- با هر کسی که تلاش میکند زنده بماند، کمک کردن یا نکردن به دیگران میتواند عواقب ویرانگری داشته باشد. همه افراد رازهایی دارند، که این سوال را ایجاد میکند... واقعاً به چه کسی میتوان اعتماد کرد؟ هر تصمیمی که میگیرید، مسیر داستان شما را تغییر میدهد، پایان شما چه خواهد بود؟
ابزار بقا ۱.۰!
- بدون ساخت و ساز، یک بازی بقا نیست، و حالا، با این همه چیز برای ساخت و بهبود، تعجب میکنم آیا منابع کافی خواهد بود!
- نحوه استفاده شما از سیستم ساخت و ساز تعیین میکند که آیا زنده میمانید یا خیر، و چقدر آسان خواهد بود.
دنیا پر از زندانها، داستانها و غنائم است!
- فکر کردید ما از دیوید برویک (پدرخوانده دیابلو) نخواهیم خواست تا زندانها را طراحی کند و مطمئن شود که غنائم رضایتبخش است؟
- هر زمان که بازی "Undying" را شروع میکنید، هرگز نمیدانید نقشه چگونه پیش روی شما باز میشود. ۱۴ مکان اصلی در ترکیبهای مختلفی در سراسر نقشه پخش میشوند، در حالی که "مناطق ناامن" دیگر پر از رویدادهای تصادفی هستند که میتوانند به سرعت برنامههای شما را تغییر دهند. آیا به نجات یافته بیسپاس کمک میکنید؛ چه درباره یک گروه محاصره شده توسط زامبیها؟ هرگز نمیدانید در سفر خود چه کسی را ملاقات خواهید کرد، هر کسی داستان خودش را دارد.
ویژگیها:
- زیبایی هنری کمپلی
- پیدا کردن گربهای برای مراقبت در طول آخرالزمان
- شخصیتهای بیشمار با داستانها و پایانهای منحصر به فرد خود
- انواع مینیگیمها برای استراحت پس از کشتن انبوهی از زامبیها، پس چرا استراحتی نکنید؟
- موسیقی تاثیرگذار و شدید که از همان ابتدا برای "Undying" فضا را تعیین میکند
- یک داستان احساسی از بقا و رهایی، هشدار داده میشود، ممکن است آشفتهکننده باشد!
- عناصر روگلایک که موقعیتهای منحصر به فردی را ایجاد میکنند که باید برای بقا غلبه کنید. در نهایت، زامبیها همه به یک شکل تغییر نمیکنند، درست است؟
- چگونه به کودی یاد خواهید داد تا زنده بماند؟ با بیش از صد مهارت برای یادگیری، راهی واحد برای دادن ابزارهای لازم به او برای ماندن در امان وجود ندارد
هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..