محصولات جدید اپل که در سال 2022 عرضه می‌شوند

16 مرداد 1401
0 نظر
مطالعه در حدود 8 دقیقه
1404 بازدید

محصولات جدید اپل که در سال 2022 عرضه می‌شوند

ما به گوی جادویی خود نظر می‌کنیم تا محصولاتی که قرار است اپل در آینده عرضه کند را پیش‌بینی کنیم. در اینجا تمام محصولات جدیدی که انتظار داریم در سال 2022 عرضه شوند معرفی خواهیم کرد. با سافت مک همراه باشید.

-----

 

بعد از اینکه در رویداد Peek Performance مک استودیو و استودیو دیسپلی باور نکردنی معرفی شد، اپل دیگر سکوت اختیار کرد. اما این فقط آرامش قبل از اتفاقات بزرگ بعدی است. اپل تا پایان سال 2022 تعداد زیادی محصولات جدید دارد که باعث می‌شود رویداد Peek Performance صرفاً به صورت یک پیش‌غذا به نظر برسد. در اینجا در مورد تمام چیزهایی که انتظار داریم اپل در نیمه دوم سال 2022 عرضه کند، صحبت خواهیم کرد.

 

محصولات اپل که پیش از این عرضه شده است

 

مک‌های جدید

اپل در ژوئن 2020 فاش کرد که طی دو سال آینده تمام مک‌های خود را از پردازنده‌های اینتل به پردازنده‌های سیلیکون خودش تغییر خواهد کرد. اپل در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های خود از جمله مک‌بوک ایر، مک مینی، آی‌مک 24 اینچی، مک‌بوک پرو 13 اینچی، مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی را بروزرسانی کرده و مک استودیو جدید را عرضه کرده است. علاوه بر این که در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ژوئن 2022، اپل تراشه M2 را در مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو 13 اینچی معرفی کرد.

این امر باعث می‌شود که مک‌های زیر به بروزرسانی اپل سیلیکون نیاز داشته باشند. و فراموش نکنید که پاییز 2022 نیز بروزرسانی‌هایی را برای مک او اس به ارمغان خواهد آورد که می‌تواند ویژگی‌های جدیدی را به طور خاص برای جدیدترین مک‌ها ارائه کند. این آن چیزی است که ما انتظار داریم امسال به آن دست یابیم.

 

مک پرو

گفته می‌شود که کار بر روی مک پرو اپل سیلیکون با یک پردازنده 32 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی تا 128 هسته‌ای در حال انجام است، که اگر اپل چهار تراشه M1 Max را در یک دستگاه ترکیب کند این امر امکانپذیر است، و شایعات حاکی از آن است که این تراشه می‌تواند به عنوان M1 Extreme شناخته شود.

ما تعجب کردیم که چرا اپل یک مک پرو با تأکید بر حرفه‌ای بودن دارای تراشه‌های سری M را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان به نمایش نگذاشت. در عوض، این شرکت تراشه M2 در مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو 13 اینچی هدفمند برای مصرف کننده را معرفی کرد. این سؤال پیش می‌آید که آیا مک پرو از تراشه‌های سری M1 استفاده خواهد کرد یا در زمان عرضه مستقیماً به سری M2 خواهد رفت؟

چه زمانی؟ اکتبر 2022

 

مک مینی

مارک گورمن (Mark Gurman) از بلومبرگ در دسامبر 2021 در خبرنامه Power On اشاره کرد که دو مک مینی جدید در سال 2022 عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که اپل در حال کار بر روی مک مینی جدید با تراشه M1 Pro است که جایگزین مدل مک مینی مجهز به اینتلی خواهد شد که اپل تولید آن را همچنان ادامه داده است. بر اساس گزارش بلومبرگ، تصور می‌شود که این «نسخه قدرتمندتر مک مینی» می‌تواند همان تراشه مک‌بوک پرو جدید - احتمالاً M1 Pro - را داشته باشد.

تنها سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا اپل اکنون که مک‌بوک ایر M2 و مک‌بوک پرو 13 اینچی را معرفی کرده است، یک مک مینی جدید M1 Pro نیز عرضه خواهد کرد یا اینکه این مک مینی شایعه شده را به M2 Pro منتقل می‌کند. بعلاوه اکنون که مک‌بوک ایر M2 و مک‌بوک پرو M2 در صحنه هستند، مطمئناً باید انتظار یک مک مینی M2 را نیز داشته باشیم.

چه زمانی؟ اکتبر 2022

 

آیپدهای جدید

ما در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل نگاهی به آیپد او اس 16 داشتیم. سخت‌افزار جدیدی که انتظار داریم در کنار بروزرسانی سیستم عامل در پاییز امسال ارائه شود در اینجا آمده است:

 

آیپد پرو

شایعات حاکی از آن است که می‌توانیم منتظر یک آیپد پرو جدید با طراحی به روز شده و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم باشیم. با توجه به اینکه آیپد پرو فعلی دارای تراشه M1 است، انتظار داریم که مدل جدید یک تراشه M2 داشته باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود که پشتیبانی MagSafe برای آیپد با شارژ معکوس برای تأمین انرژی دستگاه‌های دیگر از طریق آیپد در حال انجام است.

چه زمانی؟ اکتبر 2022

 

آیپد 10.2 اینچ (نسل دهم)

مارک گورمن از بلومبرگ اظهار می‌دارد که می‌توانیم در سال 2022 انتظار یک بروزرسانی معمولی برای آیپد استاندارد جدید با همان طراحی قبلی و یک تراشه جدید قبل از طراحی مجدد در سال 2023 را داشته باشیم.

چه زمانی؟ اکتبر 2022

 

آیفون جدید

اکنون که اپل ویژگی‌های برتر در آی او اس 16 را فاش کرده است، ما می‌دانیم که در سپتامبر 2022 از آی او اس 16 چه انتظاری داریم. مسلم است که در ماه سپتامبر شاهد آیفون 14 خواهیم بود که بار دیگر چهار مدل از آن وارد بازار خواهد شد.

 

آیفون 14

در حال حاضر شایعاتی در مورد جانشین آیفون 13 وجود دارد. ما می‌شنویم که دیگر آیفون مینی وجود نخواهد داشت. در عوض، یک آیفون بزرگ‌تر غیر پرو وجود خواهد داشت که مطابق با Pro Max باشد. با این وجود، انتظار می‌رود که مدل پرو با یک صفحه نمایش جدید ناچ‌دار، دوربین 48 مگاپیکسلی و تراشه سریع‌تر، بیشترین تغییرات را داشته باشد. در این مورد می‌توانید راهنمای ما در مورد آیفون 14 را مطالعه کنید.

چه زمانی؟ سپتامبر 2022

 

اپل واچ جدید

در سال 2022 ممکن است بیش از یک اپل واچ جدید در راه باشد.

 

اپل واچ سری 8

پس از اپل واچ سری 7 که تا حدودی ناامید کننده بود، وقتی در پاییز امسال اپل واچ سری 8 عرضه شود، همه‌ی نگاه‌ها به سمت اپل واچ سری 8 معطوف خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که امسال ممکن است یک اندازه‌ی بزرگ‌تر جدید و همچنین یک گزینه «ضد ضربه» وجود داشته باشد، و احتمالاً طراحی مجدد شایعه شده‌ای که سال گذشته شاهد آن نبودیم. همچنین ممکن است یک سنسور دمای پوست جدید را شاهد باشیم، اما دقیقاً مشخص نیست که واقعاً چه کاری می‌تواند انجام دهد.

چه زمانی؟ سپتامبر 2022

 

اپل واچ SE 2

پس از گذشت یک سال، اپل واچ SE قرار است در سال 2022 بروزرسانی شود و احتمالاً یک صفحه نمایش همیشه روشن، سنسور ECG (الکترو کاردیوگرافی / نوار قلب) و شارژ سریع را به همراه خواهد داشت. ما امیدوار بودیم که قیمت کمتری نیز داشته باشد، اما آخرین شایعات مبنی بر این است که قیمت آن در حقیقت افزایش خواهد داشت.

چه زمانی؟ سپتامبر 2022

 

ایرپاد جدید

ایرپاد اپل یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های این شرکت است، اما در عین حال نادیده گرفته شده‌ترین آنها است. اما ما در نهایت منتظر یک بروزرسانی بزرگ در سال جاری هستیم.

 

ایرپاد پرو

اپل یکی از محبوب‌ترین محصولاتش، یعنی ایرپاد پرو را از اکتبر 2019 بروزرسانی نکرده است. این یعنی که ایرپاد نیاز به توجه دارد. ما منتظر یک طراحی جدید بدون ساقه با برخی از ویژگی‌های صوتی پیشرفته هستیم، احتمالاً حتی ورودی صدا بدون هدر رفتن.

چه زمانی؟ پاییز 2022

محصولات جدید اپل که در سال 2022 عرضه می‌شوند

 

تغییرات جدید

اگر اپل هرگز در محصولاتی که در حال حاضر تولید می‌کند نوآوری نداشت، ممکن بود از پیشرفت فناوری عقب بماند. بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت در حال کار در زمینه‌های مختلف و جدید است. ما لزوماً انتظار نداریم که اینها در سال 2022 ارائه شوند، اما شایعات حاکی از آن است که برخی از آنها هنوز هم ممکن است همین امسال عرضه شوند.

 

هوم‌پاد با صفحه نمایش

این هوم‌پاد ممکن است در سال 2022 عرضه نشود، اما امیدواریم شایعات موجود مبنی بر اینکه اپل در حال کار کردن بر روی یک هوم‌پاد دارای صفحه نمایش است، حقیقت داشته باشد. ما همیشه گفته‌ایم که وجود صفحه نمایش برای هوم‌پاد آن را بی‌نهایت قابل استفاده‌تر می‌کند، اما شاید ما تنها کسانی هستیم که از صحبت کردن با اسپیکر خود متنفریم.

وجود یک صفحه نمایش استفاده از هوم‌پاد را فراتر از صدا به تصویری نیز گسترش می‌دهد. در این صورت می‌توانید پادکست‌ها و گزارش‌های خبری و ویدیوهای یوتیوب را نیز تماشا کنید. اما سودمندتر از همه این است که از طریق فیس تایم ارتباط تصویری برقرار کنید.

چه زمانی؟ احتمالاً 2022 یا شاید هم 2023

 

عینک AR (واقعیت افزوده)

اپل به وضوح علاقه‌ی خود را به واقعیت افزوده اعلام کرده و ممکن است در مورد برنامه‌هایش برای ساخت عینک AR بیشتر بشنویم. شایعات حاکی از آن است که ما می‌توانیم محصول واقعیت ترکیبی AR اپل را تا پایان سال 2022 شاهد باشیم. این امکان وجود دارد که اپل چنین دستگاهی را به نمایش بگذارد، اما برای عرضه‌ی آن تا سال 2023 صبر کند.

ممکن است اپل در نهایت چیزی را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان به نمایش بگذارد تا توسعه دهندگان را وادار به طراحی برنامه برای دستگاه جدید کند، اما احتمال آن کم است.

چه زمانی؟ 2023

 

اپل تی وی کوچک/ارزان

این احتمال وجود دارد که اپل در حال کار بر روی یک اپل تی وی کوچک‌تر و ارزان‌تر باشد. یک توئیت توسط حساب تأیید نشده مینگ‌چی کو (Ming-Chi Kuo) در می 2022 ادعا کرد که اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه جدیدی از اپل تی وی در نیمه دوم سال جاری است که وضعیت هزینه را بهبود می‌بخشد.

چه زمانی؟ احتمالاً پاییز 2022

 

کنسول بازی

حتی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است اپل برنامه‌هایی برای عرضه یک کنسول بازی یا حداقل یک اپل تی وی بهبود یافته با امکان بازی کردن داشته باشد.

چه زمانی؟ احتمالاً پاییز 2022

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘