دانلود بازی Tannenberg نسخه : 318.37199 برای مک

نسخه : 318.37199

این بازی دارای شش تیم، بیش از 50 اسلحه، شش نقشه بزرگ برای محدوده تاکتیکی، و یک حالت بازی 64 نفره با پشتیبانی کامل از ربات هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد در هر زمان در میدان نبرد حماسی باشید! همه این‌ها با همان توجه به جزئیات بازسازی شده‌اند که اولین بازی در سری بازی‌های WW1، Verdun بود.

وقایع این بازی تاریخی در میان دریاچه ها، جنگل ها، کوه ها و دشت های برفی جبهه شرقی رخ می دهد. از نبرد تاننبرگ در سال 1914 الهام گرفته شد، یکی از معروف ترین دیگ های تاریخ. بازیکنان باید بر مجموعه بزرگی از انواع تجهیزات نظامی که به طور دقیق بازتولید شده اند تسلط پیدا کنند که سربازان خط مقدم روسی و قزاق ها یا رومانیایی ها با آن ها وارد نبرد می شوند یا در کنار نیروهای مرکزی به عنوان بخشی از گروه های اتریش-مجارستانی، پیاده نظام آلمانی بجنگند. یا واحدهای ارتش بلغارستان.

Tannenberg در چندین حالت بازی می شود، از جمله نبردهای هیجان انگیز قابل مانور که منعکس کننده ماهیت جنگ در جبهه شرقی است: 64 بازیکن روی نقشه های بزرگ با خطوط و اهداف دائماً در حال تغییر می جنگند. در جایی که دیگران می میرند، با پیوستن به نیروها با هم تیمی های چهار نفره و استفاده از مهارت های خاص خود زنده بمانید. این بازی دارای بسیاری از عناصر دقیق تاریخی است: سلاح های واقعی جنگ جهانی اول، یونیفرم های معتبر، جریان خون کابوس وار، و همچنین نقشه های مبتنی بر میدان های جنگ واقعی.

از جمله ویژگی های کلیدی بازی "Tannenberg":

فضای معتبر جنگ جهانی اول: دقت در همه چیز از نقشه ها و سلاح ها گرفته تا لباس های نظامی.

تیراندازی اول شخص تیم تاکتیکی: می توانید به عنوان روس ها، رومانیایی ها، اتریش-مجارستانی ها، آلمانی ها و بلغاری ها بازی کنید.

گستره های جبهه شرقی: نقشه های بزرگ با انواع شرایط آب و هوایی از برف تا آفتاب تابستان.

حالت نبرد تلفن همراه برای 64 بازیکن: بخش های استراتژیک را در طول نبردهای حماسی با تحرک بالا نیروها ضبط کنید.

You're Not Alone: ​​گیم پلی اسکواد و ربات ها در نبردهای قابل مانور که اجازه می دهد نبردهای بزرگ در هر لحظه شروع شوند.

جبهه شرقی جنگ جهانی اول - تاننبرگ

در جبهه شرقی نبردها با استفاده از همه نیروها و امکانات در جریان است! در اینجا شما باید بر انواع سلاح‌ها تسلط داشته باشید - از شلیک توپخانه و گازهای سمی گرفته تا مسلسل‌های سنگین مرگبار و تفنگ‌هایی که با دقت به هدف می‌رسند. میدان نبرد مکان خطرناکی است و برای زنده ماندن در اینجا، باید با دقت فکر کنید - هر شلیک را محاسبه کنید، هوشیاری خود را از دست ندهید و همیشه برای نبرد تن به تن خشمگین آماده باشید.

حالت Mobile Battles ماهیت نبردهای جبهه شرقی را با 64 بازیکن، نقشه‌های باز بزرگ و توانایی انتخاب آزادانه بخش‌ها برای حمله و دفاع به تصویر می‌کشد. نکته اصلی این است که اجازه ندهید دشمن به اطراف برود و قبل از اینکه خودتان این کار را انجام دهید، شما را احاطه کند!

بازتولید معتبر جنگ جهانی اول

در حال حاضر دو بازی در سری بازی های WW1 وجود دارد - "Tannenberg" و "Verdun" (دومی در جبهه غربی اتفاق می افتد). در این تیراندازهای معتبر که در تاریخ جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتند، بازیکنان باید واحدهایی با تخصص‌های مختلف انتخاب کنند و برای تسلط در جبهه‌های در حال تغییر مبارزه کنند.

در اینجا ما فضای جبهه شرقی را با همان دقت بازی "Verdun" بازسازی می کنیم. تحقیقات گسترده ای انجام شده است و ما یونیفرم ها و سلاح های نظامی را با جزئیات زیاد از نمونه های موجود بازتولید کرده ایم. نقشه ها دارای وسایل واقعی هستند و مناظر بر اساس نمونه های معتبر زمین از تپه های جنگلی گالیسیا تا روستای لهستانی است که در طول عقب نشینی ویران شده است. -تاننبرگ

 

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS: 10.11+
  • Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz, AMD CPU Phenom II X4 940
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: Geforce GTX 960M / Radeon HD 7750 or higher, 2GB video card memory
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 8 GB available space

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘