اپلیکیشن ChatGPT برای مک: اکنون همه کاربران به آن دسترسی دارند!

6 تیر 1403
0 نظر
مطالعه در حدود 1 دقیقه
30 بازدید

OpenAI امروز اعلام کرد که اپلیکیشن ChatGPT برای مک اکنون برای تمامی کاربران در دسترس است. این اپلیکیشن اولین بار در اواسط ماه مه منتشر شد، اما انتشار آن تا کنون محدود به مشترکین ChatGPT Plus بود.

OpenAI می‌گوید که هدف از اپلیکیشن ChatGPT برای مک، آسان‌تر کردن دسترسی کاربران به ChatGPT و پرسیدن سوالات درباره ایمیل‌ها، اسکرین‌شات‌ها، وب‌سایت‌ها و محتوای روی مک است. با نصب این اپلیکیشن، می‌توانید با فشردن کلیدهای Option + Space در کیبورد، رابط چت برای پرسیدن سوال از ChatGPT را بالا بیاورید.

دانلود نرم افزار chatGPT مک

این اپلیکیشن دارای حالت صوتی داخلی برای مکالمات صوتی با ChatGPT، ویژگی جستجو برای مرور مکالمات گذشته و امکانات بیشتر است. با انتشار گسترده‌تر، نیازی به پلن اشتراک برای استفاده از ChatGPT روی مک نیست. OpenAI نسخه‌ی جدید ChatGPT، یعنی GPT-4o را به صورت رایگان در دسترس قرار داده است، اما فقط برای تعداد محدودی درخواست.

Apple یک همکاری با OpenAI برقرار کرده که منجر به ادغام ChatGPT در iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia خواهد شد. با اجازه کاربران، دستیار شخصی داخلی Apple یعنی Siri می‌تواند درخواست‌های پیچیده را به ChatGPT منتقل کند و اطلاعات را به کاربر برساند.

برای دانلود برنامه ChatGPT مک کلیک کنید.

پیشنهاد هوش مصنوعی

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
من همان کسی هستم که هستم، و تمرکزم روی این مسئله است، و برای یک مدیر عالی بودن در اپل تمرکز دارم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘