iMac 2018: تاریخ انتشار، قیمت، قابلیت ها و خصوصیات

4 اردیبهشت 1397
0 نظر
مطالعه در حدود 4 دقیقه
3531 بازدید
iMac Pro از زمان ورود به دسامبر 2017 توجه زیادی را به خود جلب کرده است. 
 بله 20 سال از زمانی که اپل IMac Bondi Blue را در 15 آگوست 1998 معرفی کرد گرشته. آیا می توانیم تمامی تلاش اپل را در یک لپتاپ جدید ببینیم؟
apple-display-2019_thumb230
تاریخ انتشار 2018 iMac:
در سال 2017 اپل iMac را در تاریخ 5 ژوئن در WWDC به روز کرد. به نظر شما بروزرسانی بعدی iMac در WWDC 2018 اتفاق خواهد افتاد؟
قطعا ممکن است که iMac در اوایل تابستان 2018 به روز شود. پردازنده های نسل 7 استفاده شده در iMac در حال حاضر به نسل هشتم Kaby Lake R. به روز رسانی شده است. اما احتمالا اپل از چیپ های جدید قهوه ای اینتل استفاده خواهد کرد -  اگر چه گزارش ها حاکی از آن است که در سه ماهه اول کمبود وجود دارد.
با این حال، با به روز رسانی متوسط ​​iMac که معمولا بیش از یک سال طول می کشد، احتمال دارد که اپل تا ماه سپتامبر یا اکتبر 2018 برای iMac صبر کند.البته اپل به دنبال بروزرسانی قوی ای در طراخی iMac است.
قیمت iMac:
در حالی که تغیر قیمت کمی به دور از ذهن است اما اگر اپل در طراحی iMac تغیری ایجاد کند باید منتظر افزایش قیمت باشیم.
طراحی مجدد:
iMac از سال 2012 تا کنون طراحی مشابهی داشته است، در حالی که طرفدارایiMac در حال کاهش بودند. با این حال، نگاه آلومینیومی در حال حاضر بیش از 10 سال است که استفاده می شود - اولین آلومینیوم iMac در سال 2007 راه اندازی شد.
در تابستان 2017 شایعه ای وجود داشت که اپل در حال طراحی مجدد iMac در سال 2018 بود. این بر اساس ادعاهای منتشر شده توسط Foxconn Insider در Reddit بود.
با این حال، اگر اپل تغییراتی در داخل iMac انجام داد، همانطور که با iMac Pro انجام شد، می تواند فضای بسیار زیادی را ذخیره کند.
صفحه iMac:
 انتظار نمی رود که ابعاد صفحه نمایش تغییر کند، اما یک سوال وجود دارد که آیا اپل میتواند OLED را برای صفحه نمایش iMac بپذیرد. با این وجود OLED که در آیفون ظاهر شد، به عنوان یک فناوری هنوز کامل نشده است و در مشکلاتی مربوط به تغییر رنگ وجود دارد. احتمالا اپل می خواهد از صفحه نمایش  OLED استفاده کند.
Touch ID و Face ID:
شایعه ای مبنی بر این بود که اپل یک نوار لمسی (مانند آن که در MacBook Pro است) به صفحه کلیدiMac 2017 اضافه کرد.
این ممکن است نشان دهد علاقه اپل به نوار لمسی کمتر شده. همچنین ممکن است نشان دهد که قصد دارد  Touch ID را حذف کند - یکی دیگر از ویژگی های موجود در لمس نوار.
پردازنده:
ممکن است پردازنده iMac 2018 شش هسته باشد.
Coffee Lakes i5 و i7 اینتل دارای گزینه های 6 هسته ای هستند و این احتمال بسیار زیاد است که بتوانند راه خود را در iMac جدید پیدا کنند.
حافظه:
از بین بردن دیسک سخت دیسک اجازه خواهد داد که اپل بهتر از فضای داخل iMac استفاده کند. بعضی شایعات مبنی بر این مورد وجود دارد.
رم:
حافظه سریع تر نیز توسط Coffee Lake که با پشتیبانی از DDR4 در 2666 مگاهرتز در حالت دو کاناله امکان پذیر است ساخته شده است. در حال حاضر iMac حداکثر 2400 مگاهرتز را ساپورت می کند در حالی که iMac Pro 2666 مگاهرتز را داراست.
گرافیک:
به نظر می رسد  که iMac کارت های گرافیکی بر اساس AMD Vega را در نظر بگیرد.
با این حال، احتمال می رود که iMac جدید بتواند یک کارت گرافیک nVidia را استفاده کند، اگر چه به نظر می رسد که برای انجام کار بیشتری ساخته شده.
اتصالات:
ما انتظار داریم که 802.11ax در سال جدید ظهور کند، بنابراین Mac جدید می تواند شروع به ارائه سازگاری با این استاندارد جدید کند.
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘