اپل واچ سری 6 جدید؛ تاریخ انتشار، قیمت و ویژگی‌ها

31 شهریور 1399
0 نظر
مطالعه در حدود 5 دقیقه
2041 بازدید

 اپل واچ سری 6 جدید؛ تاریخ انتشار، قیمت و ویژگی‌ها

همهٔ آنچه باید در مورد اپل واچ سری 6 جدید بدانید، از جمله تاریخ انتشار، قیمت، ویژگی‌ها و طراحی.

-----

سافت‌مک: اپل دو اپل واچ (Apple Watche) جدید عرضه کرده است. اپل واچ سری 6 جدید و اپل واچ SE. این شرکت می‌گوید که محصولات جدید این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بیش از هر زمان دیگری به افراد دسترسی پیدا کنید. در واقع اپل با ویژگی جدید Family Set Up به وضوح خانوادهٔ شما را مد نظر دارد تا مدیریت ساعت‌های مختلف در خانهٔ شما را آسان کند. ما در مقالهٔ جداگانه‌ای دربارهٔ اپل واچ SE صحبت خواهیم کرد، در اینجا در مورد ویژگی‌های جدید اپل واچ سری 6 صحبت خواهیم کرد که شامل سنسور اکسیژن خون جدید و گزینه‌های جدید رنگ آبی و قرمز است.


تاریخ انتشار اپل واچ 6

اپل می‌گوید که اپل واچ 6 امروز (15 سپتامبر) برای سفارش در دسترس خواهد بود و جمعه 18 سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.


قیمت اپل واچ 6

اپل واچ 6 جدید با 379 پوند / 399 دلار همراه با گزینه‌های مختلف دیگری که قیمت را افزایش می‌دهند، شروع می‌شود. نسخهٔ رده پایین سلولار از 479 پوند / 499 دلار شروع می‌شود.

همچنین یک اپل واچ SE ارزان‌تر 269 پوندی / 279 دلاری نیز وجود دارد و فروش اپل واچ سری 3 از 199 پوند / 199 دلار همچنان ادامه خواهد داشت.


طراحی اپل واچ 6

طراحی اپل واچ 6 همانند نسل قبلی است، اما گزینه‌های جدید رنگی از جمله آبی، استیل ضدزنگ طلایی، گرافیت و یک نسخهٔ Product Red نیز وجود دارد. اپل گرافیت را به عنوان «یک رنگ مشکی خاکستری با جلوه‌ای درخشان با درخشش بالا» توصیف می‌کند. یک گزینهٔ زرد به روز شده نیز وجود دارد.

به عنوان یک مزیت، برای اپل واچ شما مجموعه‌ای از بندهای جدید وجود دارد، ازجمله یک بند حلقه‌ای تکی قابل انعطاف که از سیلیکون ساخته شده است و سگک یا قلاب ندارد. این بندها در هفت رنگ مختلف موجود است. همچنین یک بند بافته شدهٔ Solo Loop نیز وجود دارد که از 100 رشته نخ پلی‌استر بازیافتی با پنج گزینهٔ مختلف رنگی ساخته شده است. یک بند چرمی جدید نیز وجود دارد که با آهن‌ربا وصل می‌شود. 9 طول مختلف برای بندهای جدید موجود است، که امیدوارم یکی از آنها برای شما متناسب باشد.

اپل واچ سری 6 جدید؛ تاریخ انتشار، قیمت و ویژگی‌ها


مشخصات اپل واچ 6

اپل واچ سری 6 از ششمین نسل تراشهٔ S6 اپل استفاده می‌کند که مبتنی بر تراشهٔ A13 Bionic است.

اپل اظهار می‌کند که S6 SiP بیست درصد سریع‌تر از اپل واچ سری 5 است، که به این معنی است که برنامه‌ها با سرعت بیشتری اجرا می‌شوند. باتری ساعت همان عمر 18 ساعتهٔ سلف خود را خواهد داشت.

همچنین اپل واچ 6 جدید شامل تراشهٔ U1 و آنتن‌های Ultra Wideband می‌باشد.

همچنین اپل ادعا می‌کند که صفحه نمایش Retina در اپل واچ سری 6 در هنگام استفاده در خارج از خانه، در حدود 2.5 برابر روشن‌تر از نمایشگر اپل واچ سری 5 است.


ویژگی‌های اپل واچ 6

خبر مهم، وجود سنسور جدید اکسیژن خون در اپل واچ 6 است که طبق اظهار اپل ممکن است بتواند در مبارزه با ویروس کرونا و همچنین چالش‌های دیگری مانند آسم و نارسایی قلبی کمک کند. اپل از برخی پروژه‌های تحقیقاتی گفته است که سنسور اکسیژن خون جدید در آنها نیز استفاده می‌شود.

نظارت بر اکسیژن خون با استفاده از LEDهای سبز، قرمز و مادون قرمز و همچنین چهار فوتودیود عمل می‌کند. نور قرمز و مادون قرمز به مچ دست شما تابانده می‌شود و نور منعکس شده از خون را اندازه‌گیری می‌کند. اپل می‌گوید قادر است که تغییرات طبیعی رنگ پوست را در نظر بگیرد. سپس از الگوریتم‌هایی برای تعیین رنگ خون و بررسی میزان اکسیژن خون استفاده می‌کند. این فرآیند 15 ثانیه طول می‌کشد. اپل می‌گوید که برنامهٔ Blood Oxygen اکسیژن خون را بین 70 تا 100 درصد اندازه‌گیری می‌کند.

اپل واچ سری 6 جدید؛ تاریخ انتشار، قیمت و ویژگی‌ها

این به عنوان یک سنجش VO2 شناخته می‌شود. از سطح اکسیژن موجود در خون می‌توان به عنوان سنجش سلامت بر اساس حداکثر میزان اکسیژن مصرفی در حین انجام تمرینات مرحله به مرحله استفاده کرد. اما مهم‌تر از آن این که می‌تواند شرایط سلامتی را هشدار دهد، زیرا سطح اکسیژن شما با اطلاعات مربوط به تنفس و گردش خون و سلامت قلب و ریه‌ها مرتبط است. از این رو می‌تواند ابزار مفیدی برای بیماران آسمی باشد، ممکن است به شناسایی نارسایی قلبی کمک کند و اگر کسی در اوایل ابتلا به ویروس کرونا باشد، ممکن است هشداری را دریافت کند.

به عنوان مثال، اپل درگیر یک مطالعه در زمینهٔ آنفلوانزا است که می‌خواهد بداند چگونه سیگنال‌های موجود در برنامه‌های اپل واچ، مانند ضربان قلب و اکسیژن خون، می‌توانند به عنوان علائم اولیهٔ بیماری‌های تنفسی مانند آنفلوانزا و کرونا عمل کنند.

همچنین یک ارتفاع‌سنج همیشه روشن نیز وجود دارد که داده‌های ارتفاع را به صورت بلادرنگ ارایه می‌دهد.

اپل همچنین یک سرویس اشتراک Fitness جدیدی را برای اپل واچ اعلام کرده است. Fitness Plus شامل تمرینات مجازی، با پرداخت هزینه است.


نماهای جدید ساعت

همچنین نماهای (face) جدید اپل واچ نیز وجود دارند که مکمل طراحی اپل واچ سری 6 (و اپل واچ SE) خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپل واچ خود، مقاله‌های دیگر ما در همین زمینه را مطالعه کنید:

- روش راه‌اندازی یک اپل واچ

- روش استفاده از اپل واچ - ترفندها و ویژگی‌های مخفی

- روش تهیه نسخه پشتیبان از اپل واچ

- روش استفاده از اپل واچ برای باز کردن قفل مک

- روش استفاده از واکی‌تاکی در اپل واچ

- چگونه یک اپل واچ گمشده را پیدا کنیم

- Activity Trends در اپل واچ و Ios 13 برآورد کاملی از روند فعالیت‌های شما ارایه می‌دهند

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘