دانلود بازی Horizon Chase 2 نسخه : 1.0.1 برای مک

نسخه : 1.0.1

روح مسابقه ARCADE را احساس کنید

Horizon Chase 2 تکامل فرنچایز مسابقه ای برنده جوایز است. این بازی که در زیر علامت آرکید متولد شده است، حواس شما را از طریق گیم پلی فراگیر و با سرعت بالا برآورده می کند. این دوران طلایی مسابقات آرکید است که با تجربه ای مدرن و کاملاً تکامل یافته بازگردانده شده است.


گیم پلی واقعا کلاسیک

گیم پلی کلاسیک با امضای دهه 90 برای نگه داشتن انگشتان شما در کنترل شدید اتومبیل ها برجسته است. تنظیمات پیچیده را فراموش کنید: چند قدمی سبقت‌ها، دوشاخه‌ها و نیتروژن‌ها فاصله دارید. بدون چشمک از رقبای خود طفره بروید. برداشتن و بازی آسان است، اما تسلط بر آن سخت است، این بازی به مهارت های مسابقه ای تیز و رفلکس های سریع برای شکست دادن حریفان و عبور از خط پایان نیاز دارد.


ALL-IN مولتی پلیر

خدمه خود را به مسابقه بیاورید! شما می توانید هر حالت بازی را در تعقیب و گریز آنلاین با دوستان خود بازی کنید. یک خدمه را با بازیکنان دیگر جمع کنید تا با هم پیشرفت کنند یا با بازیکنان در سراسر جهان رقابت رودررو داشته باشند. هر کجا که هستید، همیشه وقت آن است که در دوره جدیدی از مسابقات آرکید، سرگرمی بی پایان داشته باشید.


هنر گردش

در یک دنیای کاملاً سه بعدی مسابقه دهید و در یک سبک هنری منحصر به فرد گشت بزنید. از رنگ های پر جنب و جوش هر منظره گرفته تا شرایط غوطه ور آب و هوای مختلف، که همگی با موسیقی متنی هیجان انگیز ساخته شده توسط بری لیچ تقویت شده اند، این بازی تجربه بازی را به یک حالت هنری تبدیل می کند. افق های جدید شما را به زیبایی یک سفر بصری خیره کننده و جذاب بدون بازگشت هدایت می کند.


بازی گاراژ را انجام دهید

قرمز یا آبی؟ ستاره ها یا شعله های آتش؟ هنگام بازدید از فروشگاه گاراژ می توانید ماشین خود را سفارشی کنید تا آن را تا حد امکان مال خود کنید. وسایل آرایشی جدید را جمع آوری کنید و آمار خود را در سراسر تور جهانی ارتقا دهید. در حالت های مختلف بازی مسابقه دهید و چرخه دریافت جوایز بصری جدید را ادامه دهید. برنده شدن هرگز ارزش آن را نداشت.


پخش کن. آن را دوباره پخش کنید.

Horizon Chase 2 برای پخش زنده متولد شد. رویدادهای همیشه سبز پویا به شما امکان می دهد مهارت های خود را تقویت کنید و سواری های خود را به رخ بکشید. به روز رسانی های بزرگ جوایز جدیدی را به همراه خواهند داشت. حالت های مختلف بازی شما را به مرحله بعدی چالش می برد. هر روز دلیلی عالی برای بازگشت و مسابقه دادن است.


چرا HORIZON CHASE 2 را بازی کنید

- یک بازی روح آرکید واقعی

- گیم پلی کلاسیک امضای دهه 90

- هر حالت بازی را در مسابقات آنلاین با دوستان خود بازی کنید

- سبک هنری منحصر به فرد و محیط های سه بعدی همهجانبه

- زمین بازی: بازی آنلاین در برابر سایر بازیکنان در رویدادهای تکراری

- موسیقی متن اصلی با امضای بری لیچ

- در شرایط آب و هوایی فوق العاده و حالات روحی که روی گیم پلی شما تأثیر می گذارد مسابقه دهید

- دوستان و رقابت جهانی مدیران

- سفارشی سازی خودرو: اقلام آرایشی برای هر خودرو

- بازی گاراژ را بازی کنید: هر ماشین را برای بهبود ویژگی های آن ارتقا دهید


  • Fixed potential crashes and hangs while playing in an Online Crew
  • Fixed light issues with cars during online races

  • macOS 11.0.0 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘