خطا در آی.او.اس 14: برنامه Mail نام مستعار را تغییر می‌دهد

22 مهر 1399
0 نظر
مطالعه در حدود 3 دقیقه
1712 بازدید

خطا در آی.او.اس 14: برنامه Mail نام مستعار را تغییر می‌دهد 

آیا برنامهٔ Mail هنگام ارسال کردن ایمیل از آیفون یا آیپد شما، نام مستعار شما را تغییر می‌دهد؟ به نظر می‌رسد که چنین خطایی در آی. او. اس 14 وجود دارد.

-----

سافت‌مک: اگر شما آدرس‌های فرعی، که بعضاً به عنوان نام مستعار نیز شناخته می‌شوند، را برای آدرس ایمیل اصلی خود تنظیم کرده باشید، می‌توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید. این کار در صورتی که شما یک آدرس ایمیل. me یا. mac یا. icloud داشته باشید امکانپذیر است.

یک پست در انجمن اپل این مشکل را مطرح کرده است و در حال حاضر 81 کاربر دیگر نیز می‌گویند که آنها نیز همین مشکل را دارند.

در این پست انجمن آمده است که: «از زمان به روز رسانی به آی. او. اس 14 در آیفون 11 خود، هنگامی که نام مستعار دلخواه خود را برای قسمت From انتخاب می‌کنم، ایمیل‌ها از یکی از نام‌های مستعار دیگر ارسال می‌شوند - اما تا زمانی که ایمیل ارسال نشده بود متوجه این اتفاق نشدم. »

اگر از یک نام مستعار برای ارتباطات خصوصی، از نام مستعار دیگری برای ارتباطات کاری و از نام مستعار دیگری برای باشگاه‌ها، انجمن‌ها و غیره استفاده می‌کنید، این می‌تواند مشکل‌ساز باشد. اگر بخواهید مطمئن شوید که همیشه دقیقاً به همان شیوه برای گیرنده ظاهر می‌شوید، این خطا می‌تواند این اطمینان را تضعیف کند.

همان طور که Mac & i گزارش می‌دهد، دیگر اطمینان نداریم آدرسی که فرستنده انتخاب می‌کند همان آدرسی باشد که گیرنده مشاهده می‌کند.

پس از ارسال یک ایمیل از برنامهٔ Mail در آی. او. اس 14.0. 1، آن سایت گزارش داد که هنگام بررسی پوشهٔ Sent Mails نام مستعار دیگری استفاده شده است. دیگران از روی عکس‌العمل گیرنده متوجه شده‌اند که از نام مستعار دیگری استفاده شده است.

به گفتهٔ Mac & i، این تنها بر آدرس‌های ایمیلی که می‌توانید از iCloud یا Apple دریافت کنید تأثیر نمی‌گذارد، بلکه بر آدرس‌های دیگری مانند Gmail یا Mailbox. org نیز تأثیر می‌گذارد.

یک نتیجهٔ این مشکل می‌تواند این باشد که متوجه شوید ایمیل‌های شما علیرغم این که توسط گیرنده شناخته شده‌اند، به پوشهٔ هرزنامه ارسال شده‌اند. حتی ممکن است که Gmail به گیرندهٔ ایمیل شما هشدار دهد که ایمیل شما یک تلاش فیشینگ است.

همچنین همکاران ما در Macwelt آزمایشی را بر روی یک آیپد با Mail اپل تحت آی. او. اس 14.0. 1 اجرا کردند و متوجه شدند که مهم نیست کدام آدرس ایمیلی که به me. com ختم می‌شود را انتخاب کنند، هر بار یک نام مستعار انتخاب می‌شد.

همین تلاش برای مک این مبادلهٔ مشکل‌ساز آدرس بازگشت انتخاب شده را نشان نمی‌دهد.

در مورد مشکلات آی. او. اس 14 مقالهٔ دیگر ما با عنوان «آی. او. اس 14، مشکلات و ویژگی‌های جدیدی که آخرین نسخه به آیفون می‌آورد» را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

- روش مسدود کردن ایمیل‌ها در آیفون

- روش تنظیم و ارسال ایمیل در آیفون و آیپد

- روش بازیابی ایمیل‌های حذف شده در آیفون یا آیپد

- روش بی‌صدا کردن یک مکالمه ایمیلی در آیفون

- روش ارسال پیوست‌های ایمیل در آیفون

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘