بالاخره ادوبی نسخه فوتوشاپ مخصوص آیپد را منتشر کرد

18 آبان 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 3 دقیقه
1041 بازدید
نسخه اصلی ادوبی فوتوشاپ، سرانجام حدود یک سال پس از اولین اعلام ادوبی مبنی بر عرضه این نسخه ویژه آیپد منتشر شد. البته بخاطر داشته باشید که فتوشاپ اصلی یا رئال و فوتوشاپ فول یکسان نیستند. ادوبی به این دلیل آن را فتوشاپ اصلی می خواند (برخلاف چیزی مانند Photoshop Express) که نسخه iPad با همان کد پایه ای که نسخه دسک تاپ دارد ، به اشتراک گذاشته می شود. این به نوبه خود ، به کاربران آیپد اجازه می دهد تا به لطف نسخه ابری (cloud) از فرمت فایل  PSD ادوبی، به راحتی و به سرعت بین نسخه های دسکتاپ و تلفن همراه پروژه های خود را جابه جا کنند.
ادوبی همچنین سعی در تشویق کاربران دارد تا فایل های خود را در cloud نگهداری کنند. باید این را هم یادآوری کنیم اگر از فضای ابری ادوبی برای نگهداشتن پروژه های جدید بهره ببرید مشکلی با کمبود فضا نخواهید داشت.
 
00

ویژگی های نسخه جدید چیست؟


ما هنوز مدت زمان زیادی را با فوتوشاپ در آیپد نگذرانده ایم، اما مشخص است که رابط کاربری به اندازه کافی آشنا است، که علاقه مندان به فتوشاپ هیچ مشکلی برای پیدا کردن ابزار و کارایی های مد نظر خود ندارند. پالت ابزار در سمت چپ است، و شامل ابزارهای آشنایی مانند clone stamp  و healing brush می باشد، در حالی که در سمت راست می توانید منوهایی را برای لایه ها و تنظیمات سطح ، شیب و ترکیبات پیدا کنید. متأسفانه، همانطور که ادوبی چندی پس از معرفی اولیه خود روشن نکرد، ویژگی های محبوب (و احتمالاً ضروری) مانند ابزار قلم (pen tool) را نیز حذف کرد. همانطور که ادوبی در پست اخیر وبلاگ خود با انتشار نسخه جدید توضیح داده است، این نسخه در حال حاضر بر گردش کار، نقاب زدن و روتوش کردن تمرکز دارد.
 
sign-in-with-apple-100816631-large
 
اگر یک هنرمند حرفه ای تر هستید، احتمالاً هنوز هم می خواهید بیشتر کارهای خود را روی دسکتاپ انجام دهید. اما با توجه به اینکه کار کردن با فوتوشاپ در آیپد ویژگی های خاص به خود و کارکردی راحت تر دارد می تواند گزینه بهتری هم برایتان باشد. این نسخه از فوتوشاپ برای آیپد حتی از مداد اپل هم پشتیبانی می کند، و اگر ادوبی فوتوشاپ برای آیپد به اندازه کافی بهبود یافته و قدرتمند تر شود، ممکن است بسیاری از افراد حرفه ای کاملا آن را به نسخه دسکتاپ ترجیح داده و کار های خود را با آن انجام دهند. اگر قبلاً اشتراک Creative Cloud از ادوبی داشته اید ، می توانید اکنون از ادوبی فوتوشاپ جدید به صورت رایگان برای آیپدتان استفاده کنید. نسخه آیپد همچنین از ویژگی جدید ورود با اپل پشتیبانی می کند و در مدت خیلی کوتاهی به Creative Cloud متصل می شود.
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘