تاریخ انتشار ، قیمت و مشخصات ایرپاد های پرو (AirPod Pro)

7 آبان 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 3 دقیقه
1630 بازدید
اپل اعلام کرده است که تنها هفت ماه بعد از آخرین نسخه ، به روزرسانی بزرگی را در ایرپاد ها ارائه داده است! در اینجا همه چیز را که باید در مورد
ایرپاد های Pro بدانید ، از طراحی جدید و مقاومت در برابر آب تا تاریخ و قیمت عرضه آنها اورده شده.

تاریخ انتشار: چه موقع AirPod 3 عرضه می شود؟

AirPod Pro در تاریخ 28 اکتبر 2019 معرفی شد و بلافاصله برای پیش سفارش در دسترس می باشد. آنها از 30 اکتبر در فروشگاه ها ظاهر می شوند. به نظر می رسد که تأیید بن گسكین ، سخنگوی اپل مبنی بر نشان دادن این هدفون در هفته جاری به خبرنگاران ، قطعی است.
 
t5y5y6y65

قیمت ایرپاد های جدید

AirPod های نسل دوم ، از 159 پوند / 159 دلار شروع می شوند ، همچنین گزینه 199 پوند / 199 دلاری برای یک جفت ، با کیف شارژ بی سیم موجود است. AirPodهای Pro با هزینه دلار249/249 پوند ، بسیار گران تر هستند و این نشان دهنده طراحی مجدد و ویژگی های جدید است. دن ایوز ، تحلیلگر Wedbush ، در ژوئیه 2019 پیش بینی کرد که مدل های گران تر به زودی می آیند ، اما جزئیات دیگری را مشخص نکرد. با این حال ، هنگامی که با سان مصاحبه می کرد ، بیان کرد: "ما معتقدیم 229 دلار نقطه قیمت مناسب برای نسخه بعدی ایرپاد ها می باشد."

بررسی طراحی

اپل برای در روزرسانی پاییزی طرح آن را اصلاح کرده است. در جاهایی که مدلهای 2016 و اوایل 2019 دارای گوشواره هایی با زاویه ای راست تر از بدنه پایینی(ساقه) بودند ، که این گوشواره ها زاویه ای مورب تر پیدا کرده اند. خود بدنه پایینی (ساقه ها) نیز کوتاه تر هستند.
هرچند ما مطمئن نیستیم که سری های جدید زیبا تر از قبل به نظر برسند ، اما چیزی که مهم تر است دریافت کیفیت مناسبی از صداست. شایعاتی هم مبنی بر وجود گزینه های رنگی بیشتر مطرح بود مانند Midnight Green برای مطابقت با آیفون های 11.

 thytuu

ویژگی ها: AirPod 3 با چه ویژگی های جدید همراه است؟

حذف نویز ها: 

یک شایعه طولانی مدت به حقیقت پیوست. ایرپادهای Pro دارای قابلیت از بین بردن سر و صداهای فعال یا نویزها در محیط (ANC) است. این قابلیت، مبتنی بر سیستمی از میکروفون ها است که نویز محیط را تشخیص می دهد و دستگاه آن را خنثی می کند.

حالت شفافیت:

این ویژگی قطب مخالف ANC است. شما قادر خواهید بود به راحتی بین این دو حرکت کنید. حالت شفافیت برای زمانی طراحی شده است که به جاهایی نزدیک می شوید که نیاز به آگاهی از دنیای اطراف خود دارید. این ایده شنیدن برخی از صداها را امکان پذیر می کند ، در حالی که هنوز هم به شما امکان می دهد از موسیقی خود لذت ببرید.

 خاصیت ضد آب:

مدل های 2016 و اوایل 2019 به هیچ وجه ادعایی در مورد مقاومت در برابر آب نداشتند. برعکس ، ایرپاد های پرو مفاوم در برابر آب و عرق  بوده و دارای رتبه بندی IPX4 تحت استاندارد IEC 60529 است. این اطمینانی بیشتر برای کسانی است که دوست دارند آنها را در باران استفاده کنند و از تعریق بیش از حد نگران هستند.
 
tyty676

مشخصات ایرپاد های پرو

  • تراشه H1
  • مقاوم در برابر آب و تعریق (IPX4)
  • بلوتوث 5.0
  • میکروفون ها با پرتوی دوگانه
  • ابعاد : 30.9در21.8 در24 میلی متر
  • 5.4 گرم (کل 45.6 گرم)
  • قابلیت شارژ بی سیم
  • حداکثر 4.5 ساعت زمان گوش دادن مداوم را با یک بار شارژ فراهم میکند
  • در مجموع 24 ساعت قابلیت نگهداری شارژ را داراست
مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘