاری جدای از آیفون های جدید و اپل واچ،یک مک بوک پرو 16 اینچی تازه طراحی شده است همچنین ممکن است انتظار نسل جدیدی از AirPod ها را داشته باشیم و شایعاتی قدیمی نیز درباره هدفون های بالای گوش نیز وجود دارد. اپل نسبت به گذشته محصولات بیشتری را به فروش می رساندو تا اکتبر هنوز زمان زیادی مانده است. ما منتظر هستیم که بدانیم آیا کمپانی اپل رویداد اکتبر را برگزار خواهد کرد یا خیر و با شروع سال 2019 چه چیزی را ممکن است در آنجا اعلام کند.

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘