دانلود بازی Subway Surfers Tag نسخه : 1.0.7317 برای مک

نسخه : 1.0.7317

حتما تا به حال بازی جذاب Subway Surfers رو روی گوشی های موبایل بازی یا حداقل دیده اید! این بار میتونید این بازی جذاب رو با گرافیک بالاتر در مک بازی کنید! 

گارد چالش در مناطق غیرمجاز از جمله ریلیارد، پارک، اسکله و زیرزمینی

- در حیاط موج سواری کنید و همیشه به حرکت ادامه دهید
در چندین مکان غیرمحدود و تعاملی شهر به خدمه بپیوندید. روی قطارهای بازنشسته در راه آهن اسکیت کنید، پس از تاریکی هوا در پارک بازی کنید، در اسکله های باری چند وسیله برقی بگیرید یا در زیرزمین مرموز تحقیق کنید. اما مراقب باشید! گارد نمی‌خواهد این شیطنت‌ها را تحمل کند و از پا در می‌آید - و این بار، او نیروهای تقویتی آورده است!


- اسکیت، آسیاب کردن، تگ کردن، و فرار
تعقیب نمره بالا خود را! اسکیت رایگان در سراسر عرصه، ریل های سنگ زنی، پرش های فرود، برچسب زدن به اهداف و انفجار ربات های تمیز کردن خدمه برای به دست آوردن اکشن های ترکیبی شیرین. از گارد و خدمه پاکسازی او که شما را تعقیب می کنند تا به این حماقت پایان دهند، دوری کنید.


- ردیف بالا
شما لایق چیزی براق هستید برای جمع آوری مدال های عرصه و استفاده از آنها برای باز کردن قفل فصل بعدی، به نقاط عطف امتیاز بالا برسید. به یاد داشته باشید، همیشه می‌توانید برای جمع‌آوری مدال‌هایی که قبلاً دور از دسترس بودند، از عرصه‌های قبلی بازدید کنید.


- نمره بالا خود را افزایش دهید
برای افزایش ضریب امتیاز خود، قدرت‌آپ‌های دوباره تصور شده Subway Surfers را انتخاب کنید و نمرات بالای جدیدی تعیین کنید. سکه های ستاره را جمع آوری کرده و خرج کنید تا از آنها برای ارتقاء خدمه خود برای همه اجراهای آینده استفاده کنید. مجموعه ماموریت ها را کامل کنید تا ضریب امتیاز خود را برای اجراهای آینده افزایش دهید.


- سخت کار کن، سخت بازی کن
آیا برای چالش آماده ای؟ به فشار دادن امتیاز بالا خود ادامه دهید و گرما را احساس کنید زیرا گارد تمام ایستگاه ها را برای پایان دادن به تعقیب و گریز بیرون می کشد!

 

نکته این بازی روی Monterey تست شده، برای اجرا بعد از این که بازی را دانلود و و از فایل dmg بازی را به پوشه Applications انقال دهید و در برنامه Terminal کد زیر را وارد نمایید :‌ 

xattr -cr /Applications/Subway\ Tag.app
 

  • Hover with the coolest crew in the city - The Subway Surfers
  • Play a game of Tag against the mustachioed Guard and his clean-up-crew
  • Spray, grind and paint-blast your way towards a new High Score
  • Drop-in to three unique arenas with their own secrets and challenges to discover
  • Challenge Guard in off-limit areas including the Railyard, Park, and Docks

  • macOS 12.0 به بعد
 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘