آمار رسمی اپل از میزان نصب آی او اس 13 و آیپد او اس در آیفون و آیپد

2 آبان 1398
0 نظر
مطالعه در حدود 2 دقیقه
1171 بازدید

آمار رسمی نصب آی او اس 13 روی آیفون های اپل

اپل اخیرا آماری از استفاده کاربرانش از نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های آیفون و آیپد خود ارائه داده است. طبق گفته اپل، 50 درصد آیفون‌ها و 33 درصد آیپدهای اپل هم اکنون از نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های مخصوص به خود یعنی iOS 13 و iPadOS استفاده می‌کنند.

روی 55 درصد از آیفون‌هایی که در چهار سال اخیر معرفی شده‌اند آی او اس 13 استفاده می‌شود، در حالی که 38 درصد از آی او اس 12 و بقیه دستگاه‌ها نیز از نسخه‌های قدیمی‌تر آی او اس بهره می‌برند.

به طور کلی، روی 50 درصد آیفون‌های اپل آی او اس 13، روی 41 درصد آن‌ها آی او اس 12 و در 9 درصد باقیمانده نیز نسخه‌های قدیمی‌تر آی او اس نصب می‌باشد.

اپل سال گذشته میزان نصب بودن آی او اس 12 در دستگاه‌هایی که در چهارسال اخیر معرفی کرد را 53 درصد اعلام کرده بود در حالی که این آمار امسال و با ارائه آی او اس 13 به 55 درصد در این دستگاه‌ها رسیده است.

نکته‌ای که باید در این مقایسه در نظر داشت، این است که آی او اس 12 روی آیپدها نیز نصب بود اما امسال با جدا شدن آی او اس و آیپد او اس دیگر آی او اس 13 روی آیپدهای اپل نصب نیست.

اپل هم چنین اعلام کرد 41 درصد از آیپدهایی که در چهارسال گذشته معرفی شده اند، اکنون از iPadOS استفاده می‌کنند، 51 درصد از آی او اس 12 و 13 درصد باقیمانده نیز از نسخه‌های قدیمی‌تر آی او اس بهره می‌برند. به طور کلی 33 درصد آیپدها از آیپد او اس، 51 درصد آن‌ها از آی او اس 12 و 16 درصد بقیه نیز از نسخه‌های قبل‌تر آی او اس استفاده می‌کنند.

انتشار آی او اس 13 و آیپد او اس با آی او اس 12 کمی متفاوت بوده است. به دلیل وجود برخی باگ‌ها و اشکالات در آی او اس 13 اپل آپدیت‌هایی متعدد برای آن ارائه داده است. هم اکنون نیز اپل نسخه بتا آی او اس 13.2 را ارائه داده است که اموجی‌های جدید و تغییرات گسترده دیگری نیز به همراه دارد. آمار اپل از میزان نصب آی او اس 13 و آیپد او اس روی دستگاه های اپل

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘