نسخه بتا عمومی آی او اس 13.3 منتشر شد ؛ بررسی ویژگی های جدید و نحوه دریافت آن

16 آبان 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 2 دقیقه
1486 بازدید
اپل آخرین نسخه آی او اس را تحت عنوان آی او اس 13.3 منتشر کرد. در ادامه به بررسی این نسخه و ویژگی های جدید و نحوه نصب آن خواهیم پرداخت و اینکه آیا اصلا ارزش دارد که سیستم عامل آیفون خود را به نسخه 13.3 به روز کنید یا خیر. (در صورت نصب و پشیمانی از نسخه جدید می توانید در این بخش نحوه بازگشت به نسخه قبلی و پاک کردن نسخه بتا را بیابید)
 
ios13-hero-01-100798247-large

نسخه 13.3 را چگونه دریافت کنیم؟

برای کاربران معمولی آیفون یا آیپد که می خواهند نسخه بتا را اجرا کنن باید به  beta.apple.com  بروند. شما باید در آنجا برای دریافت نسخه بتا ثبت نام کرده و یک پروفایل بتا را بارگیری کنید. سپس به Settings > General > Profile بروید و پروفایل بتا را پیدا کنید و آن را نصب کنید.
توسعه دهندگانی که می خواهند در توسعه دهنده بتا شرکت کنند می توانند با مراجعه به developer.apple.com/download برای بارگیری پروفایل بتا توسعه دهنده اقدام کرده و سپس مراحل مشابهی را دنبال کنند. (در صورت مشکل در دریافت و یا نصب آی او اس جدید این مطلب را از دست ندهید)
 
R4EF4RET

نسخه 13.3 شامل چه ویژگی هایی می باشد؟

رفع اشکال در بخش عملکرد چندگانه: برخی از کاربران گزارش داده اند که iOS 13.2 به طور تهاجمی برنامه ها را از رم خارج می کند، بنابراین باید برنامه های خود را مجددا بارگیری کنید. گزارش های اولیه حاکی از آن است که iOS 13.3 این مشکلات در مدیریت حافظه را رفع می کند.
 
محدودیت های ارتباطی: در برنامه Screen Time ، بسته به اینکه با چه کسی صحبت می کنید ، می توانید محدودیت هایی را برای تماس های تلفنی ، پیام ها و تماس های FaceTime برای کودکان تعیین کنید.
 
تغییرات در بخش Memoji / Animoji : در بخش Settings > General > Keyboard، اکنون می توانید جلوی امکان نمایش Animoji و استیکر های مموجی را در صفحه کلید ایموجی بگیرید.( نحوه استفاده از Animoji را در این مطلب بخوانید)
 
memoji-stickers-uitgelicht
برنامه Apple Watch: آیکون تاج دیجیتال برنامه اپل واچ، اکنون به جای رنگ مشکی خاکستری می شود.
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘