صفحه اصلی HomePod OS 12 (نسخه بتا خصوصی) شامل تایمر های متعدد سیری، تماس و پاسخ تلفنی و بیشتر...

2 مرداد 1397
0 نظر
مطالعه در حدود 3 دقیقه
1549 بازدید

اپل بتای شخصی برای HomePod را برای شركت های اپل و (بعضی) خرده فروشان به عرضه در آورده است. iGeneration گزارش می دهد که صفحه اصلی HomePod OS 12.0 بتا، احتمالا در کنار iOS 12 در پاییز عرضه خواهد شد، که دارای چندین ویژگی های جدیدی برای Siri در HomePod است.

بتا گزارشاتی شامل ویژگی های تماس تلفنی، که اجازه می دهد کاربر شروع به تماس و پاسخ به تماس از صفحه اصلی، و همچنین پیدا کردن مای آی فون سیری فرمان، و شاید به طرز چشمگیری امکان پشتیبانی از چند تایمر بر روی کار باشد.

صفحه اصلی HomePod با یک گزینه اسپیکر که با استفاده ازآن می توانید صدا را زیاد یا کم کنید منتشر شد. با این حال، دستگاه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از دفترچه مخاطبین کاربر ندارد، بنابراین شما نمی توانید از HomePod برای برقراری تماس سوالی کنید .

در عوض، کاربران باید تماس خود را بر روی تلفن خود آغاز کنند و پس از شروع تماس، خروجی صوتی را به صفحه اصلی بفرستند. به طور مشابه، اگر شخصی تلفنش زنگ بزند، HomePod زنگ نمی زند. کاربران باید ایفون خود را برای پذیرش تماس، و سپس به صورت اختیاری مسیر صوتی به HomePod بفرستد.

این گزارش می گوید این ویژگی های تماس تلفنی در حال حاضر در حال آزمایش هستند. شماره گیری و پاسخ دادن به تماس های دریافتی،گوش دادن به پست صوتی و جست و جوی سابقه تماس از ویژگی های جدید هستند
در WWDC، اپل گفت که HomePod قادر به شرکت در تماس های گروهی FaceTime نیز می باشد.

البته، اپل به هیچ وجه از این وعده ها نداده و زمان بندی های نهایی منتشر نشده است. برخی از ویژگی های در حال حاضر در بتا خصوصی توسعه یافته و می توانند به انتشار های آینده منتقل شوند.

همانند هر بروزرسانی نرم افزاری دگیر،HomePod OS 12.0 شامل پشتیبانی از Find My iPhone نیز می شود،
بنابراین شما می توانید مسیری را برای یافتن آیفون خود (یا هر دستگاه دیگر خود) بفرستید و آن را پخش کنید. یکی دیگر از این قابلیت ها این است که برنامه Home در حال حاضر شامل یک دکمه ثابت Wi-Fi است . استفاده از این باعث می شود که HomePod به عنوان یک آی فون جفت شده به همان شبکه Wi-Fi متصل شود؛ این شرایط در نسخه های قدیمی قبل از اینکه صفحه HomePod به طور کامل بازنشانی شود غیرممکن بود. در حقیقت، با سیستم عامل فعلی HomePod، کاربر نمیتواند حتی بداند که چه SSID به آنها متصل است.

بزرگترین خبر این گزارش این است که بتا ظاهرا شامل چندین تایمر است، بنابراین کاربران می توانند به طور همزمان بیش از یک تایمر را اجرا کنند. این یکی از جنبه های قانع کننده آمازون اکو در آشپزخانه است. شما می توانید یک تایمر 60 دقیقه ای به نام "کیک" و یک تایمر ده دقیقه ای به نام "کوکی ها" که در همان زمان اجرا می شود، برای مثال داشته باشید. پس از آن می توانید از دستیار برای وضعیت یک تایمر خاص درخواست کنید. متأسفانه، اطلاعات دقیق آنچه که در حال حاضر در بتای HomePod مشخص شده است شناخته شده نیست.
یادداشت های انتشار شده به سادگی گفته اند: "multiple named timers".

 امیدوارم مشتریان بتوانند حداقل برخی از این توابع جدید را در دوره زمانی سپتامبر / اکتبر، زمانی که ما همچنین انتظار داریم اپل نسخه iOS 12، macOS Mojave، watchOS 5 و tvOS 12 را منتشر کند، استفاده کنند.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘