دانلود بازی Terraformers نسخه : 0.7.94a برای مک

نسخه : 0.7.94a

Terraformers یک بازی کلنی ساز و مدیریت منابع گسترده است. سیاره سرخ را کاوش کنید، شهرهای دیدنی را توسعه دهید، زندگی را گسترش دهید و با پروژه های جاه طلبانه سیاره را به شکل زمین بسازید.

امکانات
رهبران خود را به مکان های اسرارآمیز بفرستید و اولین کسانی باشید که انبارهای منابع غنی، غارهای کریستالی غول پیکر و شگفتی های طبیعی خیره کننده را کشف می کنند.
شهرهای جدیدی بر روی دهانه ها و در لوله های گدازه پیدا شد. آنها را رشد دهید و تقاضاهای رو به افزایش جمعیت خود را برآورده کنید.
فلزات کمیاب مریخ را استخراج کنید، آنها را به کالاهای پیشرفته تبدیل کنید و یک سیستم حمل و نقل موثر بین شهرهای در حال رشد خود راه اندازی کنید.
یک آتشفشان را دوباره راه اندازی کنید، آینه های فضایی غول پیکر بسازید یا سیارک های یخی را سقوط دهید تا کل سیاره را مهندسی کنید.
از گسترش باکتری های سازگار گرفته تا کاشت جنگل های کامل با خرس. هر شکل زندگی دارای الزامات خاصی است و مزایای استراتژیک را ارائه می دهد.
امیدواریم با ساخت این بازی به بشر الهام دهیم تا اولین قدم هایش را از گهواره بردارد و به گونه ای بین سیاره ای تبدیل شود و از مریخ شروع شود! آیا می‌خواهید به جنبش زمین‌سازی بپیوندید، به‌روزرسانی‌هایی در مورد توسعه بازی دریافت کنید، با ما چت کنید و اولین نفری باشید که برای آلفای بسته در نظر گرفته می‌شوید؟ سپس به سرور Discord ما بپیوندید!


  • لیست تغییرات ارائه نشده است.

  • macOS 10.13 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘