اپل امکانات جدیدی به Final Cut Pro، iMovie، Motion، Compressor و Logic Pro افزوده است

10 آذر 1402
0 نظر
مطالعه در حدود 2 دقیقه
308 بازدید

امروز، اپل به‌روزرسانی‌هایی برای نرم‌افزارهای Final Cut Pro، iMovie، Motion، Compressor و Logic Pro خود منتشر کرد، که امکانات و بهینه‌سازی‌های جدیدی را به همراه داشت. اپل اعلام کرده بود که به‌روزرسانی‌های Final Cut Pro برای iPad و Mac را در ابتدای این ماه معرفی کرده و اکنون آن‌ها را عرضه کرده است.

Final Cut Pro بر روی Mac با بهبودهای سازماندهی مانند اسکرول خودکار تایم‌لاین به‌روز شده است. کاربران قادر خواهند بود کلیپ‌های خود را در حین پخش مشاهده کنند و این مشاهده با استفاده از میانبرهای صفحه کلید یا گزینه زوم تنظیم شده است.

سازماندهی تایم‌لاین به یک نگاه قابل مشاهده است و اکنون آسان‌تر است کلیپ‌ها را با استفاده از رنگ‌های متفاوت بر اساس نقش اختصاصی تشخیص دهید. اپل همچنین ابزارهایی برای پاکسازی بخش‌های پیچیده تایم‌لاین و بهینه‌سازی ویرایش‌ها با ترکیب کلیپ‌های متصل با یکدیگر به یک داستان متصل اضافه کرده است.

بر روی Mac‌های Apple Silicon، صدور پروژه‌ها به صورت سریعتر از پیش امکان‌پذیر است زیرا Final Cut Pro قادر به ارسال بخش‌های ویدیویی به موتورهای رسانه‌ای موجود برای پردازش همزمان است.

در iPad، نسخه به‌روزرسانی‌شده Final Cut Pro شامل قابلیت‌های ضبط صدا (voiceover) است که به خالقان اجازه می‌دهد صدا و آهنگ را مستقیماً در تایم‌لاین iPad ضبط کنند. در حالت حرفه‌ای دوربین، استحکام حالت اسکلتی اکنون برای افزایش استحکام تصاویر لرزان به منظور ویدیویی با کیفیت‌تر بهبود یافته و گزینه‌های جدیدی برای ترکیب کلیپ‌های متصل اضافه شده است. ویرایش نیز با استفاده از میانبرهای صفحه کلید جدید برای voiceover و گروه‌بندی کلیپ‌ها، به همراه پیش‌تنظیم‌های جدید رنگ‌بندی و عناوین به سرعت انجام می‌شود.

iMovie و Compressor همچنین بهینه‌سازی‌های صدور همان فایل بر روی ماشین‌های M1 Max، M1 Ultra، M2 Max، M2 Ultra و M3 Max را دارند. iMovie همچنین گزینه‌های جدیدی برای ایجاد بسته‌های استریواسکوپیک برای فروشگاه iTunes و پشتیبانی از JSON و XML در صورت صدور دسته‌ای با استفاده از خط فرمان اضافه کرده است.

Motion بهبودهایی در ردیابی شیء بر روی Mac‌های با Apple Silicon دارد و برای Logic Pro، اپل بهبودهای اشکال‌زدایی اضافه کرده است.

قیمت Final Cut Pro برای Mac 300 دلار، Final Cut Pro برای iPad 4.99 دلار در ماه یا 49 دلار در سال است. Compressor و Motion برای Mac هرکدام 50 دلار، Logic Pro 200 دلار و iMovie رایگان است. تمامی نرم افزارها در وب سایت سافت مک به صورت کرک شده موجود است و میتوانید آن ها را دانلود کنید.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘