بررسی برنامه Documents 7؛ نسخه جدید برنامه Documents منتشر شد

13 دی 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 3 دقیقه
1940 بازدید
اپل نزدیک به یک دهه طول کشید تا با آمدن برنامه Files در iOS 11 ، مدیریت فایل مناسبی را به آیفون و آی پد بیاورد. در همان مدت زمان ، یک شخص توسعه دهنده مستقر در اودسا ، اوکراین مشغول کار بر روی برنامه مدیریت فایل خود بود.Documents 7 آخرین ورژن از نرم افزار مفید و همه کاره مدیریت فایل در iOS است. این نسخه، معادل نسخه موبایلی macOS Finder است که به صورت همه جانبه به صاحبان آیفون و آی پد اجازه می دهد تا با سهولت به مرور ، مشاهده و مدیریت پرونده ها در یک رابط کاربری آسان بپردازند. ReaddleDocument 7 یک دکمه Plus را در اضافه کرده که ایجاد و وارد کردن پرونده ها را تقریباً از هرجایی برای کاربران راحت می کند. اگرچه در مورد ساختار ظاهری نسبت به نسخه های قبلی چندان تغییری به وجود نیامد اما Documents 7 رنگ جدیدی را با الهام ازPDF Expert 7 اخیر این شرکت ، ابزاری قوی برای ویرایش اسناد اضافه می کند. همچنین این نسخه با پشتیبانی از ویژگی جدید حالت تاریک در iOS 13 و صفحه کلید شناور و سازماندهی پرونده ها تجربه بهتری به کاربر می دهد. کاربران iPad هم اکنون می توانند بیش از یک پنجره Document را بطور همزمان باز کنند ، بسیار مناسب برای مقایسه جانبی و یا کشیدن و رها کردن محتوا بین آنها. همچنین برای دسترسی یکپارچه به محتوای ذخیره شده در آن، و همینطور باز کردن فایلهای ذخیره شده درDocuments 7 ، با برنامه داخلی Files هماهنگی کامل وجود دارد.
 
documents-7-transfer-to-computer-100824690-large
مانند گذشته ، Documents 7 شامل یک مرورگر وب داخلی است که اکنون حالت مرور خصوصی را ارائه می دهد. حتی گزینه جدیدی برای انتخاب DuckDuckGo ، Yandex ، Ecosia یا Yahoo به عنوان موتور جستجوی پیش فرض به جای Google وجود دارد.
در Documents همیشه یک PDF reader بسیار کارآمد وجود داشته است. نسخه 7.0 همینطور گزینه ای برای تبدیل برنامه به یک ویرایشگر تمام عیار را نیز معرفی می کند. Documents 7 پس از به روزرسانی به اشتراک سالانه (50 دلار در سال) ، مکمل ابزارهای حرفه ای را باز می کند و به کاربران امکان ویرایش ، تبدیل و کاهش اندازه پرونده های PDF را می دهد. اگر در حال حاضر PDF Expert 6 را در اختیار دارید ، این ویژگی های ویرایش به صورت رایگان در Documents 7 در دسترس هستند. متأسفانه ، سه ابزار پیشرفته که اخیراً به PDF Expert 7 اضافه شده اند به اشتراک گذاشته نمی شوند ، بنابراین تنها راه برای شخصی سازی نوار ابزار Favorites یا تبدیل و فشرده سازی PDF پرونده با پرداخت اشتراک سالیانه ممکن می شود.
 
iPhone-WhatsNew_page2
 
در انتها باید بگوییم برای هر کاربر آیفونی لازم است که این Documents 7 را روی دستگاه خود نصب کند. برنامه ای بسیار کارآمد که به شما امکان دسترسی بهتر و سازماندهی شده تری به اطلاعات دستگاهتان را می دهد.
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘