دانلود بازی Lara Croft GO نسخه : 2019.02.07 برای مک

نسخه : 2019.02.07

پس از برنده جایزه Hitman GO، Square Enix Montréal یک فرنچایز محبوب دیگر را با این برداشت منحصر به فرد از ماجراهای قهرمان نمادین به کنسول ها می آورد.

تصاویری سرسبز و یک موسیقی متن فریبنده را تجربه کنید
با دشمنان تهدید کننده مبارزه کنید، بر موانع خطرناک غلبه کنید و از تله های مرگبار فرار کنید
آثار باستانی را جمع آوری کنید و لباس های جدید را برای لارا باز کنید
در صنعتی که بر ایجاد تجربیات بزرگتر و گسترده تر متمرکز شده است، چیزی در مورد قدرت تمرکز وجود دارد. Lara Croft Go عنوانی است که روی شگفت‌انگیز کردن بازیکن با میلیاردها ویژگی مختلف که توهم عمق را ایجاد می‌کنند تمرکز نمی‌کند، در عوض یک احساس ساده و دست‌ساز را انتخاب می‌کند که به طور مثبت مراقبت و کیفیت را ایجاد می‌کند. تا آنجایی که بازی‌های پازل اکشن پیش می‌روند، بهتر از این نمی‌توانید انجام دهید.

چیزی که بلافاصله شما را به این بازی می کشاند، سبک بصری چشمگیر و زاویه دار آن است. بازی‌های اصلی Tomb Raider به دلیل تعداد کم چند ضلعی‌هایشان بسیار پررنگ بودند و این بازی به‌عنوان نوعی ادای احترام به آن برای بیستمین سالگرد این سری ساخته شد. همه چیز ظاهری صاف و زاویه‌دار دارد، اما این بار در مقابل محدودیت سخت‌افزاری، دارایی است. رنگ‌های سایه‌دار، خطوط سختی را به محیط می‌بخشند که می‌توانند جزئیات را به گونه‌ای به شما نشان دهند که ممکن است اگر چیزها به شکلی صاف با هم ترکیب نمی‌شدند. با این حال، این بدان معنا نیست که تکنیک های پیشرفته تری در اینجا به کار گرفته نشده است. به عنوان مثال، هنگام قدم زدن در جنگل، ذرات کوچکی از بالای درختان در اطراف شما می ریزند، و هنگام قدم زدن در غارها، یک نورافکن به دنبال لارا قرار می گیرد و نواحی نزدیک غار را روشن می کند در حالی که بقیه بیشتر خاموش هستند. چیزی عجیب و غریب در مورد این زیبایی شناسی زاویه دار وجود دارد، و همچنان که کمپین ادامه دارد، آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

بررسی لارا کرافت GO
گیم‌پلی را می‌توان به صورت ترکیبی از استراتژی نوبتی و ژانرهای پازل توضیح داد. مجموعه‌ای از گره‌ها در سراسر محیط پرپیچ و خم می‌شوند و لارا محدود به حرکت در امتداد آن است. پس از برداشتن یک قدم، بقیه محیط "نوبت" خود را می گیرد و همه چیز یک گره دیگر حرکت می کند. این بدان معنی است که دشمنان، تخته سنگ ها و سایر خطرات جابه جا می شوند، بنابراین قبل از حرکت باید همه چیز را در نظر بگیرید. دشمنان را می توان به سادگی با راه رفتن روی گره آنها از هر طرفی که جلوی آنها نیست شکست داد، و با پیشرفت بازی، گاهی اوقات به ابزارهایی مانند مشعل که دشمنان را می ترساند یا نیزه ای که می تواند آنها را از دور اعزام کند، دسترسی پیدا می کنید.

چیزی که بلافاصله در مورد این تنظیم قابل توجه است این است که چگونه می تواند اصول اولیه بازی های Tomb Raider را به یک تجربه ساده و کارآمد تبدیل کند. ممکن است همیشه در ریل باشید و سرعت بازی فقط با هر سرعتی که شما دیکته می کنید پیشرفت کند، اما قابل توجه است که چگونه سازنده توانسته است حتی در تنظیمات توقف و حرکت، احساس فوریت ایجاد کند. برای مثال، هنگام بالا رفتن از دیوار پوشیده از تله‌های اره مویی، همچنان احساس می‌کنید که باید زمان مناسبی را برای پریدن بین اره‌های متحرک تعیین کنید، حتی اگر همه آنها کاملاً ساکن باشند تا زمانی که واقعاً حرکتی انجام دهید.

خود پازل ها بسیار خوب فکر شده اند و در کل کمپین جالب می مانند. با پیشرفت، عناصر بیشتری معرفی می شوند - مانند انواع دشمن یا تله های جدید - و با پیچیده تر شدن پازل ها و نیاز به تفکر عمیق تر برای حل، دشواری به تدریج افزایش می یابد. در حالی که ممکن است بتوانید کم و بیش از اولین دسته از سطوح عبور کنید، نیمه دوم بازی باعث می شود که بیشتر به عنوان یک بازی شطرنج به آن نزدیک شوید، گزینه ها را وزن کنید و سه حرکت را از قبل برنامه ریزی کنید تا بفهمید که چگونه لارا را به بهترین نحو هدایت کنید. از طریق موانع اگر در هر نقطه ای خیلی سخت شد یا متوجه شدید که با یک پازل گیر کرده اید، می توانید سیستم راهنمایی را روشن کنید که شما را قدم به قدم در سطح راهنمایی می کند. این یک گنجاندن خوب است زیرا هر گونه تنگنا در ساختار بازی را نفی می کند، در حالی که همچنان کنترل کاملی بر نحوه تجربه بازی به شما می دهد.

از نظر قابلیت پخش مجدد و محتوا، اینجا چیزهای زیادی برای بازی وجود دارد. در بالای کمپین پایه طولانی، دو الحاق اضافی (که بعداً به یکی از آنها خواهیم پرداخت) وجود دارد که چندین ساعت به طول کل بازی اضافه می کند. همچنین، این بازی دارای مجموعه‌ای از جواهرات و یادگارهای کلکسیونی است که به طرز ماهرانه‌ای در شیشه‌ها در پس‌زمینه هر مرحله پنهان شده‌اند، که لباس‌ها و پوست‌های اضافی را برای لارا باز می‌کند. مخصوصاً، بعداً می‌توان این شیشه‌ها را به راحتی از دست داد، اما بازی به شما می‌گوید که کدام یک را در کدام سطح از دست داده‌اید و سیستم اشاره به شما اجازه می‌دهد دوباره در این سطوح بازگردید تا با کمی دردسر آنها را پیدا کنید.

 

  • Processor: 2.4 Ghz Intel Core 2 Duo
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce 320M 256 MB

  • macos 10.10 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘