دانلود بازی Farming Simulator نسخه : 22 v1.5.0 برای مک

نسخه : 22 v1.5.0

نقش یک کشاورز مدرن را به عهده بگیرید! کشاورزی، دامداری و جنگلداری طیف وسیعی از فعالیت‌های کشاورزی را ارائه می‌دهند، در حالی که شما با چالش‌های چهار فصل، به‌ویژه زمانی که زمستان فرا می‌رسد، روبرو هستید. خلاقانه مزرعه خود را بسازید و عملیات کشاورزی خود را با زنجیره‌های تولید گسترش دهید - یک امپراتوری کشاورزی را تشکیل دهید! حتی مزرعه خود را با دوستان خود اجرا کنید و از بازی چندنفره متقابل پلتفرم با هم لذت ببرید.

چه یک تاکستان سرسبز ایجاد کنید یا یک باغ زیتون در مدیترانه جنوب فرانسه، یک زمین کشاورزی وسیع پر از گندم، ذرت، سیب زمینی و پنبه در ایالات متحده و غرب میانه یا یک مزرعه حیوانات پر جنب و جوش در منظره تپه ای منطقه آلپ اروپا: بیشتر بیش از 400 ماشین و ابزار از بیش از 100 برند کشاورزی واقعی مانند Case IH، CLAAS، Fendt، John Deere، Massey Ferguson، New Holland، Valtra و بسیاری دیگر برای مزرعه شما در دسترس هستند.

Farming Simulator 22 بسیاری از ویژگی‌های گیم‌پلی جدید را به ارمغان می‌آورد و محتوا و آزادی بازیکن بیشتری را نسبت به قبل ارائه می‌دهد، از جمله ویژگی‌های جدید کار زمینی مانند مالچ پاشی یا برداشت سنگ، حالت ساخت بهبودیافته که گلخانه‌ها و کندوهای زنبور عسل را اضافه می‌کند، و همچنین یک شخصیت‌آفرین جدید به کشاورز فردی خود را زنده کنید.

طیف گسترده ای از تغییرات رایگان ایجاد شده توسط جامعه، که به طور رسمی توسط توسعه دهنده GIANTS Software آزمایش شده است، تجربه کشاورزی شما را چندین برابر افزایش می دهد. با چالش های تبدیل شدن به یک کشاورز موفق، شروع به کشاورزی کنید و اجازه دهید روزهای خوب رشد کنند!

 

  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • OS version: 10.14+
  • Processor type(s) & speed: Core i5-3330 FX-8320+
  • RAM minimum: 8 GB
  • Video RAM: min 2GB, DX11DX12 support

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘